Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

richardkraal 14-01-2011

pas een tefal gv8360 gekocht, werd snel geleverd in de standaard doos. (niet onherkenbaar gemaakt of verpakt in extra doos). apparaat bleek helaas defect. we hebben het apparaat vrijdag teruggestuurd en ik had dinsdag een nieuwe werkende staan!

alles keurig en snel geregeld, verzendkosten worden vergoed.

ps: telefoonnummer coolsound is wel een beetje prijzig! (70 cent p/m)

SFAudiNNBF83 12-01-2011

Prima zaak ben zeer tevreden over de levering en extra service.

EenZeerTevredenKlant 12-01-2011

Zit allemaal prima in elkaar!!
Goede snelle levering van produkten voor een zeer lage prijs tov andere winkels.
Ik betaalde slechts 136 euro voor een subwoofer die overal 249 euro kost!
SUPER !

jandeboer 11-01-2011

nette en correcte afhandeling.
nog geen ervaring met after sales..

Nielsuitzwolle 10-01-2011

Ruim een half jaar geleden een Lenco cd/radio gekocht. De cd deed niet wat hij moest doen. Natuurlijk de bon nergens te vinden. Via de website van Coolsound staan echter al mijn aankopen keurig op een rij. Ook een RMA is zo aangemaakt. Radio afgeleverd en kreeg enkele dagen later al een berichtje dat hij niet meer te repareren was. Ik kreeg de keuze of ik iets anders wou uitzoeken of mijn geld terug wilde. Lekker wat anders uitgezocht natuurlijk! Superservice!!!!!

eneasilvio 07-01-2011

Gisteren via een mailtje over en weer geverifieerd dat het gewenste artikel in voorraad is. Voor dit artikel was Coolsound de goedkoopste leverancier. Daarna besteld en vanmorgen al door TNT Post afgeleverd. Degelijk verpakt, aan de binnen- en de buitenkant. Kan niet beter! Zo behoort een Webwinkel te functionneren.
over after sale service is mij niets bekend, want ik heb die nog niet nodig gehad.
Ik zal niet aarzelen bij een volgende aankoop wederom Coulsound in overweging te nemen.

wikk01 07-01-2011

De eerste magnetron die we bestelden paste niet. We konden deze probleemloos terugsturen en een nieuwe uitzoeken. Dit kon gelukkig allemaal snel geregeld worden.

Heldoorn 07-01-2011

Ruime keuze, website is gebruiksvriendelijk en duidelijk, snelle levering. Voor een webshop makkelijk dat je het ook op kan halen als je in de buurt woont.

Simonenl 05-01-2011

Op zoek naar een babyfoon uitgekomen op de site van Coolsound, besteld via internet, snel geleverd, kon mijn bestelling via track en trace volgen.
Babyfoon meteen aangesloten en ben nu volop de functies aan het uitproberen!
Tot nu toe alles naar volle tevredenheid!

P. Keijzer 29-12-2010

We kochten deze portable dvd speler in combinatie met een Vogels hoofdsteun houder voor in de auto. Het bleek echter dat de dvd in de schuine stand niet goed rond kan draaien en zelfs stopt. Na een snelle en prettige email wisseling konden we beide producten retourneren en kregen zelfs de portokosten vergoed.

De informatie over de dvd speler voor (niet) gebruik in combinatie met een hoofsteun houder zou op de website bijgewerkt moeten worden.

42Hans13 22-12-2010

Zondag besteld, dinsdag in huis

Sterver3t 22-12-2010

Vanaf website bezoek tot en met afhalen van product,alles verliep zonder byzonder soepel

Door38 22-12-2010

Zondags besteld, dinsdags in huis ondanks het barre winterweer in keurige staat.

DKs564bs72 22-12-2010

zaterdag een vaatwasser besteld en kon hem 's maandags al afhalen, alles goed geregeld, ben dik tevreden

mini26 22-12-2010

Erg snelle service. Keurige verpakking en heel goedkoop (en dat bedoel ik positief!!)

Michel_ned 20-12-2010

Er zat geen Nederlandse handleiding bij het product.
Wel een Engelse en Duitse.
Dat had bij het product op de site vermeld moeten staan. Ik ben er wel uitgekomen, omdat ik toevallig de Duitse taal beheers. Maar dat is zeker niet bij iedereen het geval. Idem met het Engels.
(De handleiding is ongeacht de taal al ingewikkeld genoeg.)

Iman Trafo 19-12-2010

Prima prijs/prestatieverhouding. Niets op aan te merken. Binnen twee dagen werd er geleverd.

denisloos 18-12-2010

Duidelijke website, envoudige bestelling/betaling met Ideal, snelle en heldere communicatie en supersnel geleverd. Kom hier zeker nog eens terug!

Nico Duijf 1 15-12-2010

Heldere website, snelle reactie, afhalen goed geregeld

Minoesch 15-12-2010

De winkel is altijd bereikbaar per internet. De levering gaat zeer snel en netjes. Men laat je weten wanneer het product is verstuurd inclusief track and trace code. Zeer fijn !

annemiek0905 11-12-2010

's nachts bestelling geplaatst na controlle of het artikel op voorraad was en direct met Ideal betaald. Vervolgens per mail een bevestiging van bestelling en betaling ontvangen. Inderdaad stond 2 dagen later de pakketdienst voor de deur. Product in originele verpakking afgeleverd. Vast allemaal standaard maar toch fijn dat alles netjes is afgeleverd.

mwar 10-12-2010

Als art op voorraad is krijg je direct reactie dat het afgehaald kan worden en bij afhalen goede service

rijkhold 09-12-2010

Scherp geprijsd, levering is volgens afspraak zoals op de website is aangegeven.

LuigiH 08-12-2010

Men is op juiste wijze nagekomen wat men beloofd op zowel de site als in de shop. Voor een volgende aankoop zou ik Coolsound weer meenemen als mogelijke leverancier.

A. Vermeulen 08-12-2010

Coolsound levert! Ze kwamen hun belofte netjes na: "voor 1600 bestellen de volgende werkdag in huis". De levering kwam netjes en zonder beschadigingen aan. Het betaalgemak (ik heb via iDeal betaald) op de website is ook uitstekend. Ook is de aangegeven voorraad op hun website actueel en werd (in mijn geval) netjes bijgewerkt toen ik mijn bestelling had gedaan.