Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Nel Eman 21-04-2020

In het verleden wel vaker iets gekocht en dat ging altijd goed vandaar nu ook weer voor Coolsound gekozen. Vrijdag bestelling gedaan en ondanks de Corona-crisis waarin wij verkeren, werd de bestelling zaterdag afgeleverd. Afleveradres was anders dan factuuradres en het is prima gegaan.

Danny 19-04-2020

Goed overzicht en snelle service.
Ook na het schrijven van een bericht, een snelle reactie terug.

Ad 19-04-2020

Duidelijke omschrijving op de site, een zeer nette prijs. Daarnaast is het bestellen een makkie.

Casey 19-04-2020

Duidelijke info op de site om tot keuze te komen, snelle afwikkeling van de bestelling, goede feedback.
Alles prima!

Juan 19-04-2020

Leuke website en super snel bezorg, enige winkel de product was in vooraad, prijs iestje hoger dan andere sites.

Halil 18-04-2020

Het product dat ik bij CoolSound gekocht heb is zeer goed en ze waren zeer vlot en punctueel in het leveren hiervan.

Rene van den Berg 17-04-2020

1e contact aan de telefoon was prettig en ik werd goed geïnformeerd. Levering was prima, de volgende dag en prima volgens bestelling.

R.Louter 17-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en goede service. Product (Wahl haircut & beard tondeuse) voldoet geheel aan de verwachting. Prijs kwalitiet is ook top. Zou zeker aanraden

Netty 17-04-2020

Het bestelde artikel is snel en goed geleverd. Ben heel tevreden en zal zeker nog meer van jullie gebruik maken.

Bert 16-04-2020

Ik had een probleempje contact opgenomen en er werd zonder veel poespas en per
direct alles opgelost heel goede services .

PetervanHaarlem 16-04-2020

Al eens eerder bij ze iets besteld en nu weer. Ondanks de Corona drukte wel direct een bevestiging ontvangen en de post.nl bezorgde de volgende dag correct mijn bestelling.

Marga 16-04-2020

Snelle levering in deze Coronatijd. Goed scheerapparaat met veel hulpstukken. Wel wat zwaar.

Frans 14-04-2020

Scheer apparaat werkt niet zoals het moet. Slaat stukken over en loopt vast. Coolsound geeft, na reclame, als enige reactie dat men het apparaat niet terugneemt ivm hygiëne.

Letterlijk en ik citeer:
Goedemorgen,
U kunt de baardtrimmer alleen retourneren indien deze ongebruikt is wegens de hygiëne.

Jammer maar geeft duidelijk aan hoe men acteert bij dit bedrijf.

Nel 13-04-2020

Eenvoudige manier van bestellen en zeer snelle en correcte levering.
Zeker een aanrader.

joop m 11-04-2020

Via blokker bij coolsound terecht gekomen. Snelle en correcte levering.Voor herhaling vatbaar Top!!

Christiaan 11-04-2020

Snel besteld, snel geleverd, ondanks de moeilijke tijd (Coronavirus). Ik ben erg tevreden.

H. H. 10-04-2020

Shoppen zonder verzendkosten en daarmee de voordeligste op internet. En binnen een dag geleverd. Zeer te reden.

Ken 10-04-2020

Goede prijzen en snel verstuurd! Levering duurde alleen langer door de huidige PostNL drukte, niet door coolsound.
Ik zou hier nog een volgende aankoop doen :)

J.N. 09-04-2020

Gekocht via de blokker site. Product / stofzuiger voldoet aan mijn verwachting en is prettig in gebruik.

N. 08-04-2020

Mijn bestelling officieel bij de Blokker gedaan, maar blijkbaar kwam het product van deze aanbieder vandaan.
Ondanks dat werd gezegd dat de levertijden langer konden duren door de omstandigheden waar we nu in leven werd het pakket naar verbazing supersnel afgeleverd zonder enige schade.
Verder werkt het product perfect en is de kwaliteit/prijsverhouding zeer goed.

Hjom 08-04-2020

Had nooit van de winkel gehoord. Kwam ik tegen met googlen. Bleken de goedkoopste te zijn voor de haartrimmer. Ongelooflijk snelle levering. Binnen twee dagen. NB zondrr verzendkosten. Verdienen van mij een dikke tien

Henk 07-04-2020

Snel geleverd; niet duur. En kwalitatief goed. Niet via speciale site gezocht maar op 'Haakse bithouder' Dit na een teleurstellende ervaring elders

jongeleen 07-04-2020

Correcte omschrijving en de vlotte levering is keurig verzorgt. Precies wat je ook van een webshop mag verwachten.

Peter 06-04-2020

Zoals beloofd snelle levering en goed product. Ook de site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Anna 06-04-2020

Erg gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle en keurige levering.