EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inventum 17-03-2021

Gisteren een combi magnetron bij EP Schagen gekocht. Werden gelijk getrakteerd op een heerlijk bakje koffie..was echt een verrassing want we hadden nog niet eens verteld wat we zochten! Toen de koop was gesloten nog netjes in de auto gezet..wat een service! Dit maken we niet vaak mee...dikke pluim!!

Little Red Rooster 17-03-2021

Ik zocht op het internet naar een Fritz WiFi repeater. EP was de gunstigste qua prijs. Online besteld, snelle levering. Ik kan EP alleen maar aanbevelen.

Ad v H 17-03-2021

De webshop is duidelijk en een goed overzicht en ruim assortiment.
Het bezorgen was duidelijk via track en trace en snel.

Sacha 17-03-2021

Bij EP wordt je altijd prettig geholpen. De medewerkers nemen de tijd om je een goed advies te geven, zodat je met het juiste product naar huis gaat.

Dalila 17-03-2021

Wederom super snelle levering en goede service!
Levering was zelfs nog sneller dan aangegeven op de website.
Tot nu toe altijd goed en vakkundig advies gehad over verschillende producten en afspraken zijn altijd nagekomen. Erg tevreden!

Michel H 17-03-2021

In de avond iets besteld en de volgende dag al vroeg afgeleverd. Super service in deze tijd.

Rianne 17-03-2021

Online een bestelling gedaan. Wist de dichtsbijzijnde EP winkel niet maar mijn order werd keurig door een EP winkel hier aan huis geleverd. Top

Jakob 17-03-2021

Prima shop, duidelijk, toegankelijk en super snel bezorgd. uiteraard met de service van EP

Dimma 16-03-2021

Heb een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Vlotte en betrouwbare behandeling plaatsgevonden tussen mijn bestelling en mijn gegevens. Goede communicatie met de medewerkers echt top!

NieuwZeeuw 16-03-2021

Scherpe prijs, vrijdag besteld maandag binnen geen extra verzendkosten.
Zal in de toekomst terug komen kijken.

Tanja 16-03-2021

Mooie Henry stofzuiger gekocht. Goede kwaliteit / prijsverhouding. Na 1 dag bezorgd. Top!!

De Geus 16-03-2021

Tegenvaller was dat gekozen wasmachine wel op website stond maar toch niet op voorraad was. Ik ben hier wel netjes over gebeld. Volgens afspraak ben ik later in de week nogmaals gebeld.
Zelfde dag is wasmachine gebracht en geïnstalleerd (oude wasmachine, volgens afspraak, netjes afgevoerd. Uitleg over werking gekregen + top tip over hoeveelheid te gebruiken wasmiddel.

Ronald 16-03-2021

Klantvriendelijk en behulpzaam met persoonlijk advies en kennis van zaken. we vroegen om trilrubbers tegen het verschuiven van de vaatwasser en deze werden gratis mee geleverd.

Dion hermans 16-03-2021

Goeie servers
En snel levering en goeie hulp van af de winkel helemaal tevreden mee dus ken niet beter

Wendy 16-03-2021

Super snelle levering, heldere communicatie en in mijn geval is de bestelling gratis thuisbezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Kuiper 16-03-2021

Ik kende deze winkel nog niet maar hier een super mooie box gekocht. Vriendelijk personeel en keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Erg tevreden!

Johanna 16-03-2021

Een wasmachine wirlpool gekocht snelle levering en vriendelijke mensen zijn behulp zaam

Stephan 16-03-2021

EP is een zeer prettige (web)winkel waar men verstand van zaken heeft. Men probeert echt met de klant mee te denken en denkt in oplossingen. Het artikel dat ik besteld had was door een fout in het voorraadsysteem van de lokale EP leverancier toch niet leverbaar. Hierover werd telefonisch contact met mij opgenomen, hetgeen ik als zeer prettig ervaren heb. Nu was het door mij bestelde artikel nog maar bij 1 winkel van EP leverbaar maar die ligt 250km bij mij vandaan. Hier werd meteen in oplossingen gedacht en er werd mij geadviseerd om contact op te nemen met betreffende EP winkel en te vragen of verzending mogelijk was. Zo gezegd, zo gedaan en jawel hoor dit was mogelijk. Ook toen ik aangaf dat ik de factuur in 3 delen wilde betalen, omdat ik dit oorspronkelijk ook zo besteld had op de website van EP via Payin3, was dit geen enkel probleem. Nadat alles geregeld was werd het artikel aangetekend verzonden, wel zo veilig. Ook werd er netjes bruin verpakkingspapier om het artikel gedaan, zodat men niet kon zien wat het daadwerkelijk was. De dag nadat ik het artikel ontvangen had volgde er zelfs nog een telefoontje vanuit de winkel met de vraag of ik alles in goede orde ontvangen had. Ook de oorspronkelijke winkelier die het product toch niet op voorraad had nam naderhand nog telefonisch contact op om te vragen of het gelukt was bij zijn collega, anders had hij nog iets anders geprobeerd. Ook de reeds gedane betaling aan hem werd keurig binnen 1 werkdag teruggestort op mijn rekening. Al met al een zeer goede ervaring en EP heeft service hoog in het vaandel staan!

Martin 16-03-2021

Snelle levering van een online bestelde AEG wasmachine; monteur goed op de hoogte van het geleverde apparaat; gaf relevante adviezen. Eerder dezelfde monteur in huis gehad om oude defecte AEG wasmachine te beoordelen waaruit mij bleek dat monteur goed op de hoogte was van ook dat apparaat. Correcte levering ook onder de corona maatregelen.

Paul V 16-03-2021

Bestelling via de website. In de winkel nog informatie gekregen, Prima service. Kon zelfs de steekwagen lenen.

JM Gelens 16-03-2021

Fantastisch informatie gekregen via de email . Netjes thuisbezorgd zonder extra kosten . Keurig.

Hans 16-03-2021

Vanwege aantrekkelijke aanbieding van Fritz repeater 3000 (ter aanvulling op bestaande Fritz-mesh) aangeschaft bij EP. Mooi dat naast de levering ook een fysieke winkel in de buurt wordt aangegeven als contactpunt voor het geval je problemen hebt. Die heb ik overigens niet nodig gehad. Levering prima.

Martin 15-03-2021

makkelijk, duidelijk en snelle en vriendelijke levering
Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Cees 15-03-2021

Betrokken en vriendelijke eigenaar en medewerkers!
Goede service en adviezen.

Treegje 15-03-2021

Netjes te woord gestaan door de klantenservice.
De snelle bezorging gebeurde zorgvuldig en behoedzaam.