Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

A. B 26-03-2019

Snelle levering en scherpe prijzen. Ik beveel het zeker aan.
Heldere communicatie.

Cristina 22-03-2019

Snel geleverd en de juiste product. Heel tevreden. Ik zal aanraden aan idereen.

Arie 22-03-2019

Goed en snel volgende dag al in huis.
Netjes verpakt niks mis .
Kon het artikel nergens goedkoper vinden.

weergavenaam 22-03-2019

Nooit gehoord van Coolsound, maar ze leveren een Oral-B tandenborstel voor onder de 60 euro inclusief verzendkosten, terwijl Kruidvat 99 euro rekent. Coolsound adverteert niet als lid van een consumentengarantie, dus een beetje risky. MAAR zij zijn de eerste die werkelijk de volgende dag leveren in mijn postbus, in tegenstelling tot al die anderen die(minstens een dag meer tijd nodig hadden om aan te leveren na het aanmelden bij de bezorgdienst Postnl.

Prima verpakt, ik ben supertevreden.

Joke 19-03-2019

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze het voordeligste wat voor mijn aankoop, Aflevering was snel de volgende dag al binnen en keurig verpakt.

Mike 17-03-2019

Magnetron in gewilde kleur alsnog kunnen krijgen die bij andere niet meer leverbaar zijn en ook nog eens goedkoper door gratis verzending de volgende dag geleverd.Het is dat ze er geen zakjes snoep erbij hebben gedaan dan was het een 10 geweest,dikke pluim en dik verdiende 9.

prikkebeen 17-03-2019

Levert met de snelheidsmaniak een straal jager was in ons geval de voordeligste in Nederland Bosh stofzuiger

Mario 15-03-2019

Helaas ging de thermoskan van onze nieuwe koffiezetter ontzettend snel defect (fabrieksfout). Ik een RMA aanvraag gedaan en dit is een duidelijk en makkelijk proces. Ik ontving supersnel een nieuwe koffiezetter van Coolsound. Als de klacht gegrond is ontvang ik de verzendkosten die ik gemaakt heb ook nog terug, apparaat staat nu bij hun leverancier en kan nog 3 weken duren voordat ik dit hoor. Tot zover een keurige snelle service, ik durf Coolsound absoluut aan te bevelen!

Jolanda 15-03-2019

Snelle levering. Nette mensen bij aflevering. Ging snel en stipt.
Ik heb voor hen gekozen omdat zij het voordeligst de vaatwasser konden leveren die ik graag wilde.

Tineke 14-03-2019

Coulsound had de scherpste prijs voor het product wat wij wilden. Snelle levering, keurig verpakt. Wij kenden deze site niet en hebben eerst bekeken of de site betrouwbaar is. Als we weer wat nodig hebben zullen wij beslist checken of dit bij Coulsound te krijgen is. Het voelt als een aangename kennismaking......

Wessel 14-03-2019

Een hardstikke goeie site, leveren snel en netjes. De info over het product staat erg duidelijk vermeld

Fouad 13-03-2019

Makkelijk en snel besteld, volgende dag al in huis.Prijs was ook zeer scherp, zeker in verhouding met het kwaliteitsproduct wat besteld was.

dave 09-03-2019

Vlotte bestelling en informatie en het product wordt goed afgeleverd en op tijd.

Dierenzorg 09-03-2019

De service is snel en vakkundig. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Probleem is snel en tot volle tevredenheid opgelost.

pan 07-03-2019

mijn gezochte artikel heb ik als goedkoopste bij coolsound gevonden.
en zeer belangrijk, het beloofde opstuurtermijn zijn ze nagekomen!
dat vind ik zeer prettig!

peter 07-03-2019

Doet precies wat er beloofd wordt! Wat moet je er dan verder nog over zeggen?

RB Buis 01-03-2019

Was voor mijn een onbekende winkel, maar hij is mij prima bevallen.
De prijs van het artikel was goedkoper dan bij mijn andere webshops, maar de leveringstijd hetzelfde. Ben zeer tevreden

Jack 28-02-2019

Supersnelle service vrijdag avond 19.00 besteld en zaterdag morgen 8.30 lag het in de bus.Volgende keer ben ik zeker weer jullie klant.

J.Snoek 26-02-2019

Vorige week een Pioneer FH-X840dab+ autoradio + dab+ antenne besteld.De volgende dag netjes in huis.
Apparaat werkt perfect. Zeer blij mee.
Niks mis met deze webshop.

Berkie 25-02-2019

Ik bestelde 3 weken geleden een kruimeldief voor de verjaardag van mijn dochter. Twee weken later heb ik hem als kado gegeven, maar hij bleek meteen defect, hij laadde niet op. Gebeld met Coolsound en kon deze retoursturen. Gemaakt verzendkosten zouden we zal terugkrijgen, daar ze geen contracten had en lopen. Ze moesten het defect daar zelf waarnemen. Na een paar dagen hebben we het geld plus de gemaakte retourkosten gecrediteerd gekregen, waarna we de kruimeldief opnieuw bij Coolsound hebben besteld. Zij waren het goedkoopste. De volgende dag de nieuwe kruimeldief binnen gekregen en deze was prima. Hele goede service en zeer korrekt behandeld.

Henk 22-02-2019

Overzichtelijk aanbod met gunstige prijzen en een snelle levering te volgen via POST.NL

Wiemer 22-02-2019

Snelle en correcte levering, prima prijs voor her gekochte produkt: twee setjes Pioneer autospeakers

Sacha 21-02-2019

Prima. Snelle vooraf aangekondigde bezorging. Prima product tegen lage prijs.

Teleurgesteld 21-02-2019

Ik heb hier iets besteld, meteen gemaild dat de kortingscode nietvwerkten en dat ik niet kon kiezen voor ophalen op een pist.nl locatie. Reactie bedrijf: jammer kunnen we niks aan doen, heeeeeel klantvriendelijk!

Peter 19-02-2019

Simpel een kwestie van prijs. Levering geheel volgens belofte. Was alleen teleurgesteld dat bij de afleveringsmogelijkheden alleen het postagentschap bij Bruna werd geboden en niet de losstaande Post NL locatie. Daar ik een afspraak had in de middag was het prettiger geweest wanneer ik de levering 's avonds op had kunnen halen.