Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edith 05-05-2020

Goedkoop, geen verzend kosten en de volgende dag in huis Top! Ik ben tevreden

A. vd Berg-korpel 05-05-2020

Wegens coronavirus ben ik ga bestellen . Verzenden kosten hoeft niet betalen . Snel al volgende dag bezorgen. Ben tevreden . Ga ook plan vaker doen.

Froukje 04-05-2020

Goeie prijs, goed product en levering volgende dag, super! Betrouwbaar en goed dus.

Peter 04-05-2020

Goede prijs en zeer snelle levering ondanks de drukte bij Postnl i.v.m. corona.

van Rossum 04-05-2020

Heb een onderdeel voor mijn ( merk) keuken machine gekocht . Een stuk goedkoper ( bijna de helft) dan de officiële site , ik twijfelde in eerste instantie, maar kreeg originele merk ,dus doen.

calies 03-05-2020

Goede prijs en snelle levertijd. Duidelijke website met filters en keuze mogelijkheden. Veilige betaalwijze

Bert 03-05-2020

Zeer goed en betrouw baar en mooi op tijd en ziet er goed uit en goed verpakt en doe wat ze zeggen van mijn een 9

Wim 03-05-2020

Snel vakkundig en duidelijk. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat geeft vertrouwen. Daarnaast is de prijs ook zeker goed te noemen.

Jill 02-05-2020

Besteld via Blokker, maar wat een tegenvaller!! Tot twee keer toe een gebruikt product ontvangen! De eerste keer contact opgenomen en netjes te woord gestaan, ik moest het product terugsturen, dan zouden ze het bekijken en zou ik een nieuwe krijgen. Na 1,5 week niks gehoord te hebben heb ik zelfs maar weer eens gebeld: weer netjes te woord gestaan en de persoon die ik sprak besloot gelijk een ‘nieuwe’ te sturen, want wachten tot de retour verwerkt zou zijn zou nog weken duren. Het nieuwe product kwam na een aantal dagen binnen en direct bij uitpakken waren duidelijke gebruikerssporen te zien, zowel aan de doos als op het product! Ik zal het product wederom terugsturen (kost wéér een hoop moeite ook) en dit keer wil ik mijn geld terug.
Ook hoop ik alsnog reactie te krijgen op de eerste retour, want ik heb ook nog eens extra schade opgelopen doordat het eerste product defect was!

Is dit bad luck...? 1 keer kan gebeuren, maar 2 keer is toch geen toeval meer. Ik bestel hier niet meer, helaas.

Johan 02-05-2020

Ik ben zeer blij en enthousiast goede service en bezorging precies volgens afspraak. Ik geef een dikke 10 want dat verdienen ze en zeker in deze corona crisis. Ik beveel u zeer aan bij andere cliënten.

Dijkstra 01-05-2020

Goede service tegen scherpe prijzen.
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Angel 30-04-2020

Overzichtelijk, goede prijzen en snelle levering dus een uitstekende service, bestel de volgende keer zeer zeker bij Coolsound, ben heel tevreden met mijn aankoop

J de Boer 29-04-2020

Makkelijk bestellen goedkoop, snelle levering en volgens afspraak helemaal goed.

frits 29-04-2020

Prima site, perfecte service en goede prijs kwaliteitsverhouding.
Destijds een Pioneer mvh-s310bt autoradio gekocht, die na 15 maanden helaas kapot ging.
Na contact met Coolsound.nl de radio opgestuurd naar het door hun opgegeven adres.
Deze kwam binnen 2 weken gerepareerd retour.
Het door mij meegestuurd snoer/stekker zat er helaas niet bij.
Na een mailtje heb ik netjes een nieuwe gekregen.
Kan nu weer lekker mijn muziek luister in de auto.
Bedankt en tot een volgende aankoop.

Yvonne 28-04-2020

Duidelijke website, goede prijzen en een uitstekende, super snelle levering. Bij Coolsound moet je zijn.... dit is direct zeer vertrouwd winkelen.

Ricardo Schrederhof 27-04-2020

We hebben lang gezocht naar een koffiemachine en hebben uit eindelijk onze keuze kunnen maken .
Bij coolsound was deze het goedkoopste. Besteld, betaald en de volgende dag geleverd.

Het is gegaan zoals het hoort top !

We zullen vaker van de diensten gebruik maken

Marlies 26-04-2020

Ik kan niet beoordelen,de bestelling is nog niet geleverd,Zou zaterdag de 25e geleverd worden.

Jcd 26-04-2020

Mijn oude subwoofer was na drie autos op, snel een nieuwe kunnen bestellen en was de volgende werkdag bezorgd. Helemaal blij met de nieuwe subwoofer van JBL.

Jos 25-04-2020

Hier de Muse M-52 DV DVD-speler besteld - apart, compact en goed ding. Aflevering binnen het etmaal, bijna vanzelfsprekend goed.

Beloha 25-04-2020

Snelle afhandeling online, goede informatie en binnen 24 uur geleverd in een compacte verpakking. Top. Heb een Beuer bloeddruk-hartslag meter aangeschaft. Prima solide apparaat. Het zou een 10 zijn als de app die er bij hoort ook zou werken. Maar daar kan Coolsound eigenlijk niks aan doen.

Berry 24-04-2020

De producten waren snel geleverd. De geleverde informatie is goed en de communicatie helder.
Ik beveel deze winkel van harte aan.
Wat ik mis op de website is een filter op luidsprekerformaat

Albert 24-04-2020

Snelle en goede levering geleverde product voldoet aan de omschrijving zeer tevreden

Joke 23-04-2020

Ondanks aanvankelijk enigszins sceptisch te staan tegenover deze onbekende leverancier, toch het artikel besteld. Kon de volgende dag al geleverd worden....in deze Coronatijden? Dat zal wel later worden, maar nee hoor netjes de volgende dag mijn nieuwe Kärcher raamwisser in huis, helemaal compleet zoals aangeboden, werkt weer voortreffelijk!

Nel Eman 21-04-2020

In het verleden wel vaker iets gekocht en dat ging altijd goed vandaar nu ook weer voor Coolsound gekozen. Vrijdag bestelling gedaan en ondanks de Corona-crisis waarin wij verkeren, werd de bestelling zaterdag afgeleverd. Afleveradres was anders dan factuuradres en het is prima gegaan.

Danny 19-04-2020

Goed overzicht en snelle service.
Ook na het schrijven van een bericht, een snelle reactie terug.