Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Art van de Bergen 03-12-2011

Goedkoopste op kieskeurig en de volgende dag al in huis. Top service!

hraepsaet 25-11-2011

Perfect ! Vlotte afhandeling en levering.

sjaackie 23-11-2011

Duidelijke website met scherpe prijzen. De bestelde stofzuiger heb ik zoals op de site wordt beloofd ook daadwerkelijk de volgende werkdag ontvangen. De After sales kan ik niet beoordelen omdat ik daar nog geen gebruik van heb hoeven maken.

WouterN1981 13-11-2011

Bestelling via website zonder enig probleem, prima prijs. Wanneer ik nog eens iets nodig heb aan elektronica, dan bezoek ik deze webshop zeker als eerste.

Aleida1946 11-11-2011

Zeer tevreden over alles, bestelling makkelijk!!En attent.
Heel aardig persoon die onze spullen afleverden, behulpzaam met de levering!!

sietske36 05-11-2011

Duidelijk, snel en goede informatie + de goedkoopste!!!

Hulzink 02-11-2011

Goede en snelle levering. Je krijgt een mail met track en trace code zodat je precies weet wanneer het pakket geleverd wordt. Voor 15:00 uur besteld en de volgende dag geleverd maken ze meer dan waar.

daphne1969 27-10-2011

De site is overzichtelijk. Het product werd snel geleverd.

Opa en Oma Veen 20-10-2011

Een week geleden heb ik bij Coolsound een product gekocht. Ik heb ze onderstaande mail gestuurd die voor zichzelf spreekt:
Beste Coolsound,
U krijgt van mij een aantal TIENEN!!
- Voor de bestelprocedure -
- Voor het snelle aflevertraject -
- Voor de beste prijsprestatie van een internetproduct
Ik heb het nog nooit mee gemaakt dat álles zó vlekkeloos is verlopen. De telefoonset Gigaset C610A Duo voldoet werkelijk aan al onze wensen en eisen en ziet er perfect uit.
Geef het door aan alle betrokken werknemers, want die hebben een pluim verdiend.

Nor A 07-10-2011

Ik werd snel en vriendelijk geholpen!
We kopen al jaren bij CoolSound en bevelen aan alle vrienden deze webwinkel.

Ap Ruitenbeek 03-10-2011

Had een Magnetron inbouwframe besteld wat niet voorradig was en een verwachtte levertijd had van 1 á 2 weken. Toch had ik het al na 4 dagen in bezit!
Helaas was mijn kast 1 centimeter te klein (oudere kast) en heb ik de doos geretourneerd.
Binnen twee dagen alles geregeld en het geld terug op mijn giro!!
Klasse!!
Dat is tenminste eerlijk zakendoen.
Hartelijk dank!!

sander_schuurman 29-09-2011

Op de website heb ik de Jamo S 608 HCS3 5.0 besteld. Dezelfde dag (zaterdag) kreeg ik een mail dat het pakket gereed stond om te verzenden (1-3 werkdagen levertijd). Je kunt kiezen hoe die geleverd wordt waarvoor je dan wel weer meer kunt/moet betalen. Uiteindelijk heb ik zondag een mail gekregen met de track-trace code. Helaas werd het geleverd toen ik aan het werk was. Telefonisch met de bestelservice (extern) besproken dat ze een half uur van tevoren zouden bellen zodat ik iemand anders open kon laten doen. Goede service.

Plus: site, duidelijke communicatie, aanbod, levering
Min: prijs voor levering (35-55 euro)

A.B.49 28-09-2011

Duidelijk, snel en correct! Heel cool!

peter567 28-09-2011

Nieuwe Siemens Gigaset die nog niet leverbaar was volgens de Siemens site wist Coolsound binnen enkele dagen te leveren. Prima!

10ny 26-09-2011

Ondanks dat het geen ik bestelde uitverkocht was, had ik toch binnen een week mijn bestelling in huis.
De prijs was de helft van hetgeen intratuin er voor vraagt . Intratuin 129€ Coolsound 69€.
Dus prima winkel zou ik zeggen!

Jos Beers 22-09-2011

Ik ben dus niet in het bezit van....na via kieskeurig te hebben gezien en op hun site dat de door mij gewenste tv bij de leverancier op voorraad was en de levertijd 2-5 dagen zou zijn heb ik besteld en betaald met i-deal.
Na 5 dagen even gebeld met hun dure 0900 nummer en toen bleek dat de levertijd 3 weken betrof wat ook d.m.v een e-mail werd bevestigd.
Toen heb ik besloten om de bestelling te annuleren maar het duurde maar liefst bijna 2 weken voor mijn geld werd teruggestort.
En daar moest ik een heel aantal e-mails en opnieuw dure telefoontjes voor doen.
Dus wat mij betreft nooit meer !
De site is voor wat betreft de levertijden absoluut niet betrouwbaar in mijn ogen.

Triezzzze 14-09-2011

Ik heb bij deze webshop een sony koptelefoon gekocht voor het sporten. De webshop is duidelijk en heeft een snelle levertijd. Ook kun je gebruik maken van "pakjes gemak" Voor als je niet thuis bent. Dan kan je hem op een postkantoor in de buurt laten bezorgen en afhalen wanneer het jou uitkomt! erg makkelijk!

van Riel 14-09-2011

Na betaling in het weekend ontvingen we het pakket op de dinsdag. Lekker snel.
Vooraf betalen, prima.
We hebben niet echt gesurfd op de site, omdat we specifiek zochten én vonden.

Mark63 14-09-2011

Zeer blij verrast met de geweldig snelle levering van de bestelde goederen. Ontving per e-mail alle gewenste informatie. Gewoon super!

Willy1970 04-09-2011

Ik heb een half jaar geleden een Irobot Roomba 555 stofzuigrobot gekocht bij Coolsound.
Niet alleen de stofzuigrobot bevalt mij prima, ook de service van coolsound.
1. Zij zijn goed via mail of klachtenformulier te bereiken.
2. Zij denken met de klant mee.
3. Zij kiezen samen met de klant voor de beste oplossing voor het probleem.

Het neuswieltje van de Roomba was verdwenen omdat dit niet goed blijft zitten in de houder (constructiefoutje Irobot). Ik heb gevraagd of het mogelijk was dit onderdeel toe te sturen in plaats van de hele robot heen en weer te sturen. Was geen enkel probleem. Een paar dagen later had ik een nieuw neuswiel en kon de stofzuiger weer vrolijk zijn rondjes draaien.
Coolsound. Hartelijk dank voor de vlotte en vlekkeloze service.

Hans1222 02-09-2011

Een portable dvd-speler gekocht die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Volgende dag teruggebracht en zonder enkel probleem geld terug gekregen. Klasse.

Aleid64 31-08-2011

Prima service, overzichtelijke bestelwijze, keurig via mailtjes op de hoogte gehouden van de voortgang en op de afgesproken tijd netjes afgeleverd. Niets dan lof!

adkl1968 28-08-2011

Prima webwinkel. Meestal scherpe prijzen. Prima afhandeling. Ze zitten op een prima plaats om de artikelen af te halen. Goed bereikbaar. Parkeren (gratis) voor de deur.

dirkbmw 27-08-2011

gewoon goed,is snel geleverd uitstenken

bamlan 26-08-2011

gehele procedure is voortreffelijk verlopen.
Zeer duidelijke e-mails qua beloop der bestelling