Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Gerjet 14-10-2012

Ik reageer na een optelsom van.

Via kieskeurig wilde ik een wekkerradio van Sony kopen. de Sony ICF-C717PJ, de wekker was bij bij Coolsound op 12 oktober te koop voor 40 euro.
Dus ik wil deze bestellen, wordt door verbonden naar hun site. Is de wekker 49 euro.
Ik mail Coolsound en vraag naar een oplossing.
Hun oplossing: 'gewoon 49 euro' betalen en zeggen dat het bij kieskeurig ligt.
Niets geen coulance of even meedenken.

Ik leg me erbij neer.

Twee dagen later.
Toevallig stond de site van Coolsound nog open.
Is de wekker 47 euro. Huh? De oplossing was toch 49 euro?
Tip; met klant meedenken.

Verder vorig jaar ook een aankoop gedaan en deze zelf opgehaald:
Had een medewerker de stekker van de pin eruit getrokken, dus was elektronisch betalen niet meer mogelijk, probeer je tot een oplossing te komen. Vraag je; is het een idee dat ik het bedrag overmaak. Jongen achter balie vond het een goed idee want door hun eigen schuld wilde het apparaat niet meer. Hij even z''n collega vragen naar het banknummer, rara; kan niet, zelf maar ergens contant pinnen.

Gelukkig kregen ze het apparaat weer aan de praat, er kon weer gepind worden.

Gevoel:
Al met al, als het allemaal goed gaat dan is het een goede winkel.
Zijn er wat, door eigen schuld, ontstane problemen, dan denken ze niet met de klant mee.
Een goede medewerker achter de balie, daargelaten.

Wessel Berents 06-10-2012

Levering van het product duurde wat lang, dat was het enige minpunt. Naar aanleiding hiervan gemaild met Coolsound en binnen een half uur alweer een mailtje terug. Coolsound had inmiddels zelf contact opgenomen met het postkantoor waar het pakketje afgeleverd zou worden. Dat was inmiddels aangekomen. Goede service dus.

Mariner 05-10-2012

Bestelling liet zeer lang op zich wachten.
Gevraagd of de GPS al kon worden opgestuurd zonder de accessoires ( die er nog niet waren). Dat kon alleen met extra verzend kosten. Akkoord gegaan en betaald) wat schets mijn verbazing alles werd in een keer geleverd. Wel 2 x bezorgkosten betaald en niet terug gekregen. ( niet zo mooi coolsound.nl)

GuMo 31-08-2012

Zocht een bepaald type monitor van HP dat bijna niet meer te krijgen is. CoolSound had ze nog en voor een goede, zo niet de beste, prijs. Aanvankelijk zou de levertijd een week zijn, had ze echter al na vier dagen binnen en voordat de betalingsbevestiging binnen was.

Zwollenaar007 30-08-2012

Duidelijke website, gunstige prijs, goed bereikbaar en snelle levering: prima! Heb er al verschillende keren wat gekocht, maar nog nooit problemen gehad, dus ook geen ervaring met de garantieafhandeling.

Wilma 65 22-08-2012

Website is duidelijk
afhandeling en bestellen is gemakkelijk
snelle levering,prima,alleen bestelling werd door post nl twee uur te laat afgeleverd.

Noki4711 10-08-2012

Dinsdagmiddag 15.59 uur mijn bestelling geplaats, woensdag om 14.00 uur de pannenset ontvangen. Klasse!

Regio Apeldoorn 08-08-2012

Bestelling en levering van de TV goed.
De after sales afhandeling was SUPER !!
Na enkele dagen zag ik dat er een streep door het beeld liep. Ik had de originele verpakking al weggedaan en dacht wat nu?.
Gebeld met after sales en deze gaven aan dat ze nog een TV op voorraad hadden en dat ik de TV mocht komen omruilen. In de auto gestapt en 2 uur later had ik een nieuwe TV.
Nogmaals dank voor de super service !!.

Chantal 1970 08-08-2012

Na even gezocht te hebben kwam ik bij Coolsound uit. Navraag of het artikel geleverd kon worden leerde mij dat dat wel een paar dagen kon gaan duren. Niets is minder waar. De volgende dag al binnen bij hun en vervolgens naar mij verstuurd. Keurige mailafhandeling, snelle reactie. Goed geholpen!

niek van dinten 04-08-2012

In eerste instantie zelf een foutje gemaakt door dubbel te bestellen, (maar 1 keer betaald) daardoor stonden de spullen gereserveerd die ik wou hebben, na 1 telefoontje waar ik goed ben geholpen was alles geregeld en de volgende dag waren de spullen binnen.

deze winkel ga ik vaker gebruiken!

kwekkie 27-07-2012

Goede productinformatie, accurate afhandeling bestelling, goede informatie over datum en tijdstip van levering, behoorlijk vlot in huis (zondag besteld, woensdag rond middaguur in huis)

Van Lammeren 26-07-2012

Op zondag inbouw vaatwasser via internet bij coolsound besteld en op woensdag al bezorgd. Zeer snelle levering. Ook een compliment voor de bezorgservice. Op dinsdagavond een email ontvangen dat ze op woensdag tussen 08.00 en 10.30 uur zouden leveren. Kreeg woensdagochtend om 09.00 uur een sms dat ze over 5 minuten voor de deur zouden staan met mijn vaatwasser. Nou ze waren er ook.
Mijn complimenten hoor.

Ron en Jose 14-07-2012

Eerste aanschaf via Coolsound. Ééns maar nooit meer! Koptelefoon pas na twee weken geleverd terwijl op website 2-5 dagen stond (na ontvangst door fabrikant). Deze 2-5 dagen waren dus misleidend want wat heb ik als klant met leveringstermijnen van fabrikanten te maken? Zeg gewoon hoe lang het duurt voordat artikel bij mij geleverd wordt. Koptelefoon ontvangen en getest. Direct geconstateerd dat deze niet aan onze verwachtingen voldeed. Dit dezelfde dag aan Coolsound laten weten. Alles weer keurig verpakt geretourneerd. Na enkele dagen kregen we per mail een creditnota met tot onze verbazing een inhouding van 20% op het aankoopbedrag. Hierop direct telefonisch contact opgenomen met klantenservice (45 cent p.m.!). Deze gaf eerst aan dat we niet meer hadden betaald dan het bedrag op de creditnota en dat we dus het volledige aankoopbedrag hadden teruggekregen. Na dit meerdere malen tegengesproken te hebben zouden we later teruggebeld worden. Hierop kregen we te horen dat 20% op aankoopbedrag was ingehouden omdat de koptelefoon beschadigd was terug ontvangen. Er zouden krasjes op zitten, de doos was beschadigd en er was een haar aangetroffen in de verpakking. Wij sprakeloos en vervolgens boos geworden. De haar kan ik niet uitsluiten maar de krasjes en de beschadigde doos werkelijk onzin. Dit had voor ons de schijn van oplichting want hoe bewijs je dat je het artikel ongeschonden heb terug gestuurd. Uiteindelijk een mail ontvangen van een manager dat bij hoge uitzondering het volledige aankoopbedrag terug gestort zou worden. Al met al een goede afloop maar een zeer slecht gevoel overgehouden aan deze webwinkel.

macisu 11-07-2012

Heb voor het eerst een aankoop gedaan bij coolsound.
Ik kan alleen maar zeggen dat mij dit uitstekend is bevallen en ben zeer tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling. Het meest tevreden echter ben ik over de after sales. Goede en snelle voorlichting over een misverstand mijnerzijds en daarna een prima oplossing gevonden.

Zwolle64 10-07-2012

Goed product voor de beste prijs!

Het product moest besteld worden bij de leverancier. Dit was voor mij geen probleem. Binnen 1 á 2 werkdagen kreeg ik al bericht dat het binnen was. Om dat CoolSound in Zwolle zit was het voor mij ideaal om het product af te halen. Lokatie is goed te bereiken en je wordt snel geholpen.

prado1968 04-07-2012

Unfortunately I had to cancel my order because I realized I had an extra battery for my camera. Customer service was attentive and I could reach them without any problem. They reimbursed the payment very quick. I will not hesitate to shop at www.coolsound.nl

Ramon van der Oord 01-07-2012

op de site staat alles netjes aangegeven en daarbij is klanten service ook goed bereikbaar via de telefoon. Als je iets besteld heb en ze denken er is iets mis bellen ze je netjes om te vragen af het wel allemaal klopt

MsUniverse 30-06-2012

Bestelling in goede staat ontvangen.Correcte aflevering. Artikel(Panasonic Wekkerradio)
geheel naar wens.

Geen op- of aanmerkingen.
Bij gelegenheid zal ik zeer zeker weer gebruik maken van de website van Coolsound.

aaje70 01-06-2012

Stofzuiger zat deuk in de zijkant. Het werkt verder naar behoren dus ik wil niet weer terug sturen etc... Maar winkel had dit moeten zien aangezien ze de doos open hebben gemaakt om andere spullen erin te doen.
+ aanbod voor aanschaf extra mondstuk dat vervolgens al standaard bij de stofzuiger geleverd wordt! Nu heb er 2 van erbij...
Ik kan overwegen terug te sturen maar kost weer tijd en gedoe...

ed2012 25-05-2012

Veruit de beste prijs op het internet en ik heb heel wat vergeleken voor deze stofzuiger en een zeer snelle levering op een moment dat mij pastte. Ik kon de dag van levering aangeven iets wat ik juist mis in veel gevallen en dan van alles moet regelen om het product tijdig te ontvangen. Dat is top!

Anoniem523 17-05-2012

Groot pluspunt:
Op de dag van de afgifte word je op de hoogte gebracht van het tijdstip van aflevering. Je hoeft daarom maar een beperkt aantal uren te reserveren om aanwezig te zijn voor de afgifte van de goederen.
Kortom: de hele bestel- en afleverprocedure is zeer klantvriendelijk.

Luistergraag. 08-05-2012

Goeie Service!

We hadden een Cd-speler besteld die Mp3 kon afspelen.
Niet dus. Alles weer teruggestuurd en een andere besteld. Kregen we zowel de verzendkosten van het afleveren als terugsturen weer terug. Dus 2x €6.95 extra.

vereycken 06-05-2012

Super tevreden over onze aankoop van een De Longhi espressomachine. Dinsdag besteld en zelfs op zondagnamiddag in België geleverd!!!! De dagen na de bestelling het order en de verzending gemakkelijk te volgen via track and trace. En dit alles voor 200€ goedkoper dan in onze plaatselijke krefel winkel voor precies hetzelfde toestel!

sld1006 03-05-2012

Item delivered the next day as advertised. For ordering and delivery, the only defect was that the system does not accept separate billing and delivery addresses which was rather annoying!

g.hoekman 25-04-2012

zondags besteld,dinsdag bezorgd, vlotter kan het niet, via kieskeurig kwam ik op de side omdat Coolsound de beste en de goedkoopste in voorraad had,wat wil je dan nog meer?