Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Frans van Es 07-03-2020

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling, en keurige levering de andere dag

Gert 03-03-2020

Ci module is correct verpakt en laagste prijs. N.b. past niet door brievenbus.

Ed Lodewijk 29-02-2020

Prima en zeer klantvriendelijke site. Binnen een kwartier werd er info gegeven omtrent het tijstip van aflevering. Pakketje werd keurig verpakt en binnen de opgegeven tijdsduur geleverd. Prima service en kan dus Coolsound bij iedereen aanbevelen!

Zarathustra 25-02-2020

Goede kwaliteit, keurig verpakt, vlot hier, wat wil je nog meer. Fijne zaak, aanbevolen !

MRA 19-02-2020

Nadat de waterkoker binnen 2 maand kapot was gegaan , zeer snel een reactie en een vlotte afhandeling van de klacht . Binnen 2 dagen een nieuw waterkoker in huis !

marcel 15-02-2020

Een ci plus module gekocht welke snel verzonden werd maar helaas bij postNl spoorloos verdwenen .
gebeld met Coolsound en het werd uitgezocht na 4 dagen maar weer eens zelf gebeld en toen werd er gezegd na veel aandringen van mij( dat ik nu toch echt mijn besteld producten wilde hebben) dat ze een nieuwe zouden opsturen na enkele dagen maar weer een mail gestuurd dat ik nog steeds niets ontvangen had en toen ging het snel de volgende dag had ik hem eindelijk in huis. probleem opgelost alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren.

K.lanser 14-02-2020

De snelheid waarmee mijn bestelling in het weekend werd behandeld veraste me. Helaas ging het PostNL helemaal fout waardoor ik na een week de bestelling nog niet had ontvangen. Probeer nu alsnog m'n bestelling te ontvangen van Coolsound.

Annemiek 13-02-2020

Supersnelle levering en ruime keuze op de website! Ook in het weekend, ik had voor 22.00u 's zondagsavonds besteld en maandag al binnen, TOP! Dat maak ik niet vaak mee.

peter 11-02-2020

Snelle levering. Betrouwbaar, Houdt zich aan afspraak Site is overzichtelijk
Zeker aan te bevelen

Martin 09-02-2020

Snelle afhandeling en (veel) goedkoper dan elders. Kortom een tevreden klant.

Eva 06-02-2020

Heel snel in huis in een keurige verpakking en bezorging....ik ben een tevreden klant

Aagje van de Kamp- Jachtenberg 04-02-2020

Vind de klantvriendelijk en de snelheid waarmee alles wordt afgehandeld zeer prettig

Hans L 30-01-2020

Goed product, stofzuiger Inventum, zondagmiddag besteld, maandag in huis, top!

ninavlassak 28-01-2020

Snelle service! Website is overzichtelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending van je pakket.

Roland van Zanten 26-01-2020

Zeer snelle verzending!
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mails
En een goede prijs

Fortuin 21-01-2020

De levering was snel maar toen na één dag bleek dat het koffiezetapparaat stuk was wilden ze hem repareren in plaats van nieuwe te doen. Na belofte geld terug te krijgen werd er toch een nieuw apparaat gestuurd en kregen we geen geld terug. Dit apparaat hebben we bij post geweigerd en hopen nu wel geld terug te krijgen. Als er problemen zijn is er slechte service.

Karin 19-01-2020

Supersnelle service. Na bestelling te hebben geplaatst komt meteen de bevestiging binnen.
Zelfde dag nog track&trace ontvangen en dag erna geleverd. Ben tevreden!

Jan 16-01-2020

Snelle levering. En ook al was er een artikel niet geleverd, is deze meteen nageleverd. Gewoon supper netjes.

Dijkstra 16-01-2020

Duidelijke site om producten te vinden. Snelle en vlotte verwerking. Inderdaad, vandaag besteld morgen op een post depo op te halen. Bep Dijkstra Mulders klasse!.

Vincent Protin 15-01-2020

Goede betaalbare prijzen , snelle en makkelijke levering mogelijkheden . 100% tevreden.

Johan 14-01-2020

Wat een geweldige service. Vlak voor kerst product besteld maar bleek stuk te zijn. Direct door bedrijf een nieuwe verstuurd die nog op tijd voor de kerst binnen was. Nog voordat ik de oude had teruggestuurd. In 1 woord geweldig.

Anne 13-01-2020

Besteld en heel snel in huis. Telefoon voldoet aan alle eisen.Mooi duidelijk en alles verlicht.

Angelo 11-01-2020

Snelle levering, maar de beloofde geprinte factuur ontbrak helaas. Ook niet digitaal gekregen.

Thies 10-01-2020

Snelle bezorging en geen bezorgkosten. Geleverde product 100%. Site duidelijk en overzichtelijk.

P. Wolters 07-01-2020

Mijn bestelling van een slow juicer van Princess zeer snel geleverd, ondanks de feestdagen. Ik had een vraag over het apparaat aan hun gemaild, waarover ik een paar dagen later netjes werd terug gebeld. Prima service!