Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jaap 04-12-2019

Ik kocht op black friday een zwart Dolce Gusto koffiezetapparaat voor iets minder dan de algemene winkelprijs maar kreeg een grijze, zwarte had men blijkbaar niet, mocht hem terugsturen wat ik maar niet gedaan heb.
Helaas kan ik via deze winkel geen gebruik maken van de 30-60 euro tegoedaktie van Dolce Gusto. Dubbel pech.

Dorien 03-12-2019

Ik had al eerder gereageerd met het cijfer 5 maar ik haal 2 dingen door elkaar. Inderdaad sávonds besteld de volgende dag in huis, perfect!!

Dorien 03-12-2019

Ik heb 19-11-2019 iets besteld voor de sinterklaas maar zit nog steeds te wachten. Valt tegen dus..
Officiele reactie van Coolsound 03-12-2019

Geachte Dorien,

Volgens PostNL is deze de 27e bij u geleverd, u heeft deze de 26e bij ons besteld. Maar uit uw review begrijpen wij dat dit vermoedelijk dus niet klopt. Wij zullen vandaag nog contact met u opnemen hierover.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Paul_C 03-12-2019

Perfecte shop en... heel goedkoop.
Tevens supersnel geleverd, inderdaad voor 22.00 besteld, de dag erop al in huis

cor 28-11-2019

Alles was perfect geregeld, de bestelling werd op tijd geleverd.
Alle lof voor Coolsound

Rolf 27-11-2019

Fantastisch hoe snel deze speakers 🔊 verzonden werden.
De prijs is bovengemiddeld goed.
Echt een aanrader wat mij betreft.

Rob 26-11-2019

Goede duidelijke site .
En vandaag besteld morgen in huis.
En bij mijn vraag ben ik zeer netjes geholpen door een medewerker , die het keurig heeft uitgezocht.
Het was mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste bij Coolsound.

G.Coenraadts 25-11-2019

1e bestelling was een technisch defect koffie machine, machine is netje omgewisseld voor een nieuw apparaat, deze werkte zoals het hoort te zijn.
in communicatie naar de klant, zijn nog punten te behalen.

Freek Bors 23-11-2019

Teleurgesteld! Kan gemaakte afspraak niet waar maken.
Bestelde artikel hebben we nog niet ontvangen. Op gestuurde mails krijgen we geen enkele reactie. Erg teleurstellend. Laat je klanten weten wat er aan de hand is.
Freek 28-11-2019

We hebben vandaag het product in goede orde ontvangen. Anderhalve week later dan afgesproken. Op gestelde vragen hebben we tot op heden geen enkele reactie gehad.

Ingrid 20-11-2019

Onlangs volautomatisch espresso-koffiezet-apparaat besteld en inderdaad, de volgende dag al geleverd. Helaas was het apparaat te groot voor mijn aanrecht. De klep voor koffiebonentoevoer kon, door de bovenkastjes, niet voldoende open en machine te zwaar om hem hiervoor telkens naar voren te schuiven. Ook viel de kleur wat tegen. In plaats van het door mij verwachte donkergrijs gelakt, was het een 'industrial look' donker RVS materiaal. Dus, binnen 14 dagen, aangemeld voor retour. Ik kreeg direct een bevestiging en de volgende dag een RMA nummer om verzendlabel te printen voor retourzending. Opsturen moet wel direct, aangezien men het pakket binnen 7 dagen na aanmelding wil hebben, in tegenstelling tot wat de website vermeldt, nl. 14 dagen. Helaas zijn de kosten voor retournering voor eigen rekening. Ik wist dit wel, maar toch, Euro 20,75 voor verzending (14 kg, verzekerde waarde euro 700) is wel veel. Maar goed, ik kon helaas niks met het apparaat, dus dit was de oplossing. Na bezorging bij Coolsound, door PostNL, de volgende dag al bericht van creditering. De dag daarop was het geld al weer bijgeschreven op mijn rekening. Prima service!
Coolsound was bij mij, tot nu toe, onbekend en, gezien de scherpe prijsstelling (euro 50 goedkoper dan bij anderen), was ik eerst wat huiverig om met dit bedrijf in zee te gaan. Na mijn ervaring kan ik echter iedereen aanraden om toch zeker voor aankopen op de website van Coolsound te kijken. Ik ga er in ieder geval zoeken naar een ander koffiezet-apparaat!

Martin 10-11-2019

Product was in voorraad, scherpe prijs en de levering snel.

Alleen de telefonische afspraak over aflevering niet nagekomen en ik moest ook bellen voor de factuur

Lidy 09-11-2019

De levering was perfect ,ben dan ook heel erg tevreden en zal daarom iedereen aanbevelen en een volgende keer weer bestellen bij coolsound .

JAAP 09-11-2019

Een hele vlotte afhandeling het bestelde gelijk de andere dag het product is prima

Billy 09-11-2019

Waardeloos , dat als het niet goed is, je zelf de verzendkosten moet betalen.
Officiele reactie van Coolsound 11-11-2019

Geachte heer,

Het klopt dat wanneer men zelf een verkeerd product besteld dat de retour kosten voor de klant zijn. Maar als u ons een e-mail stuurt met uw ordernummer dan zullen wij kijken voor een passende oplossing.

CoolSound Superstore B.V.

Xander 06-11-2019

Uitstekend snelle service, tegen de laagste prijs en een goede communicatie naar de klant. Dat laatste zou zelfs iets minder mogen :-)

Damy 06-11-2019

Alles was top, makkelijk te bestellen en supersnelle levering, apparaat was goed verpakt en geen onnodige opvulling in de doos!!

Scaneut 01-11-2019

Vond het zeer makkelijk om mijn product de volgende dag na bestelling op te kunnen halen en meteen in gebruik te kunnen nemen. Zeer correct en eenvoudig afgehandeld.

van Dijk 26-10-2019

Zeer aantrekkelijke prijs en snel verstuurd. Eenvoudige site en prima berichtgeving. Gewoon goed

Wily Roelofs 20-10-2019

Bestelde artikel werd snel geleverd. Klacht over het artikel werd zeer snel opgelost door een nieuw exemplaar te leveren zonder dat de oude retour gezonden hoefde te worden. Fantastische maar mijn inziens dure oplossing. Chapeau.

NicolieneB 20-10-2019

Coolsound was niet bij ons bekend maar 90,- goedkoper dan andere aanbieders. Gokje maar gewaagd dus. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Enige minpuntje was dat de bezorger niet even de ventweg op reed (waar wij wonen), maar zijn vrachtwagen pontificaal op de doorgaande weg parkeerde en daardoor het verkeer in de wijk blokkeerde. Volgende keer beter gewoon even voor de deur parkeren ;)

Leon Meelkop 19-10-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel! Vandaag besteld, morgen in huis. Dit hadden ze versproken en zo hebben ze ook gehandeld. Er zijn heel wat webshop's die deze afspraken niet nakomen. Coulsound is goedkoop en heeft een goede service. Gewoon zo doorgaan, dan zullen alle kopers bij jullie tevreden zijn over hun nieuwe aankopen en altijd positieve reviews schrijven.

Wim 16-10-2019

Ze waren één van de weinigen die het artikel dat ik zocht op voorraad hadden. Het bestellen was uiterst eenvoudig. Het was zo ongeveer de eerste keer dat ik inderdaad het artikel de volgende dag in huis had. Veel websites beloven dat, maar doen het niet. En als je dan reclmaeert verwijzen ze naar de bezorgers. Erg flauw.
Ik ben zeer tevereden over Coolsound.

H.jacobs Oss 14-10-2019

Coolsound was de goedkoopste vandaar. De bezorging was snel en perfect , alleen maar lof.😊😊😊

silvox 06-10-2019

Het bestelde product voldoet helemaal aan de wensen en de aflevering werd keurig verzorgd. Uitermate tevreden.

Tim T 03-10-2019

Scherpe prijzen, snelle levering en goede producten. Ik heb een setje tweeters besteld voor mijn vw up. Volgende dag geleverd. Klinkt boven verwachting. Blije klant!