EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lia 18-12-2022

Goede service! Na het bestellen van de wasmachine een service telefoontje over de levering.

Jm Heuterman 18-12-2022

Super goede zaak om je spullen online te kopen word netjes en op tijd bezorgt
Geen lange wachttijden zoals vaak elders
Een hele goede aanrader deze zaak om daar je spullen te bestellen en wat nelangrijk is zeker niet duur
Gr uit zevenaar

sharity 18-12-2022

echt geweldige service! ontzettend vriendelijke mensen , droger was niet op voorraad maar wilde toch met een leuk ander aanbod komen. verzending is snel en netjes!

Dijkl 18-12-2022

Een uitgebreid assortiment, een gebruikersvriendelijke site en een vlotte levering. Je kan het je nauwelijks beter wensen.
Jammer dat er geen zaak in Den Haag is.

Nienke 18-12-2022

Netjes volgens afspraak geleverd. Fijn dat je online kan uitkiezen maarde levering en service vervolgens via een locale winkel loopt.

Wil 18-12-2022

8 december een inductiekookplaat besteld en nog steeds niet ontvangen. 3 x gebeld , vriendelijk geholpen maar nog steeds niets ontvangen.
Officiele reactie van EP.nl 19-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval mis gaat met de uitlevering van uw order.
EP:Klantenservice

klaas 17-12-2022

Goede en duidelijke website met goede technische achtergrond informatie. Makkelijke bestel volgorde.
met goede doorschakeling mbt veilige betaling

D. Jongsma 17-12-2022

Goeie service en klantvriendelijk. Verkeerde koelkast bestelt en kon het zo ruilen tegen een andere. Die werd gebracht en de andere weer meegenomen. We kregen zelfs 2 keer een kerststol.

Koen van Kuringe 17-12-2022

Dichtbij. Bekende eigenaar. Eenvoudig bestellen en retournemen van oude apparaten

Sabine 17-12-2022

Mijn Amerikaanse koelkast werd geleverd. Alles in orde, snel en vriendelijk geleverd. Geeft tips en adviezen.

Theo Sas 17-12-2022

Ik had 2 convector kachels besteld en betaald en ik kreeg 2 dagen later, dat is wel snel, er maar 1 geleverd.
Gebeld en de volgende dag werd de tweede geleverd.
Bij het bellen met EP werd mij 2x beloofd, dat ik teruggebeld zou worden, niet dus.
Wel kreeg ik enkele emails, ook goed, maar zeg dan niet, u wordt teruggebeld.
Officiele reactie van EP.nl 19-12-2022

Hartelijk dank voor uw feedback. De uitlevering van u order wordt gedaan door één van onze winkels. Ik zal uw klacht doorsturen naar hen zodat zij met u alsnog contact kunnen opnemen.
Met vriendelijke groet
EP:Klantenservice

Henk Jan 17-12-2022

Scherpe prijs voor de uitgezochte camping TV.
Snel geleverd nadat er werd gebeld welk tijstip het beste uit kwam.
Zeer tevreden.

Peter 17-12-2022

De prijs van de e-reader was de laagste die ik kon vinden. Snel geleverd. Dus EP is een aanrader.

E. Buhling 17-12-2022

De winkel zit dichtbij. Hij heeft goede prijzen en uitstekende service. De bezorging was goed geregeld, ze belden of ze een paar uur eerder konden komen en waren ze klaar met de bezorging.

C.van Beek 16-12-2022

Prettige website, informatie per mail was ook prettig, snel bezorgd en goed verpakt.

Frank B. 16-12-2022

In eerste instantie ging de betaling via buckaroo mis. Op maandag nog eens geprobeerd met succes. De volgende dag keurig netjes bezorgd. Ook goed op de hoogte gehouden.
Dus al met al tevreden.

S wiersma 16-12-2022

Erg fijn geholpen , komen afspraken na
Machine werkt goed.
Zou een ieder bevelen te kopen bij EP

JB 16-12-2022

Dit is niet de eerste keer dat we wat kopen bij EP. Het in 3 termijnen betalen vinden wij superhandig en dat zonder BKR registratie. Vorige week een combinatie oven gekocht en deze was netjes afgeleverd helemaal in de keuken ( begaande grond ) Klantenservice is ook super vriendelijk en behulpzaam en gaf mij ook super goed advies en een stukje geschiedenis over de gekochte apparaten. Best fijn om te weten wat je in huis haalt toch. Geen lange wachtrij aan de telefoon je word snel en vakkundig te woord gestaan. Zoals ik al zei het is niet de eerste keer dat wij online shoppen bij EP en zeker ook niet de laatste keer.

Emily 16-12-2022

Lekker snelle levering en een goeie prijs voor een topproduct. Ik heb een super stofzuigerrobot met dweilfunctie gekocht.

Carla 16-12-2022

Één goede winkel ik ben tevreden met mijn spullen die ik bij jullie heb gekocht

NaimF 15-12-2022

Ik heb Sonos speaker gekocht. Hij kwam snel thuis en betaling was handig met in delen. Aanrader.

Martin 15-12-2022

Makkelijk online te bestellen.
En op afspraak geleverd.
De bezorger heeft mijn bestelling zelfs in de achtertuin afgeleverd.
Oftewel TOP!!!

Nicky 15-12-2022

Fijne manier van betalen (3 termijnen) aflevering volgens planning verlopen en de man was heel vriendelijk en gaf mij nog tips bij het aansluiten van de wasmachine

Bea 14-12-2022

Een zeer goede service ook al kon je merken dat ze het heel druk hebben. Ik heb een afwasmachine bij ze gekocht. Deze werd snel geleverd en geplaatst. De oude werd meegenomen. Nu is dat laatste tegenwoordig wel standaard. Alles binnen 8 dagen. Alles werd schoongemaakt, ingeruimd en opgeruimd. Daarbij kreeg ik een volledige uitleg over het gebruik en onderhoud.
Als ik weer iets nodig heb, weet ik zeker dat ik daar eerst zal kijken. Ze waren ook nog de goedkoopste voor dat artikel :-)

Perikelen rond een vrieskast 14-12-2022

het is een gebruiksvriendelijke webshop en het bestellen gaat gemakkelijk. het vervolgtraject is minder, EP levert niet zelf maar geeft dit uit handen aan een derde partij.
Resultaat is dat ik na 3 dagen gebeld werd om een afspraak om de vrieskast te bezorgen, echter de telefoniste wou een Wasmachine laten bezorgen en na enige verwarring een Droger, na mijn antwoord dat ik een vrieskast besteld had wilde ze in discussie dat bij haar geen vrieskast bekend was. Toen met EP gebeld die het gingen uitzoeken, na enige verwarring over wel of niet op voorraad is de kast uiteindelijk bezorgd. Irritant is dat ik zelf overal achter aan moet bellen.