Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Ja 10-10-2020

Ik ben hier terecht gekomen via de aankoop die ik online bij Blokker heb geplaatst. Correcte afhandeling volgens de toezegging die werd gedaan na de aankoop.

Ja zeker, ik zou deze winkel aanbevelen 07-10-2020

Ik heb zat. 3 okt. een keramisch kachel bestel en ma. 5 okt thuis geleverd.
Super snel en de communicatie is uitstekend.

Jacques 05-10-2020

Super snelle 24u service bij Coolsound, geweldig een echte aanrader !

Op 1/10/2020 een HUMAX IRHD-5550C Minidecoder besteld en 2/10/2020 halverwege de dag werd hij al bezorgd, wekelijk top !

M. Luttje 29-09-2020

Coolsound heeft uitstekend de koffiezet apparaat geleverd. En ik bden ontzettend blij dat hij er de volgende dag al was. Prima service!

Mvr. Swart 27-09-2020

Duidelijke site en een snelle levering van ons nieuwe koffiezet apparaat. Keurig!

Claar 21-09-2020

Luchtbevochtiger gekocht op donderdag en zelf gekozen voor de bezorging op zaterdag. En zo is het ook uitgevoerd. Pakket keurig netjes verpakt. Bevestiging order, track and trace, factuur netjes, direct per mail ontvangen. Ben de gekochte luchtbevochtiger aan het testen. Over een weekje weet ik wel of dit apparaat is wat ik denk dat het is (en dat ziet er wel zo uit, tot nu toe erg tevreden). Ik heb er nog 4 nodig en dat doe ik dan bij deze webshop. Dat zegt genoeg, toch?

ria 19-09-2020

mijn stofzuiger werd supersnel geleverd, de service was ook bijzonder goed, ik had een 'probleem' met het bevestigen van de slang aan het koppelstuk, de telefoniste heeft meegedacht maar kwam er ook niet helemaal uit maar ik werd dezelfde avond nog teruggebeld door een heel vriendelijke en behulpzame meneer, er bleek wat kracht nodig te zijn (ik heb MS en niet zoveel kracht), hij wachtte aan de telefoon tot het mij dan toch gelukt was en ik was heel blij met de persoonlijke hulp, super service

Jan 19-09-2020

Bestelde melkopschuimer van Inventum was binnen 2 maanden kapot.
Gebeld met klantenservice, retouretiket gekregen, melkopschuimer gratis opgestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis.

Hag 13-09-2020

Prima product ( Fritel 1455) frituurpan, alles soepel geleverd volgens afspraak. Tot nog toe geen klachten. Informatie over levering, tijd e.d. ruim voldoende.

kostwinner 09-09-2020

Ik heb eigenlijk totaal niets aan te merken. Alles ging prima. Snelle levering.

happy customer 08-09-2020

Coolsound is een betrouwbare leverancier die service hoog in het vaandel heeft staan.
even contact opnemen en het probleem was opgelost. een nieuw apparaat was binnen 2 dg geleverd. sneller dan een bestelling via Bol

M.Grimmelt 06-09-2020

Om te beginnen heb ik mijn Nespresso-apparaat rechtstreeks bij Coolsound gekocht. Het werd razend snel geleverd. De volgende dag kon ik het ophalen op het afleveringspunt. Prima communicatie met CoolSound.kortom: zèèr tevreden.

Edilma 22-08-2020

Ik ben helemaal tevreden over de levering en snelheid!Het product kwam in perfecte staat en van hoge kwaliteit

Harrie 21-08-2020

Snelle levering, via PostNL, goede info tijdens het hele order/lever proces

Lyn 17-08-2020

Geweldige service! Mijn pakket was kwijtgeraakt bij de post en omdat ik het nodig had voor een verjaardag hebben ze mij direct een andere gestuurd, echt top!!!!

VdW 16-08-2020

Duidelijke en complete beschrijving van de producten. Echt heel snelle levering; had 's avonds rond 21 uur besteld, volgende ochtend om 10 uur thuis bezorgd. Staat wel op de website, maar dan moet je het toch maar afwachten, zeker bij een populair product. Ook het product was overigens prima!

Coolsound, snelle levering,duidelijke communicatie 16-08-2020

De door mij uitgezochte airco, was voorradig bij maar twee webshops. Louter toevallig coolsound gekozen. Geen moment spijt van gehad, De aankoop was 12 augustus gedaan en twee dagen later kon ik genieten van een heerlijk koele slaapkamer! Ik kan met gerust hart Coolsound van harte aanbevelen.

JOHAN PETERS 15-08-2020

Mijn oordeel is positief.
De manier waarop ik telefonisch geholpen werd om de bestelling te plaatsen was prima.

Ina 15-08-2020

Via de site van Blokker een inventum airco besteld.
In de avond besteld en hij werd de andere dag geleverd met een goed werkend track en trace code.
Was netjes en stevig verpakt.
En een heel goed apparaat koelt goed.
Dit is echt een aanrader voor andere.

Noordewier 15-08-2020

Snel geleverd, prima ingepakt met beschermend piepschuim en mooie soundbar voor een mooie prijs.

M. Schaffers 14-08-2020

Ik ben via Bol.com bij de site Coolsound gekomen voor de bestelling van een Bestron torenventilator. De levering was supersnel, de prijs was heel goed en de kwaliteit van het product laat tot nu toe niets te wensen over!

Dede 14-08-2020

Deze winkel raad ik iedereen aan. De site is duidelijk en het bestelproces makkelijk. Vandaag besteld, morgen in huis! En dat klopt. De volgende dag keurig bezorgd en we kregen een verzendcode voor onze bestelling. Alles prima in orde.

Mirjam Ruiter 14-08-2020

Een Inventum mobiele airco besteld. 's Avonds besteld, zou volgende dag worden geleverd: over bezorgtijd zou ik worden gemaild. Mail bleef volgende dag uit, dus ik rekende niet meer op levering die dag. Tot ik mijn voicemail terugluisterde: 4 berichten van een alleraardigste chauffeur die meldde dat hij over een half uurtje aanwezig zou zijn. Goede, snelle levering door erg vriendelijke chauffeur!

Wim van R. 14-08-2020

De keuze viel op Coolsound omdat de prijs voor het artikel via zoeken op internet de goedkoopste was. Het artikel werd inderdaad de volgende dag geleverd.

Berty 13-08-2020

Zondag online bij Blokker een product besteld dat via Coolsound geleverd zou worden. Prima service, en levering zoals afgesproken.