EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 13-12-2021

Keurige afspraken en levering. Zelfs naar zolder gebracht omdat ik de laatste showmodel uit winkel kreeg(ipv korting)
Erg blij.

Annarieke 13-12-2021

Droger besteld, al vrij snel werd er gebeld dat ik ook voor een “zwaardere” droger kon kiezen voor een klein bedrag meer. Bezorging ging ook snel!

Mischa 13-12-2021

Super happy with the service from EP Leiden. A great variety of products and a knowledgeable team!

David 12-12-2021

Prima, levering conform afspraak en bestelling, scherpe prijs. Eventueel verbeterpunt is ook makkelijk kunnen laten bezorgen bij de lokale EP..

Alwin 12-12-2021

Goede service en een goede oplossings advies na problemen.
Snelle levering als deze binnen komt.

Arie Jurrien 12-12-2021

Ik ga altijd na een EP winkel zo lang die in Nijverdal is. Maar deze tv met ingebouwde Dvd hadden zoniet en omdat ik een geestelijke gehandicapten hebt die daar goed met om kan gaan en snel moest hebben en in 1 dag kon krijgen (dat helaas een dag langer duurde door de mannen en vrouwen zo druk hadden )heb ik voor internet winkel van EP gekozen om dat die in de winkel in Nijverdal zo goed is Arie Jurrien

Moes 12-12-2021

De super service die wij altijd gewend waren was deze keer ver te zoeken. Doordat de website niet bleek te kloppen met de voorraad in de winkel, de klantenservice ons van het kastje naar de muur stuurde hebben we zelf overal achteraan moeten bellen. Nadat de wasmachine er dan eindelijk was, bleek deze stuk ( iets waar ep niets aan kon doen) de manier waarop er daarna negatief gedaan werd over ons gekozen product en een vele malen duurdere werd aangepraat is stuitend. Dit was ook nog eens bij een andere ep filiaal waar wij de eerste helemaal niet gekocht hadden maar die ons wel belde. Ook de service om de nieuwe te bezorgen ( druk druk) na een toch al lang traject maakt deze review. Volgende keer weet ik niet of ik in ep weer het vertrouwen heb.
Officiele reactie van EP.nl 13-12-2021

Beste Moes,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend dat de ervaring met EP dit keer niet was wat je van ons gewend bent. Hiervoor mijn excuses.

Zou je mij een e-mail willen sturen met een kopie van deze review en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent? Ik zou graag deze klacht met jou willen bespreken. E-mail kan naar klantenservice@ep.nl t.a.v. Gert-Jan.

Alvast bedankt.

EP:Klantenservice

Marjan 12-12-2021

Ik heb een warmtepompdroger besteld, werd keurig volgens afspraak geleverd. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Alles op zijn plek gezet en uitgelegd. Kan het zeker aanbevelen.

Joe Sewbalak 12-12-2021

Wasmachine tot de deur gebracht maar naar wasmachine ruimte was 1 meter verder. Bezorger had dit best daar kunnen zetten maar weigerde dat terwijl werd gevraagd door een jong dame.
Officiele reactie van EP.nl 13-12-2021

Beste Joe Sewbalak,

Hartelijk dank voor jouw review.

Je hebt tijdens jouw bestelling gekozen voor Drempellevering. Dit betekent dat jouw wasmachine tot de eerste drempel wordt bezorgd. Ten tijde van jouw bestelling heb je de mogelijkheid gehad om te kiezen voor een extra service waarbij de wasautomaat op zijn plaats wordt gezet en wordt aangesloten. Hier heb je niet voor gekozen.

Ik snap dat je het vervelend ging omdat het maar om één meter ging. We hebben echter duidelijke regels opgesteld en in dit geval komt dat wellicht minder vriendelijk over. De levering is echter ook verzekerd tot aan de eerste drempel. Mocht de bezorger aan jouw verzoek hebben voldaan en er zou dan per ongeluk schade ontstaan dan is er een volgende discussie. In de extra service is onder andere deze verzekering opgenomen.

Desondanks hoop ik dat je veel gemak hebt van jouw nieuwe wasmachine.

Gert-Jan van EP:Klantenservice

Rinud 12-12-2021

Goed te vinden snelle afwerking en op tijd geleverd. Na meerdere bestellingen nog steeds tevreden.

Marieke 12-12-2021

We hadden een nieuwe koelkast nodig en na even rondzoeken hadden we deze gevonden bij EP. Met een mooie Black friday korting, dat kwam goed uit. De site is overzichtelijk en het was makkelijk sorteren op energiezuinigheid.
Na enkele dagen werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de levering, en keurig op tijd stond het busje voor de deur. Vriendelijke mannen die vakkundig en snel de nieuwe koelkast op zijn plaats zetten, en het verpakkingsmateriaal en de oude koelkast meenamen.
Prima service, goede communicatie en een stille, zuinige koelkast.

Willem Steilberg 12-12-2021

Gemakkelijke site, goed volgbaar en ook in deze kerstdrukte gewoon op tijd geleverd !!!

Danny 12-12-2021

Van de week smartwatch gekocht. Goede prijs en snelle verzending. We kijken meestal eerst ook bij EP want die hebben ook wel een goede service.

wiebe westra 11-12-2021

De stofzuiger is een goed product voor weinig geld. EP staat bekend om de handel in goede producten. goede service

Mèrahl 11-12-2021

Dit is zo’n fijne winkel! Ik heb er nu 2 grote producten aangeschaft en allebei de keren werd ik heel prettig en snel geholpen. Alles liep volgens planning en er is veel persoonlijk contact!

Thomas 11-12-2021

Werd netjes en op tijd bezorgd. En een vriendelijke service. Dit bedrijf reageert snel op je vraag via de mail

Joost 11-12-2021

Prima service, oude droogtrommel is meegenomen, de nieuwe is geplaatst en aangesloten. Prettig contact en goede afstemming.

Jouke 11-12-2021

Vrijdag 3 Dec 2021 besteld stond bij in voorraad word vandaag nog verzonden, alleen aangemeld bij DHL gisteren stond er nog aangemeld. Vanmorgen woensdag mail van DHL zijn aan sorteren en nu maar afwachten of het komt!
Voor mij geen EP meer!!!!!!!

Gerwil 10-12-2021

Deze shop heeft een goed assortiment. Zijn er regelmatig mooie aanbiedingen. Wordt er snel en conform afspraak geleverd

Paul Seijkens 10-12-2021

Wat éèn service en afspraak nakomen.. en dat gewoon voor een tafelmodel vriezer

Giese63 10-12-2021

Super product en ook nog super snel geleverd binnen 24 uur en dat in deze drukke periode 👍

Hanneke 10-12-2021

Goed advies. Vlotte levering. Fijne service bij problemen met het apparaat.

Willem 10-12-2021

We hebben eerder dit jaar wat grote huishoudelijke apparaten gekocht bij de EP winkel in de buurt. Dat is ons goed bevallen, en we gunde zodoende EP ook deze aankoop van ons.

Marcus 10-12-2021

Goed georganiseerde webpage en service, ik heb met blackfriday een tv besteld en snel geleverd gekregen

Beckers 10-12-2021

Meerdere keren hier geweest voor iets te kopen en steeds goed geholpen. Zetten onbewust een extra stapje voor een tevreden klant