Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Gerard Kempers 28-11-2016

Aankoop centrifuge

Goede aankoop module en snelle levering, de belofte in deze werd volledig waargemaakt en ik zou zeker anderen aanbevelen via de website van Coolblue te kopen.

Pluspunten

• Duidelijke aankoopmodule
  • Snelle levering

Paul Jongen 26-11-2016

Prima artikel. Snel geleverd. Goede prijs.

Deze shop bood het artikel het goedkoopst aan, samen met 2 andere webwinkels. Deze web shop zag er gelikt uit, betrouwbaar, en ik kon geen echte slechte reviews vinden.
Dus geprobeerd. Makkelijk besteld, snel geleverd, goed verpakt. Prima op de hoogte gehouden van alles. Staat nou in mijn lijstje met webwinkels die ik bezoek als ik iets nodig heb.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Marian 25-11-2016

snelle levering

Website is duidelijk, groot assortiment en de prijzen zijn erg concurrerend. Makkelijk te bestellen, leveringstermijn wordt duidelijk aangegeven en er is goed op tijd geleverd. Product voldoet geheel aan de verwachting. Reviews zijn daarbij wel een goede hulp geweest.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs

Merie 25-11-2016

Super snelle levering

Supersnelle levering, voor 22:00 besteld en idd volgende dag binnen. Ook het product was goedkoper dan bij andere winkels.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs

Ritzy 24-11-2016

Snel en betaalbaar

Ik was niet op de hoogte van het bestaan van Coolsound maar ik ben op de site van Coolsound gekomen in het zoeken naar een Component composite stereo Adapter voor mijn Samsung TV, dit product heb ik bij Coolsound voor € 9,95 besteld,terwijl bij andere webwinkels deze exact de zelfde stekker boven de € 40,00 kosten, De bestelling op zondagavond besteld en maandag bezord. Kan niet anders zeggen dan "alle lof".

Pluspunten

• Prijs aantrekkelijk
  • Zeer snelle levering

Tineke Thielemans 19-11-2016

klacht over verpakking

Het pakket dat ik kreeg bevatte een staafmixer en op de doos, waar deze inzat was op twee plaatsen iets afgescheurd.
Vind ik niet kunnen!!

Lex 14-11-2016

Philips Scheerapparaat S9000

Heel goede service ontvangen bij aankoop van bovenstaande scheerapparaat, het lag al meteen de dag erna in het vooraf opgegeven afhaaladres

Pluspunten

• snelheid
  • betaling

Minpunten

• geen
  • geen

Janssen 12-11-2016

Goede snelle service

Koffiezet apparaat besteld, volgende dag in huis!
klantenservice ook gesproken, vriendelijke man, goede hulp en na alle tijd.

Th Welzen 11-11-2016

snel en goed

voldoende keus met aantrekkelijke prijzen Makkelijk om een keuze te maken.volgens afspraak volgende dag geleverd.

Sabrina 11-11-2016

Prima

De site is duidelijk en het bestellen gaat makkelijk. Goede communicatie over de leveringsprocedure en snelle levering. Fijn dat ze een track & trace doorgeven zodat je de levering kunt volgen.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snel

Taoufik 06-11-2016

Bestelling Kenwood Staafmixer black edition

Heb Coolsound gekozen omdat het gewoon cool klonk nee hoor ;) Coolsound was de enige die deze staafmixer black edition nog verkocht voorzover ik dat kom beoordelen vond ze via Google. Acuraat, snel en conform afspraak gehandeld en geleverd, perfect!!

Pluspunten

• Duidelijke website mooi vormgeving

Minpunten

• Het assortiment mag wat ruimer zijn.

Annelies 30-10-2016

Geweldig en ontzettend snel

Zeer snelle levering. Product doet wat ik er van verwacht had. Elektrolux stofzuiger flex green.
Is een fijne stofzuiger en zeer bijzonder want dit is een zakloze stofzuiger met 9 MTR snoer!
Wij wisten niet dat deze zo moeilijk te koop waren

Pluspunten

• 9 MTR snoer
  • Met 800 W gelijke kracht Al's oude van 2000W

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jair 20-10-2016

TOP SERVICE!!

Zondag om 9 uur savonds besteld. Maandag om 3 uur bezorgd! Een betere service dan dit kan ik me niet bedenken. Ik beveel deze winkel aan iedereen aan =D

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede prijzen
  • Goede kwaliteit producten

arjo 09-10-2016

Espresso maschine Gaggia

De prijs van de Gaggia Classic en de snelle levering , de maschine bleek echter defect , na telf contact deze retour gestuurd .Als blijkt dat maschine echt stuk is dan geld en verzendkosten terug , dus geen moeilijk gedoe .

Stapper 05-10-2016

Super winkel met super service!

Zeer klantvriendelijk en geweldige service!!
Snelle levering en als iets niet naar behoren werkt wordt het snel opgelost!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Frans 03-10-2016

Prima!

De bestelling is geleverd zoals je dat zou willen, verwachten en hopen. Goede info op de site, en duidelijke begeleiding in het betaalproces. Geen minpunten kinnen bedenken.

Pluspunten

• duidelijk
  • waarheidsgetrouw
  • goede prijzen

L.Labrijn 30-09-2016

Prima service

Makkelijk besteld, werkt soepel en snel. Duidelijk en de volgende dag alles direct in huis. Kon het pakket volgen via de track and trace code dat ik meteen kreeg.

Pluspunten

• Snel
  • Simpel
  • Duidelijk

Elise 25-09-2016

snel geleverd

het werd snel geleverd, en er zijn meerdere betaal optie's wat super fijn is. je krijgt er een track en trace bij zodat je weet hoe laat en wanneer ze langs komen. helaas was de doos waar het product in verzonden was beschadigt, ook de doos waar het product in zat was beschadigt wat jammer is

Pluspunten

• snel levering
  • meerdere betaal optie's
  • track en trace

Minpunten

• verzend doos beschadigt

Carin 04-09-2016

online kopen

zeer duidelijke omschrijving op internet, snelle service en het product werd goed ingepakt geleverd via de mail kun je de status goed bijhouden

Roma1953 30-08-2016

De terugbetalingpolitiek van Coolsound deugt niet.

Winkel levert snel en nauwkeurig, maar bij het gebruiken van hun retour/garantie (RMA)schort er veel. Wacht reeds 12 dagen op terugbetaling van een artikel dat door deze firma ontvangen werd op 18/08/2016!!!! Geen antwoord meer op alle mails die ik ondertussen reeds gestuurd heb.

Minpunten

• geen terugbetaling
  • geen reactie meer

accjager 27-08-2016

Helemaal prima

Snelle service, gemakkelijke verzend- en ophaalopties. Voldoende informatie op de website bij het aan te schaffen product.

Klant 23-08-2016

Niet klantgericht

Iedere webshop kan zo langzamerhand een bestelling aannemen en (laten) afleveren. Maar als een nieuw product niet (volledig) werkt, verwacht je een positieve klantvriendelijke houding. Als je op het slechts melden van het probleem met een nieuw product (Het controlelampje brand niet bij het instellen van de waterhardheid, waardoor het instellen niet lukt.) uitsluitend reageert met "Helaas kunnen we niet direct geld terugstorten of een nieuw apparaat terug sturen. In eerste instantie word het apparaat aangeboden ter reparatie. Dit kan 2 á 3 weken duren.", dan vind je de eigen (standaard)procedure blijkbaar belangrijker dan de klant met een probleem.

Minpunten

• Klant onbelangrijk

Officiele reactie van Coolsound 30-08-2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

het geweten 13-08-2016

Goedkoop

Ik ga altijd voor het goedkoopste. Je kan het geld maar 1 keer uitgeven. Ook snelle levering. En een groot assortiment. En als je weet wat je wil kopen dan kom je vaak uit bij Coolsound in Zwolle.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

Kinou 14-05-2013

Via een zoektocht op internet naar de beste leverancier voor dit product terechtgekomen bij Coolsound via Kieskeurig.
Resultaat goede prijs en leveringsvoorwaarden, gezien eerdere goede ervaringen met Coolsound was de bestelling snel geplaatst.

takes22tango 14-05-2013

Op vrijdag na Hemelvaart in de middag besteld. Paar uur later de verzendbevestiging en op zaterdagochtend bij het postkantoor om de hoek afgeleverd met PakjeGemak (hoef ik zelf niet thuis te gaan zitten wachten)... Top!