Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Robert van Haren 13-01-2019

Voor een autoradio met Bluetooth van Pioneer ze waren de goedkoopste. Snelle levering dag er na netjes bij de deur afgeleverd.

Bart 13-01-2019

Helemaal goed! Goed geinformeerd over de levering en tijdig geleverd. We zijn er blij mee.

A N Spoor 12-01-2019

wij vonden de winkel niet een hele bekende naam hebben, maar daar de prijs heel redelijk was en de klantgerichtheid meer als een 9 had, vonden we het een goed idee om het maar te proberen.dat is dan heel goed uitgepakt,en hadden de keukenmachine de volgende dag al thuis.dus niets als lof voor deze firma, en zal zeker al mijn kennissen en familie naar jullie verwijzen

Beter-koken.nl 12-01-2019

Voordelig en snel. De blender van Bosch die ik nodig had was stukken voordeliger dan elders. goed verpakt de vlgd dag in huis.

Steve 11-01-2019

Auto speakers om 21:45 besteld. Geleverd de volgende ochtend om 11:00 uur. Voor de Pioneer speakers waren zij ook nog veruit de goedkoopste.

Sharon 10-01-2019

Kwam ik toevallig tegen online, omdat ik zocht naar een draadloze steelstofzuiger van Bestron. Coolsound bleek de goedkoopste te zijn. Meteen besteld (op zondag) en de volgende dag al in huis! Mijn bestelling kon ik volgen via track & tracé, de levering was overigens gratis! Geweldig! Van mij krijgen ze een dikke 10!

Tom 08-01-2019

LG m
muurbeugel gekocht voor een zeer scherpe prijs en een snelle levertijd.
Ik beveel dit bedrijf van harte bij iedereen aan.

IM F. 04-01-2019

Bestelling geplaatst, een luxe koffiezet app. op de 24e.
Snap dat met Kerst alles stil ligt. Site geeft aan vrijdags (28e) geleverd. Op 30e mail gestuurd met vraag wanneer ik de bestelling zou kunnen verwachten. Geen reactie. De 2e nogmaals gemaild, weer geen reactie. De 3e maar eens gebeld. Antwoord: product kunnen we voorlopig niet leveren, wilt u wachten of geld terug?
Het is maar een koffie app. die koop ik dan wel ergens anders.
Had anders/beter afgehandeld kunnen worden lijkt mij .......

Edwin Bakker 03-01-2019

We hadden met spoed een nieuwe DECT-set nodig. CoolSound leverde ons binnen 24u zodat we slechts iets meer dan een dag zonder vaste telefoon hebben gezeten en daarnaast ook nog met de laagste prijs en gratis verzending. Chapeau !!

René 03-01-2019

Coolsound heeft elke belofte waar gemaakt : prijs en zeker ook de zeer vlotte levering !!!

Maurice 01-01-2019

Helaas ook bij deze webshop: beloofd wordt levering volgende dag, terwijl ik ruim 3 werkdagen moet wachten op bezorging. Tegenvaller dus.

Govert 01-01-2019

“Per ongeluk” beland op deze webshop. Ondanks drukte bij PostNL snel geleverd. Maar het belangrijkste was de prijs van het bestelde artikel. Nergens goedkoper! Hou deze website dus voortaan in de gaten als ik iets nodig heb.

Rika 31-12-2018

Prima goede snelle en duidelijke service. Goede prijs en geen overbodige extra kosten.

Jak. Oosting 28-12-2018

Prima shop, snelle levering en prima prijs ten opzichte van andere aanbieders.

Yakup 27-12-2018

Goedkoper een trimmer van philips gekocht vergeleken met andere site ,op tijd bezorgd.

Leike 27-12-2018

Op zondag besteld en op maandagmorgen al in huis!! Alles oké en meteen te gebruiken. Geweldig!!

Annemarie 27-12-2018

Binnen nog geen 24 uur had ik mijn bestelling binnen,En dat 1 dag voor Kerstmis daar mag menig internet shops een voorbeeld aan nemen.Dank je Coolsound

Coolsound 23-12-2018

Super tevreden over de levering/bestelling. Kreeg een track en trace code waarmee de bestelling te volgen was

Hemme 22-12-2018

Ben vanuit de site van kieskeurig bij coolsound gekomen. De prijs was goed en de website zag er betrouwbaar uit. Ondanks de drukte in bestellend Nederland was de airfryer we de volgende dag. Enig minpunten is dat betalen met creditkaart extra geld kost.

glasbergen 20-12-2018

super,binnen een dag hadden we de bestelling in huis.Wij bevelen iedereen deze winkel aan

CT 19-12-2018

Relatief duur. Hoge verzendkosten maar vooral zeer beroerde annulerings--/ retourvoorwaarden (in tegenstelling tot wat er op de website staat). Jammer. Medewerkers ook niet servicegericht. Het leek mij een heel aardige club maar viel erg tegen.

RAYMOND 16-12-2018

snelle en correcte levering en informatie op de site. top gedaan zal hier zeker op terug kumen

Urszula 16-12-2018

Gekocht een ci module. Eerst gebeld, meteen reactie, goede informatie, goedkoopste aanbieder en was de volgende dag al bezorgd. Zeker een aanrader.

Andrea 16-12-2018

Op de valreep besteld toch nog de volgende dag binnen, top
Goede verpakt heel tevreden

Chantal 16-12-2018

goedkoper en zeer makkelijk om te bestellen. S avonds bestellen en dag erna al in huis . super