Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Geocacher 28-10-2010

De Garmin GPS op zaterdag besteld en pas op donderdag ontvangen. Op maandag kregen we netjes een track & trace code van TNT en die gaf aan dat de zending op dinsdag vertraagd was. Woensdag was hij ineens afgeleverd, maar niet bij op ons... Die avond een mail verzonden naar de winkel en de volgende ochtend al direct een reactie (snelle respons!). Ze hadden het retour ontvangen en opnieuw verzonden.

Ik weet niet wat er bij TNT is gebeurt, maar het had netjes geweest als ze mij ook hadden laten weten van de vertraging. Donderdag is het pakje netjes afgeleverd.

alexandre 23-10-2010

Het bestelde is binnen 4 dagen correct afgeleverd.

hakkepa 23-10-2010

Side/bedrijf en bestellingen zijn is orde. Jammer was dat ik een aantal maanden moest wachten op mijn bestelling. Hun leverancier kon het niet op tijd leveren. Maar de prijs maakte het weer goed en natuurlijk het product dat netjes aankwam.

dit is waardeloos 22-10-2010

Goedendag, Ik wil Coolsound bedanken voor de super service Ik kocht een Philips HF3330 Golite blu Energielamp Met een paar dagen keurig geleverd Helaas met een defect (kan).Maar binnen 4 dagen was het opgelost Blijer kan een mens niet zijn. Bedankt! De site is trouwens perfect.

Petrusje1950 22-10-2010

De voordeligste prijs voor de Dakota 20 van Garmin. Zeer snelle levering en keurige bevestiging van één en ander.

SpinFan 22-10-2010

Niets op aan te merken, makkelijk besteld en lekker snel geleverd

tetcomp 21-10-2010

Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Coolsound. Iedere keer wordt alles heel snel geleverd

R.Koot 20-10-2010

Prima info via mail.
Snelle levering.

jwagenaar 19-10-2010

Duidelijke website! Voorraad indicatie is redelijk up to date. Vriendelijk ter woord gestaan aan de telefoon. Snel bereikbaar, zowel telefonisch als e-mail. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling per e-mail.Minpuntje technische specs kloppen niet altijd. Tot slot een prima online store om veilig vertrouwd te shoppen.

jse 15-10-2010

Via de webshop een Siemens SL785 Gigaset gekocht en aan de balie opgehaald.
Erg vriendelelijk ontvangst en snelle afhandeling.
Bij thuiskomst bleek het toestel niet te doen wat beschreven was en via de website de aankoop als DOA aangemeld. Binnen 24uur een nette reply dat het toestel retour gestuurd/gebracht kon worden en dit incl. duidelijke documentatie en instructies.
Bij inlevering aan de balie heeft de verkoper gekozen voor een snelle oplossing en mij direct een nieuw excemplaat meegeven en deze werkt perfect.
Top webshop!

Jan Dankers 15-10-2010

Een fout met de aflevering was de oorzaak, dat ik een zwarte set kreeg i.p.v. een houtkleurige. De mensen van Coolsound hebben dit professioneel opgelost en er voor gezorgd dat ik redelijk snel de goede spullen kreeg. Cool, niet alleen de sound uit de speakerset, maar ook het bedrijf.

krab1944 15-10-2010

ik hoorde maar niets van mijn bestelling,heb toen gemaild waar de bestelling bleef enbinnen 5 minuten een mail terug,dat ikmijn bestelling niet helemaal afgewerkt had.alsnog gedaan.

warmond 14-10-2010

levering sneller dan verwacht. Prima dus.
Goede communicatie coolsound via email.

H.Pronk 14-10-2010

Zondagavond Jamo S608 speakers besteld en Woensdag thuis gebracht. Laagste prijs die er te vinden was en tot nu toe de snelste levertijd die ik mee heb gemaakt.

Erol C 14-10-2010

Eigenlijk valt er weinig negatiefs te zeggen over de winkel beoordeling. Ik zocht een artikel, in dit geval de elektrische muurbeugel van vogels, coolsound had het en heb het besteld. En binnen enkele dagen was het binnen. Netjes ingepakt, compleet.

de puzzelaar 13-10-2010

Mijn eerste bestelling via het internet.
Rembourszending naar gemak punt verliep vlekkeloos.
(1e dag besteld, 2e dag gewacht, 3e dag opgehaald)
Betaling gewoon met PIN super (betalen met interbank doe ik nog steeds niet,vandaar deze betaal methode)

L.19 13-10-2010

Zaterdag magnetron besteld af laten leveren bij de TNT in de buurt en woensdagochtend gehaald.
Allemaal keurig en duidelijk via de website.

Jopert 10-10-2010

Lage prijs en snelle en correcte levering.

Zeer tevreden.

Hendrikus Cross 09-10-2010

Snelle service en goede prijs

wvdtang 08-10-2010

Dit bedrijf is geloofwaardig en komt zijn belofte na.
Binnen enkele dagen zijn de gekochte spullen in huis.
Dit bedrijf geeft een goed gevoel om weer eens iets op het internet te kopen!

Bizzy 07-10-2010

Allemaal prima voor elkaar. Wel even opletten bij de betaling. Bij mij kwam de mogelijkheid van IDEAL betaling na mijn bestelling niet direct naar boven. Later ontdekte ik dat ik via mijn account de openstaande rekening per IDEAL kon betalen. Reactie op mijn email was snel en adequaat.

R0b3rt 06-10-2010

Website is niets op aan te merken. Na de bestelling ontvang je keurig de zaken die je verwacht. De bereikbaarheid per telefoon is bijzonder kostbaar: € 0,70 per minuut, gelukkig wel met een maximum van slechts € 35,- per gesprek. Bij een onjuiste levering moet je zelf de verzendkosten voorschieten en deze daarna appart indienen voor vergoeding. De juiste spullen worden pas toegestuurd na ontvangst van de geretourneerde spullen.

PeterFCB 04-10-2010

Zeer duidelijke website en een prima prijs voor de producten. Gratis verzending/levering absoluut een pre, diverse andere aanbieders hanteerden 6 of 7,5 euro verzendkosten. Op donderdag besteld, vrijdag in huis: uitstekend!

rorede 04-10-2010

Snelle service, mooie producten, goede prijs. Top!

jodydk 03-10-2010

Nette website, bevestiging van bestelling en betaling is goed geregeld. Levertijd op de website was 1-2 weken deze is echter 5 weken geworden. Ik heb van coolsound geen bericht gekregen dat de levertijd langer zou worden. Na 4 weken heb ik zelf een bericht gestuurd via de website. Hier kreeg ik dezelfde dag nog antwoord op.