Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

A.J.1949 29-06-2011

Op website wordt artikel duidelijk genoemd en voldoende toelichting gegeven. Was ook niet moeilijk te vinden na via Google zoekwoorden te hebben ingegeven. Prima prijs voor artikel zonder verzendkosten. Men doet wat men belooft. Artikel op voorraad bij leverancier en bezorging binnen 2 tot 5 dagen. Na twee dagen dus bezorgd. track & trace service heel handig en werkt perfect. Fijn dat gekozen kan worden uit ideal betaling, betaling op voorhand en onder rembours. Dat laatste kost dan wel een paar Euro extra maar dat is niet onlogisch. Voor hen die Coolsound niet kennen en niet vooruit willen betalen is dit dus een prima oplossing. Te vaak lees je tegenwoordig dat internet winkels de verplichtingen niet nakomen en je geld niet terugbetalen. Daar heb je dus bij Coolsound zeker geen last van als je onder rembours betaalt. Ook keurig dat men op voorhand duielijk aangeeft dat je het postpakket op beschadigingen moet controleren en dat onmiddellijk bij de postbode moet melden en bevestigen.

roelof__ 29-06-2011

Zondag besteld en dinsdag in huis, prima! Ook fijn dathet bij de buren kon worden bezorgd, scheelt weer een keer naar het postkantoor.

Nadine123 27-06-2011

Op internet een Philips Livingcolors besteld. Op de site stond: op voorraad bij leverancier, levering binnen 2-5 werkdagen. De volgende dag was de lamp al binnen!
Super snelle levering dus.

Elisabeth1982 25-06-2011

Een koelkast besteld, prima product en goede service!

iGeO 24-06-2011

16 juni een bestelling gedaan van een Cadac Safari Chef BBQ.
Hier stond een levertijd op van 2 tot 5 werkdagen.
Dit duurde helaas toch wat langer dan gepland.
Ik heb gebeld naar CoolSound.nl om te vragen naar de status van mijn bestelling.
Kreeg vrij snel een medewerker aan de lijn die me netjes te woord stond.
Kort daarna kreeg ik via de mail een reactie, waarin stond dat de levering iets langer zou gaan duren.
Bleek dat de leverancier het product niet op voorraad had.
Eergisteren nog een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik de bestelling kon verwachten. Ik ga nl volgende week met vakantie en wilde graag de Cadac Safari Chef BBQ meenemen.
Nu 2 dagen later om 20:00 's avonds werd het pakketje netjes afgeleverd!

Ondanks de tegenzittende levertijd, toch een nette afhandeling.

Prima!

Martin0900 23-06-2011

Heldere website, duidelijke info.
Goede prijs.
Uitermate snelle levering en goede informatie over leveringsproces.

Jodelien 22-06-2011

Goede en snelle levering en netjes op de hoogte gehouden via e-mail.

Rambam 22-06-2011

Laagste prijs en snelle levering!

henh23 20-06-2011

scheerapparaat besteld eerst ging het al fout bij bestelling werd doodleuk verteld email adres was niet goed daarna een week gewacht nog niets ,moest er steeds wel zelf achteraan zij melden niet zelf dat het niet te leveren was ,toen mijn geld terug gevraagd en gekregen maar was wel 2 weken verder dat ik het scheerapparaat bij een andere webshop besteld thuis kreeg.

Chan24 19-06-2011

Bestelling gepleegd. Artikel was op voorraad bij leverancier, levertijd 2 tot 5 dagen. Na 11 dagen eens geïnformeerd over de stand van zaken omdat ik 4 dagen later met vakantie zou gaan. Kreeg 1 dag later te horen dat het artikel op het eind van de week waarschijnlijk geleverd zou worden. Dit was dan nog net voor mijn vakantie. Hierop een reactie gegeven dat het eind van de week redelijk vaag was. En...ja hoor... Dag voor mijn vakantie mail ontvangen dat het artikel midden volgende week geleverd zou worden en dat ik eventueel een vervangend artikel kon bestellen.

Frenkie22 17-06-2011

Product om 8 juni besteld. Op 17 juni nog steeds niets ontvangen. Bij telefonische navraag blijkt dat men het apparaat volgende week (!) nog binnen moet krijgen. Geen enkel bericht hierover of excuses.

P.D. Goehteer 16-06-2011

Correct, snel, goed op de hoogte van bestelling, goede prijzen!

Wil043 14-06-2011

de steamwave (stoomoven) was gemakkelijk te bestellen - prijs was goedkoopste tov andere aanbieders. Werd binnen de gestelde tijd geleverd.

francisca2906 11-06-2011

Goede en snelle levering via "Pakje gemak". Na betaling via Ideal had ik het produkt na twee dagen in huis. Via internet kon ik het traject van het pakje goed volgen.

Webstar 08-06-2011

Op website staat duidelijk de benodigde informatie (o.a. produktomschrijving, voorraad, bezorgkosten).
Levering gebeurt snel en voorzien van track & trace.

kkp 08-06-2011

Prima webwinkel, (bijna) de goedkoopste, en snelle levering. Vriendelijke baliehulp en een nette uitstraling van afhaalpunt.

frans 63 05-06-2011

levering was vrij Snel met een doordeweekse zondag ertussen,en het pakketje was goed ingepakt.

Jolanda 41 02-06-2011

Snel geleverd en je wordt keurig op de hoogte gehouden. Heel professioneel

wijn0001 01-06-2011

Wasmachine besteld waarna de verkeerde machine werd geleverd, waarna contact via internet de bestelde machine was niet op voorraad.
Er was spoed geboden omdat wij op vakantie gaan, er is een machine geregeld en en s, avonds nog afgeleverd.
Hier geldt echt geen gezeur wij regelen dit. super opgelost.

YoMaxYo 31-05-2011

Voor 16:00 uur besteld en de volgende dag in huis. Goede info betreffende verloop van bestelling.
Heb after sales nog niet hoeven te contacten. Tot nu toe prima service.

Rik12345 30-05-2011

In eerste instantie stond het door mij bestelde apparaat als 'op voorraad', maar in de bevestiging bleek dat dit niet het geval was. Bij contact met Coolsound werd gemeld dat men de bestelling op korte termijn verwachtte en uiteindelijk werd het binnen 3 dagen daadwerkelijk bezorgd. Prima dus!

Leenes 26-05-2011

Goede en juiste levering. Via mail op de hoogte gehouden van de status wat goed is.

ferrino 25-05-2011

Snelle levering volgens afspraak en en goedkoop

Naam233 24-05-2011

De bestelling had ik al gedaan, maar daarna zag ik op de website een andere stofzuiger in de aanbieding. Heb toen direct een mail verzonden. Wat bleek? Mijn bestelling was al ingepakt en bijna op weg met de Post, track en trace code was ook al naar mij verzonden. Toch heeft Coolsound mijn pakket eruit gevist, de stofzuiger omgeruild, het nog dezelfde dag verzonden en direct het verschil in euro's aan mij terug geboekt. Nog geen dag later had ik mijn stofzuiger van Zwolle al in Belgie. Dat is pas service.

Rickmans 22-05-2011

Hoe lang ik in het bezit ben!
Helemaal niet heb dan wel geld terug gekregen dat is dan nog netjes maar de service is echt waardeloos!
Had hem besteld 5 dagen voor moederdag zou binnen 5 dagen er zijn bel ik na 2 dagen hoor ik dat hij week 20 komt! Gaat een paar dagen over heen krijg ik een mail wordt het al week 20/21 gaat een week over heen krijg ik een mail dat het week 23 wordt en dan kunnen ze je nog niet tegemoet komen met een geheugen kaartje erbij ofzo als service echt slecht!
Heeb dus geannuleerd kosteloos. Heb hem bij de OTTO besteld daar stond een lever tijd van 5 tot 10 dagen en binnen 4 dagen had ik hem al!
(Was trouwens ook nog de eerste moederdag van mijn vrouw dat kun je toch niet verkopen dat je zonder cadeau die dag er staat echt fijn hoor!)