Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Emine 05-12-2020

Product is zeer snel geleverd en is heel makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

Suus 03-12-2020

Helemaal super! Kon niet geloven dat het product wat ik kocht voor die prijs had zonder verzendkosten! Zondag besteld maandag al bezorgd. Goede kwaliteit!

johan janssen 28-11-2020

was op zoek naar een goede koekepan kende deze webwinkel nog niet maar deze had de pan die ik wilde en was de goedkoopste om 22:10 besteld en de volgende dag al in huis top!!!

Wil 27-11-2020

Voor het eerst kwam ik als klant bij CoolSound terecht en was voorzichtig. Vroeg om additionele informatie over het door mij gewenste product. Die kreeg ik naar tevredenheid per omgaande van de klantenservice. Bij ontvangst van het bestelde product bleek de eerder ontvangen informatie hierover echter niet correct. Toen ik de klantenservice hierop attendeerde kreeg ik een nette mail terug met verontschuldigingen en een verklaring waarom de informatie per abuis als zodanig was verstrekt. Ik kon het product probleemloos retour sturen en kreeg zelfs de verzendkosten vergoed als ik dat wilde. Ik besloot het product te houden en ben zeer tevreden over de webshop in z'n geheel en de klantenservice van CoolSound in het bijzonder.

Wendy 23-11-2020

Fijne website, duidelijk met veel aanbod, goede prijs kwaliteitverhouding en fantastische service.
Besteld, betaald, volgende dag mijn Nedis Superwoofer in huis.
In 2 min aangesloten, kan nu TV kijken en muziek luisteren met bioscoopgeluid.
Dikke 10

Kees Menken 23-11-2020

Door reclame over wet en dry scheerapparaat van Braun getriggerd bij Coolsound uitgekomen op basis van prijs en kwaliteit. Exact volgens procedure is de bestelling en de gratis aflevering via Post nl verlopen.

Ineke 22-11-2020

Niet te duur en 's avonds besteld , de volgende ochtend al bezorgd.
Prince ervaring.

21/11 2020 21-11-2020

prima, toegankelijk en snel en correct afgewikkeld. Omdat de tekst volgens de instruktie tekort is typ ik dit er nog maar bij, maar het is echt volstrekt idioot om aan een review voorwaarden te verbinden. Dus, dit is een absoluut minpuntje en voor mij aanleiding om iedere review in de toekomst achterwege te laten!

Slotboom 20-11-2020

Snelle en correcte levering.Vrijdag besteld en zaterdag konden wij door de snelle levering van het koffiezet apparaat weer een heerlijke kop koffie drinken

margreth 19-11-2020

van de week een stom reiniger binnen gehad dinsdag al uit geprobeerd wat een goed machine alles weer mooi schoon we zijn er blij mee

Winny 13-11-2020

Mijn bestelling maandag geplaatst en de bevestiging gekregen. De bezorging was op dinsdag. Het kon niet beter.

Peter Selbach 12-11-2020

Snelle levering zondag besteld maandag morgen geleverd tegen een goede prijs top

Richard 07-11-2020

Zeer correcte afhandeling correct em snel in huis .Goede informatie bij technische vragen.

dick 05-11-2020

op zondag besteld en maandagmiddag in huis.Geweldig enne....tegen de beste prijs t.o.v. andere
aanbieders

Herman 05-11-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Prijs is lager dan de grote MM zaak. Levering was zeer snel zoals beloofd.

NEE 04-11-2020

Geweldig zij doen het goed de volgende dag in huis GEWELDIG!!!!!
Hier kom ik meer daar kunnen andere bedrijven een lesje van leren TOPPP

Rob 02-11-2020

Ik kwam Coolsound eigenlijk bij toeval tegen, maar dat is prima bevallen. Snelle levering, uitstekend aanbod en eindelijk niet zo'n megagrote doos waar je zelf bijna niet meer vanaf komt. Prima zaak dus. Overigens heb ik zelf weer wat minder met DHL als pakketbezorger. Minor detail

NICO 29-10-2020

zondags besteld,maandag supersnel geleverd en goedkoop dat is COOL (coolsound.nl )

J Janssen 25-10-2020

heel snel en correct geleverd zijn zeer tevreden.
We zullen zeker vast nog eens gebruik van Coolsound maken

Ton 24-10-2020

Levert precies volgens afspraak. Geen poespas en voor betere prijzen. Kan coolsound iedereen aanraden. Eerst hier kijken voor je een aankoop doet.

Gert-Jan 24-10-2020

De ene dag besteld, de andere dag al in huis. Prima service, een een hele leuke prijs!

Dhr J. JANSSEN 17-10-2020

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen en op het vooraf ingeplande uur afgeleverd, klasse.

Camille 16-10-2020

's avonds besteld, de volgende dag in huis. Coolsound was echt de goedkoopste. Een prima artikel voor een heel scherpe prijs. Deze webshop is echt een aanrader.

Sibylle 15-10-2020

Perfecte levering. Komt zijn beloftes na die op de website vermeldt staan.

Komt belofte na 11-10-2020

Deze shop doet wat ze belooft: vóór 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis! Niets nadeligs op aan te merken.