Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Chantal 24-11-2018

Service is goed

Klanten service kan wel beter qua hulp maar snelle levering en netjes verpakt eerste telefoontje was goed naar de klanten service

Ronn. 23-11-2018

Prima

Service is goed en de levering ook , het product viel tegen maar daar kunnen zij niks aan doen.
Misschien is een betere beschrijving beter .

Joop 23-11-2018

Snel geleverd, maar helaas geen nazorg

probleem met aansluiten product, ik belde op en kreeg te horen dat ik de fabrikant maar moet bellen.

Wil Benders 22-11-2018

heel goede fijn service, keurig op tijd geleverd.

Voor het eerst wat online gekocht zou eerst Bol.com worden maar zag daar staan dat jullie het ook verkochten en 11,00 euro goedkoper dan Bol,com dus zodoende bij jullie gekocht en is prima gegaan boede service en netjes en op tijd bezorgt dank jullie wel heel tevreden zijn we er mee.

Max 21-11-2018

Erg content over een verkeerde levering

Ik had heel graag een Yamaha HPH 300 Pro koptelefoon willen kopen in de kleur Yamaha Racing blauw. Helaas is het product al geruime tijd uit de productie en nergens meer te koop. Bij Coolsound had echter nog een exemplaar in het zwart liggen, ik heb deze maar besteld, met de gedachte beter iets dan niets. Via de webshop besteld en is de volgende dag geleverd. Maar in de verkeerde kleur!!! Niet in het zwart, maar.................Yamaha racing blauw! Ik ben dus erg happy!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Aart 21-11-2018

Kruimeldief

Correct, duidelijk en snel.
Die snelheid had ook minder snel gemogen. Men zou beter aan mogen geven dat je ook akkoord kan gaan dat medewerkers niet ‘s-nachts hoeven te werken, want dat is bijna altijd niet nodig en zeker wel slecht voor nensen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mart 20-11-2018

Alecto weerstation besteld, volgende dag geleverd.

Goedkoopste webshop voor het Alecto weerstation. Eerste bestelling dus geen ruime ervaring. Het weerstation werd snel geleverd.

digiopa 19-11-2018

Mooi apparaat om mee om te gaan.

snelle afhandeling .houden zich aan de afspraak. doen wat je vraagt. waarschuwen je voor te kijken naar doos schade . Wat wel belangrijk is. ter voorkoming van ! enigste wat ik vind is dat cool sound schrijft ; 2jaar garantie via cool sound. maar dat krijg je al vanaf de fabrikant. dus de vraag is heb je nu 4 jaar garantie. Niet erg duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A v D 17-11-2018

Home Cinema System

Snelle levering! Een goed gevoel over deze webshop ! 1 ste keer dat ik bij ze bested heb, service oet nog blijken (hopelijk niet nodig )

Prima kwaliteit/prijs verhouding 16-11-2018

Coolsound heeft een super service

Ik heb deze winkel genomen omdat het product het goedkoopste was. Tevens blijkt achteraf dat de service super is afgehandeld zowel via e-mail en levering. Coolspund is zeker een aanrader.

Christ 12-11-2018

Uitstekende service zowel telefonisch als in de verzending.

Omdat mijn vorige LG 2.1 set gebreken begon te vertonen gezocht naar een vervangende set.
In eerste instantie Samsung geprobeerd, toen Panasonic en daarna nog Sony.
Uiteindelijk via Google terecht gekomen bij Coolsound en daar was de LG LHB625 5.1 cinema set te koop voor de laagste prijs. Omdat de hiervoor genoemde sets voor mijn gevoel niet voldeden heb ik de LG besteld bij Coolsound. Na wat telefonisch overleg i.v.m. het ontvangen van de radiozenders via de kabel -alle hiervoor genoemde sets hebben dit niet- de set besteld.
De set werd meteen de volgende dag geleverd. Geweldige service en ook het telefonisch onderhoud was vriendelijk alhoewel er wel even ruggespraak moest worden gehouden.

Jenny from the block 11-11-2018

Supersnelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Laten bezorgen bij een door mij uitgekozen afhaalpunt. Super geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

jacq 11-11-2018

snelle service!!!

via Google deze shop gevonden. Dinsdagbesteld en woensdagmiddag geleverd. Ik kon zelf aangeven of ik het thuis of om een afhaalpunt wilde laten bezorgen. Ideaal

Bert van Lammeren 10-11-2018

Zeer voordelig, snel en correct

Heb de website gevonden via kieskeurig.nl en uitgekozen vanwege de laagste prijs en geen verzenkosten. Was voor mij de eerste keer bij deze site. Administratieve afhandeling en levering via Post.nl waren snel en correct dus ben ik uiterst tevreden.

Peitah 09-11-2018

duidelijk website, voldoende info

Via Google op de site gekomen, duidelijk website, voldoende info te vinden over het product. Zaterdagavond besteld en betaald, dinsdag erna geleverd, kon zelf leveringsdatum indien nodig nog aanpassen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard de Haan 09-11-2018

Snelle afwikkeling!

Het artikel wat wij wilden kopen is snel geleverd op de wijze zoals was afgesproken. Wij hebben dus geen klacht!

H Gerris 08-11-2018

Ze doen wat ze zeggen.

Duidelijk. Bestelling goed te volgen. Snel in huis. Via mail stap voor stap op de hoogte gehouden. En wat het belangrijkste was, ze waren het goedkoopste!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.L. van Leeuwen 07-11-2018

Slecht en onduidelijke RMA afhandeling

Snelle levering , maar onduidelijke RMA procedure , ik heb twee keer gebeld nadat ik alleen een bevestiging van de RMA had gehad , geen RMA nummer ! De eerste keer kreeg ik te horen dat ik het defecte product toch kon opsturen (à raison van 6.30, waar ik het niet mee eens ben !) Toe ik de procedures had gelezen waar instond , dat het product zonder RMA nummer geweigerd zou worden , heb ik opnieuw gebeld en toen zei men mij dat ik het product kon weggooien ! Heel vreemd! Dit had meteen bij de eerste keer gecommuniceerd moeten worden , stel voor dat ik het product na het eerste telefoontje toch had opgestuurd !
Verder met wel worden gezegd , dat de creditnota gelijk gemaakt en verstuurd was, het geld binnen vijf dagen op mijn rekening stond en de beide dames aan de telefoon heel vriendelijk waren,dat wel!

Al met al nog al amateuristisch !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Petra 04-11-2018

CI+ module

Prijs was doorslaggevend voor het bestellen had nog geen ervaring coolsound.nl. Levering was super snel. Product is goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huaduo 04-11-2018

Super snelle levering!

Overzichtelijke website. Heel makkelijk bestellen. Scherpe prijs. Super snel geleverd!
Blij met product.

Sateh-babi 03-11-2018

Voor elk wat wils

Duidelijke informatie over de geboden artikelen, goede prijs/kwaliteit en het bestelde is sne geleverd.

Gerard V 01-11-2018

Snel, goed en vooral.... goedkoop.

Ik heb bij Coolsound een Kenwood keukenhulp gekocht. De site is heel overzichtelijk, de goederen worden duudelijk beschreven met uitgebreide specificaties. Het product was 20 euro goedkoper dan andere aanbieders. Ik heb het 's avonds om 21.00 uur besteld en zoals beloofd was het al de andere dag op het afhaalpunt.

Ik kan alleen maar zeggen, dikke pluim voor Coolsound

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 30-10-2018

Goede site

snel gevonden, makkelijk bestellen en vergelijken en snel geleverd. Speakers exact zoals vermeld en voor een goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. Roelofs 27-10-2018

Super snelle levering!!

De site is zeer duidelijk en makkelijk in gebruik. De levering is super snel, om 21.30 uur een product besteld en de volgende dag om 13.30 uur al in huis. Ook de prijzen behoren tot een van de goedkoopste. Dus een SUPER-winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wander Kikkert 26-10-2018

Snelle afhandeling.

Artikel om 10:00uur besteld en ik kon het om 11:00uur al afhalen.
Product doet wat het moet doen. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -