Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

John Ramaker 11-03-2013

Ik had de Livingcolor mini bij Coolsound aangeschaft om 16:30. Ik was blij verrast dat de lamp al de volgende ochtend afgeleverd werd. Een dikke pluim derhalve voor Coolsound!

Wim Peeters 10-03-2013

Alles ging perfect, bestelling, bereikbaarheid. Maar de levering liet wat op zich wachten, wel netjes voor de geschatte einddatum van de levertijd een mail gekregen dat het iets langer ging duren. Ik zag ook andere webwinkels wat moet hebben met de levering van de ZUMO350. Maar ik kreeg hem toch netjes in de post gestuurd. Afgeleverd op het postkantoor hierin de buurt, makkelijk dan hoeft er ook niemand thuis te blijven .

RareAMV 09-03-2013

Ik heb dus een yamaha receiver en een luidspreker set hier besteld. De yamaha had ik als eerst besteld maar was niet op voorraad, dus moest ik natuurlijk even wachten, op de site stond 2-3 werkdagen, en ja hoor: op de 3e dag netjes bij coolsound opgehaald. Het jbl systeem hadden ze wel op voorraad maar had ik een dag later besteld(wist het nog niet helemaal zeker), ik had toen niet op de tijd gelet dus had ik het besteld om 16:15, gelukkig was het op voorraad, en ja, ik was daar om 16:45 en kon het direct meenemen! Geweldig!

Coat-Yes 08-03-2013

Voor de zoveelste keer een bestelling geplaatst waarbij na enkele dagen bleek dat Coolsound het product niet binnen de op de site vermelde termijn kon leveren.

Henk Stek 25-02-2013

Prima lopende internetshop. Maak je keus, betaal (met Ideal is simpel), en volgende dag afgeleverd. Wat kan je meer willen ?

Omakoe 22-02-2013

Mooie website, redelijk geprijsd, veel keuzes,
aflevering binnen 24 uur. Goed verpakt, snelle levering.

HenkOo 18-02-2013

Ik heb inmiddels meerdere artikelen bij Coolsound gekocht die altijd keurig binnen de aangegeven termijn geleverd werden. Ik heb nu voor het eerst gebruik moeten maken van aftersales en ook dit is uitstekend afgehandeld.
Kortom, een tevreden klant.

Hans_Na 20-02-2013

Ik heb inmiddels ook ervaring met de aftersales en kan niet anders zeggen dat deze perfect is.

dallienl 16-02-2013

De bestelling ging prima en de levering was snel, een deel van de levering is echter verkeerd geleverd en om dan een RMA procedure te moeten starten waarbij ik initieel zelf voor de kosten moet opdraven vind ik niet erg niet erg netjes.

Officiele reactie van Coolsound 18-02-2013

Geachte heer/mevrouw,

De kosten worden in de meeste gevallen gewoon vergoed. Zou u ons per e-mail uw gegevens kunnen doorsturen? Dan zullen wij er voor zorgen dat dit met u geregeld zal worden. Hopelijk kunnen wij u hiermee alsnog een goed gevoel geven.

ton goudswaard 14-02-2013

de site op internet is duidelijk en up to date. de reactie op de bestelling was direct en werd volgens opgave stipt op tijd afgehandeld. het product voldoet aan de gestelde eisen, daarom is aftersales niet ingevuld.

BerDie13 11-02-2013

Direct antwoord op gestelde vragen. Belofte mbt levertijd waargemaakt zoals het hoort. Nog (gelukkig) geen ervaring met aftersales ;-)

lenco57 09-02-2013

perfecte afhandeling,vlotte mogelijkheid betaling , en snelle levering. proficiat coolsound daar kunnen ze in belgie zeker van leren.

Siemsdm 08-02-2013

1 dag na bestelling defect apparaat ontvangen. Dag later terug gestuurd met rma formulier 2 dagen later al geld terug op bankrekening. Super snel!

Jor46 02-02-2013

Uitstekende aftersales service. Artikel was defect bij ontvangst. Omruilen product, creditering van kosten etc. was binnen 2 dagen geregeld. Dikke pluim.

cmosdall 01-02-2013

The best price I could find anywhere. Simple, safe payment method, super fast service, well packaged. Highly recommended site!

jve26 31-01-2013

binnen een dag een nieuw, goed werkend hifi-miniset ontvangen. Coolsound werkt snel, doet wat het beloofd en, ook belangrijk, heeft een prima aftersale!

jve26 30-01-2013

dag na de bestelling werd de hifi-miniset al afgeleverd. Na uitpakken en installeren bleek de set helaas niet te functioneren. Via de website was het terugsturen zo geregeld en het pakket teruggestuurd. De retour-verzendkosten worden keurig terugbetaald. Nu nog wachten op een nieuwe, wel werkende hifi-set!

Theo Blonk 28-01-2013

Goede prijs. Snelle levering. Goede en correcte afhandeling van een keer retourneren. Dus voor een volgende bestelling voel ik me daar veilig. Al met al: zeer tevreden.

Sandra-8043 28-01-2013

LCD wandsteun van HAMA, absoluur de goedkoopste bij Coolsound en veelal ook op voorraad. Aangezien ik in Zwolle woon, bestellen en direct ophalen. Geen wachttijden op de site of bij de afhaalbalie, gewoon super.

Update aanvulling:

Ken coolsound al enkele jaren, diverse dingen gekocht, zoals autoradio, wekkerradio.
Had nu behoefte aan een muurbeugel voor een lcd tv. Na zoeken op oa beslist en kieskeurig bleek coolsound er met kop en schouders bovenuit te steken betrefffende voorraad en prijs. Vooral de prijs was enorm, ongeveer de helft van andere sites en op voorraad.
Aangezien ik woon in Zwolle, kon ik hem direct na te hebben besteld (voorraad) ophalen per fiets.
Niks geen uur wachten op een reactie of orderbevestiging zoals bij anderen, direct een mail dat hij klaar ligt. Prima geholpen aan de balie. Snel en accuraat.

jj_65 25-01-2013

Product via Kieskeurig gevonden.
Bij Coolsound was het snel leverbaar en de goedkoopste.
Vreemd op de website was dat er stond dat er maar 1 product op voorraad was, maar na mijn bestelling nog steeds 1 product op voorraad was.
Maar over Coolsound prima tevreden

Officiele reactie van Coolsound 25-01-2013

Geachte,

Bedankt voor uw reactie.
Op het moment van uw bestelling werd er juist nog eenzelfde product door onze leverancier geleverd. Derhalve bleef de voorraad op 1 staan. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

IB89 24-01-2013

Goede en duidelijke levering. Ook goede communicatie over de levering en bestelling. Op een correcte manier verpakt. Geen ervaring met bereikbaarheid en after sales.

tenzzzz 24-01-2013

Het product was het goedkoopste, maar dat ging zeker niet ten koste van de service. Snelle bezorging. Alles liep gestroomlijnd. Ga ik zeker vaker bij bestellen!

Gerard 59 18-01-2013

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website met duidelijke informatie over de srtikelen van CoolSound. Scherpe prijsstelling.Prettig om direkt naar het track & trace systeem geleid te worden. Het pakket werd, ondanks de sneeuw, op de aangegeven tijd afgeleverd.

akke01 14-01-2013

Bestelling werd zoals aangegeven de volgende dag geleverd.
Ik heb verder geen contact gehad met Coolsound, dus kon bereikbaarheid en after sales niet beoordelen.

JC de Jong 13-01-2013

Na bestelling is het product volgende dag geleverd. Aftersales en bereikbaarheid (nog) niet nodig gehad.

tonbrouwers 13-01-2013

duidelijke en zeer volledige site, snelle levering. kan nog niets zeggen over after sales en garantie