Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Bribbers 04-01-2017

Aankoop mixer via Coolsound

Op zoek naar een handmixer gestuit op de website van Coolsound. Op dat moment de beste keus. De dag erna netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede prijs

Minpunten

• Invullen gegevens mbt inloggen etc niet zo handig.

bert 04-01-2017

pomp

Had een pomp gekocht voor 49 euro deze ging naar 2 x gebruik kapot omdat ik de rma te moeilijk vond heb ik hem maar weggegooid.

Dus dat aan hun gemeld en raad eens wat krijg ik een mail dat (ondanks ik de pomp heb weggegooid) zij het aankoop bedrag terug storten op mijn rekening wow dat is pas service, dus je kunt bij hun gerust kopen top bedrijf.
bert

Pluspunten

• goede service

Joriek 02-01-2017

aankoop foodprocessor

Het bestellen ging makkelijk. De levering ging snel. De prijs was duidelijk op deze site te zien. Het enige nadeel is dat de cashback actie van Bosch niet zichtbaar was. Wij wisten dit via een andere site. Hierdoor kan het zijn dat klanten toch ergens anders dit product kopen omdat ze bang zijn dat de cashback hier niet geld. Wel dus.

Pluspunten

• goedkope prijs
  • snelle levering

Minpunten

• geen cashback aktie vermelding

Loes 31-12-2016

Duidelijk en snel!

Via Google op de website terecht gekomen. Deze is duidelijk en overzichtelijk. Voor 22.00u besteld, volgende dag in huis. Perfect!

Pluspunten

• Snelle service en levering
  • Duidelijke website en informatie

Willem C. 27-12-2016

Blue ray speler LG

Volgens afspraak en op tijd geleverd. Uitstekende keuze. Goed en goedkoop.
Vandaag besteld en morgen in huis

AGM 25-12-2016

Perfect geregeld

De levering was snel en de prijs was prima en concurrerend. Het mailcontact was ook prima verzorgd. Dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Prima prijs
  • Snel geleverd
  • Traject controle en mailing goed verzorgd

Jaap van de Meent 23-12-2016

Snel goed en goedkoop

Ik had met spoed een switch nodig, kwam via Google bij Coolsound. Site was overzichtelijk en duidelijk goedkoop. Levering binnen 16 uur thuis

Pluspunten

• Prijs
  • Snelheid
  • Merken

Peet 20-12-2016

Prima geregeld

Een prima webshop waarbij je goed op de hoogte gehouden wordt van de status van je product, vanaf het moment van bestelling t/m het moment van aflevering. Snel geregeld en prima verpakt verzonden. Een aanrader !

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie over de status van het product
  • prima verpakt

Minpunten

• geen

vandenr 19-12-2016

WS 4700

Degelijk verpakt en snel in ontvangst kunnen nemen . Deze On-line shop (via BOL.com) voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

• degelijke verpakking
  • op tijd geleverd

Ollea 18-12-2016

Goede webwinkel

Ik was op zoek naar een goede niet echt dure maar durzamme staafmixer. En ik hen het daar gevonden voor een aantrekkelijke prijs.
Ik had het echt niet verwacht, want google search heeft geen resultaat over prijzen van dit winkel. Het is wel jammer, want op andere webwinkels zelfde toestel kostte 10-15 euro duurder.
Ik heb het rond 20.00 uur besteld en volgende middag was het al thuis. Geweldig!

Pluspunten

• snele bezorging
  • grote assortiment
  • aantrekkelijke prijzen

Elisabeth de Jong 15-12-2016

Heel tevreden

Ik zocht een bepaalde krultang. CoolSound bood het aan voor veel minder geld dan mijn 'vaste adres'. Ik ben heel tevreden. CoolSound heeft heel snel geleverd en de kwaliteit van het product is geweldig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit
  • Goedkoper

Kees 08-12-2016

Super tevreden

In de drukke Sinterklaas tijd besteld en helemaal op afspraak de levering verzorgd, Zelfs een afhaalbericht voor de post. Helemaal top

Yvonne 04-12-2016

Snelle levering

Prima webwinkel, de goedkoopste voor het apparaat dat ik kocht en erg snel geleverd o.b.v. eigen belofte op de website. Ook meteen een factuur en track & trace code per mail.

Pluspunten

• Snel en correct
  • Geen bezorgkosten

Brek, Gouda 02-12-2016

Aankoop magnetron

Na orientatie op diverse websites en uiteindelijk op financiele gronden bij deze shop gekocht. Duidelijke site.

Pluspunten

• prijs
  • levertijd
  • afhandeling

Herman 02-12-2016

Goede zaak om te komen

S'middags besteld en kon het de volgende dag afhalen in Zwolle was prima geregeld vriendelijk personeel alles in orde zal er zeker weer komen als ik iets nodig heb.

Pluspunten

• super snel geregeld

Minpunten

• geen

RB 30-11-2016

Vlot geregeld

Goede prijs/kwaliteit-verhouding,
gebruiksvriendelijke website,
groot assortiment,
snelle levering.

Gerard Kempers 28-11-2016

Aankoop centrifuge

Goede aankoop module en snelle levering, de belofte in deze werd volledig waargemaakt en ik zou zeker anderen aanbevelen via de website van Coolblue te kopen.

Pluspunten

• Duidelijke aankoopmodule
  • Snelle levering

Paul Jongen 26-11-2016

Prima artikel. Snel geleverd. Goede prijs.

Deze shop bood het artikel het goedkoopst aan, samen met 2 andere webwinkels. Deze web shop zag er gelikt uit, betrouwbaar, en ik kon geen echte slechte reviews vinden.
Dus geprobeerd. Makkelijk besteld, snel geleverd, goed verpakt. Prima op de hoogte gehouden van alles. Staat nou in mijn lijstje met webwinkels die ik bezoek als ik iets nodig heb.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Marian 25-11-2016

snelle levering

Website is duidelijk, groot assortiment en de prijzen zijn erg concurrerend. Makkelijk te bestellen, leveringstermijn wordt duidelijk aangegeven en er is goed op tijd geleverd. Product voldoet geheel aan de verwachting. Reviews zijn daarbij wel een goede hulp geweest.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs

Merie 25-11-2016

Super snelle levering

Supersnelle levering, voor 22:00 besteld en idd volgende dag binnen. Ook het product was goedkoper dan bij andere winkels.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs

Ritzy 24-11-2016

Snel en betaalbaar

Ik was niet op de hoogte van het bestaan van Coolsound maar ik ben op de site van Coolsound gekomen in het zoeken naar een Component composite stereo Adapter voor mijn Samsung TV, dit product heb ik bij Coolsound voor € 9,95 besteld,terwijl bij andere webwinkels deze exact de zelfde stekker boven de € 40,00 kosten, De bestelling op zondagavond besteld en maandag bezord. Kan niet anders zeggen dan "alle lof".

Pluspunten

• Prijs aantrekkelijk
  • Zeer snelle levering

Tineke Thielemans 19-11-2016

klacht over verpakking

Het pakket dat ik kreeg bevatte een staafmixer en op de doos, waar deze inzat was op twee plaatsen iets afgescheurd.
Vind ik niet kunnen!!

Lex 14-11-2016

Philips Scheerapparaat S9000

Heel goede service ontvangen bij aankoop van bovenstaande scheerapparaat, het lag al meteen de dag erna in het vooraf opgegeven afhaaladres

Pluspunten

• snelheid
  • betaling

Minpunten

• geen
  • geen

Janssen 12-11-2016

Goede snelle service

Koffiezet apparaat besteld, volgende dag in huis!
klantenservice ook gesproken, vriendelijke man, goede hulp en na alle tijd.

Th Welzen 11-11-2016

snel en goed

voldoende keus met aantrekkelijke prijzen Makkelijk om een keuze te maken.volgens afspraak volgende dag geleverd.