EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F 03-05-2023

Alles was prima , alleen er was een misverstand mbt leverdatum. Is geleverd dag na afgesproken datum. Wel op verzoek vroegen de morgen

Manon Coenraadts 03-05-2023

Fijne en overzichtelijke site om te bestellen, snelle professionele bezorging!

Sjoerd 03-05-2023

Heb bij ep de airwrap gekocht. Gelijk de volgende dag al binnen. Had voor ep gekozen omdat de prijs/kwaliteit het beste was. Je hebt 14 dagen de tijd voor retour. Maar voor mij was het een cadeau om te geven. En zat ik over de 14 dagen heen. Heb er over ge emaild en was helemaal geen probleem bij ep en snapte de situatie.
Bedankt voor deze service ep.
Gr

Jan 03-05-2023

Prima service. Alles op tijd geleverd en zonder gezeur de oude machine meegenomen.

EV 03-05-2023

Heeft een duidelijke website met ruim aanbod en voordelige prijzen. Ze leveren snel.

Winter 03-05-2023

Kwam de afspraak na en werd een halfuur voor aflevering gebeld top.Als we een nieuw artikel willen bestellen doen we dat weer hier.

Tevreden 03-05-2023

Keurige service! Ik werd direct gebeld toen online aankoop toch niet voorradig was. Daarna heel snel geleverd en ook nog aan huis. Super ervaring!

Nvb 03-05-2023

Zeer flexibel in aflevering. Snel geleverd.
Factuur op aanvraag gekregen. Top!

merrie 02-05-2023

winkel eigenlijk alleen gekozen omdat t product daar nog beschikbaar was. Maar bij ophalen vriendelijk geholpen.
Zou nogmaals 200 km rijden om hier goede deal te maken.

Robin 02-05-2023

Ontzettend goede en snelle service, prijs was duidelijk het laagst van alle internet winkels. Ben goed geinformeerd, wat erg fijn was. Voor de levering nog gebeld voor een leverafspraak. Zeker aan te raden als leverancier.

Esther 02-05-2023

Super goede service bijna dezelfde dag nog geleverd. En de medewerkers waren super netjes en behulpzaam. Ik was de laatste cliënt vlak voor het weekend. Ik waardeer het zeer dat ze mij nog erbij hebben gepland.

Petra van den Tillaart 02-05-2023

Fijne service en duidelijke levering, voordat ze komen bellen ze of de tijd uitkomt. Een mooie aanbieding.

Nicole 02-05-2023

Hadden een goede aanbieding van de Kobo e reader, bestellen ging makkelijk en levering mooi op tijd

Margreet 02-05-2023

Goede prijs, snel geleverd en op vraag aan klantenservice wordt zeer snel (binnen 1 dag) gereageerd en actie ondernomen.

Ab 02-05-2023

Product werd op de afgesproken dag geleverd. Tv was vanwege verkeerde inschatting aan de grote kant, dus deze omgeruild voor een kleiner model. Vriendelijke en behulpzame klantenservice.👍🏼

Wilma Janssen 02-05-2023

Supersnelle levering (donderdagavond besteld en de leverancier belde de volgende dag al op of hij het gelijk kon leveren) Zeker fijn als een kapotte stofzuiger onmiddellijk vervangen wordt. Ben zowel met de geleverde stofzuiger (Miele) als de leverancier erg tevreden.

Theo de Nijs 02-05-2023

Mijn antwoord is twee ledig. Aankoop gedaan via webshop. op site staat drie mogelijk heden van betalen. direct, 1 en3 of in 3 termijnen, dat klopt dus niet. er is geen of mogelijkheid. Bij 1en3 was niet mogelijk waarom ????, Dus toen maar geld geleend om toch de aanbieding te kunnen krijgen. wel heel tevreden over aflevering en het apparaat.

John kuijltjes 02-05-2023

Mooie winkel vaak aanbiedingen,en altijd vriendelijk en behulpzaam.en de winkel ligt bij ons in het centrum,waarom zou je dan verder gaan zoeken.

B de Bruijn 02-05-2023

Prima website. Product netjes. Werd zelfs 2 dagen eerder geleverd.
Ben er zeer blij mee

Otto 02-05-2023

Via internet geshopt zocht een wasmachine van Siemens en vond deze op de EP site met 20 % korting en besteld en kwam uit bij
Terpstra EP Dokkum. Deze werd binnen 3 werkdagen geleverd werd er netjes door bedrijf wanneer hij welk tijdstip word geleverd.
Monteur was maandag 1 mei keurig op aangegeven tijdstip aanwezig vriendelijke monteur sloot alles perfect aan en startte ook nog even het instelprogramma op.
Ja keurig allemaal oude machine mee retour bedrijf waar ik in de toekomst nog wel eens zaken mee wil doen.

Mr K 02-05-2023

Prima bedrijf, alleen logistieke wijze kan het nog ietsjes beter.
Was wat verwarring in het begin.
Zo staat mijn pakket nog onderweg. Maar hij is er al.
Ook geen track en trace gehad via DHL.
Maar voor de rest prima!

Wilko en Willeke 02-05-2023

Duidelijke website en hele snelle levering! Goed prijs-kwaliteit verhouding.

Koper van afwasmachine 02-05-2023

Installateurs waren niet beschikbaar op de dag van verzending. In het koopprocess leek het alsof de verzend dag ook de installatie dag zou zijn. Deze service is niet goedkoop, dus het zou goed zijn om hier meer duidelijkheid over te geven.

Angelique van der Heijden 02-05-2023

Scherpe aanbiedingen en snelle levering, betrouwbaar en goede reviews. Komt uit de regio.

ManiMo 02-05-2023

Een prachtige vriezer besteld voor een veel lagere prijs als bij andere winkels. Ik kon zelf aangeven wanneer ik de vriezer geleverd wilde hebben. Daarna werd ik door EP gebeld om een afspraak te maken. De vriezer is snel geleverd. Hele vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.