Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Peggy 18-02-2019

Een geweldige service. De prijs van het product was de laagste op internet en het werd supersnel (de volgende dag) geleverd waarbij je per mail op de hoogte wordt gehouden waar het pakket zich bevond. Top.

Peter Van Havere 17-02-2019

Goede en snelle levering, ik beveel Coulsound aan iedereen aan, aardige medewerkers helpen je goed als je vragen hebt.

Idman 14-02-2019

Super snel bezorgen je moet voor je pakket handtekening opzetten voor ontvangs. Ik ga zeker nog vaker spullen kopen bij ze een goed bedrijf.

Cynthia 14-02-2019

Voor het eerst hier een bestelling geplaatst.
Goede site,super snelle levering en mijn Vileda Steam Mop is perfect!

j.maijers 13-02-2019

Betrouwbare en snelle levering,zoals hun het ook aangaven.Correcte afhandeling

Jolande 13-02-2019

Snel geleverd, heerlijke stofzuiger, met veel extra hulpstukken en mogelijkheden. Top👍

Herman 12-02-2019

Ze hadden wat ik zocht en het werd snel geleverd. Ook hebben ze een ruime keuze in TV toebehoren.

André 12-02-2019

Goede en overzichtelijke site. Heb een ring beveiligingscamera besteld. Was veruit de goedkoopste en s' avonds besteld en de volgende dag in huis. En wat tegenwoordig ook belangrijk is je hoeft geen parkeergeld te betalen. Geweldig !!!

joost 10-02-2019

Coolsound.nl bood de stofzuiger aan voor de laagste prijs.
Levering was inderdaad de volgende dag.
Miste wel de factuur in de zending, die ook niet uit te printen was in mijn account.
Is bij navraag alsnog per email verzonden.

Frank 09-02-2019

Overzichtelijke website.
Beste prijs voor onze Delonghi Magnifica S.
Geboekt, betaald en volgende dag geleverd.

Monique 07-02-2019

Prima service, ik kom niet vaak tegen dat er zo snel bezorgd wordt, zeker niet als de volgende dag maandag is. Vlekkeloze afhandeling!

LvdB 07-02-2019

Geweldig goed en snel daarmee kom je er wel!! Zondag besteld en maandagmiddag de bestelling al in huis.

G. Vos 05-02-2019

Vrijdagavond 01 Februari een bestelling geplaatst en deze werd keurig, reeds op Zaterdagmiddag 12.15 uur afgeleverd. Keurig. Daarnaast ook nog duidelijke info via de mail over de status van de bestelling. Zeer tevreden

Seb 05-02-2019

Ik moest op de valreep nog wat bestellen. Binnen enkele minuten had ik een account aangemaakt. Om 21.45 besteld. De volgende dag 11.15 kwam Post NL met het pakketje. Echt super geregeld. Een aanrader dus.

Aty van Dieren 01-02-2019

Hij was de voordeligste, daarnaast was het een snelle levering, dus wij zijn tevreden

Astrid 01-02-2019

Mijn keukenmachine op zondagavond besteld en maandag, zoals beloofd, netjes thuis afgeleverd. Erg tevreden met de snelle levering.

Berend Jan Bruntink 31-01-2019

Bij Coolsound een AEG stofzuiger gekocht. Stofzakken en filter zijn niet in de doos. Contact opgenomen met Coolsound en die zou vervolgens contact opnemen met AEG. Werd terug gebeld en mij gezegd dat dit niet was bij deze stofzuiger en jammer dan. Ik laat het hier niet bij en neem zelf contact op met AEG. Heb na twee dagen stofzuiger zakken en een filter opgestuurd gekregen. Dit had dus Coolsound ook voor mij kunnen regelen want ik heb deze bij Coolsound gekocht. Jammer van de service bij Coolsound.

Paul 31-01-2019

Heldere site met veel keuze. Doen wat ze zeggen. Zondagavond voor 22.00 uur besteld en keurig maandag al in huis... zo hoort het dus!

Kortes 29-01-2019

Ontzettend grote keuze uit heel veel artikelen.Zeer snelle levering.Makkelijk betalen en de volgende dag alles al in huis.Een voorbeeld voor heel veel webwinkels!!

Louise 29-01-2019

Audioset gekocht. Op tijd geleverd. De set was beschadigd. Telefonisch contact gehad, retourformulieren toegestuurd gekregen. Ook alle communicatie via email was helder. Allemaal keurig netjes. Retourporto werd vergoed en binnen een week een nieuwe audioset. Klantvriendelijk.

Kayok 28-01-2019

Gewoon, simpel en zoals het hoort: Productinfo lezen, bestelling plaatsen, verzending volgen en op de genoemde tijd thuis zijn, Bingo!! een perfecte en goed verpakte levering van het bestelde product. In mijn geval een deLonghi Expresso koffie-automaat.

RG 28-01-2019

Verkeerd product ontvangen en niet de mogelijk om retour te zenden. Onvriendelijke medewerker die niet service of klantgericht was...zoek even verder bij een ander bedrijf
Officiele reactie van Coolsound 31-01-2019

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Graag zouden wij met u in contact komen om te kijken of uw klacht alsnog goed opgelost kan worden.

Hiervoor kunt u ons mailen naar info@coolsound.nl. Vermeld in uw e-mail graag uw bestelnummer en klacht. Wij zullen dit dan z.s.m. oppakken om u alsnog een goede en passende oplossing te bieden.

CoolSound Superstore B.V.

Paul, Hilversum 26-01-2019

Product op voorraad, order snel afgehandeld, direct ontvangst van verzending details, product goed verpakt en last but not least, scherpe prijs met franco levering.

ceesdevrieze 22-01-2019

Laagste prijs en snelle levering van mijn bestelling. Zeer goed. Heel tevreden over mijn Bosch Cpmpact Class. Nu blijven de sneetjes brood zacht van binnen en knapperig bruin van buiten.

cosmo 22-01-2019

ondanks het artikel moeilijk leverbaar was toch binnen twee dagen in huis toppie