EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 14-01-2023

Goed product en snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden en zal hier vaker gaan bestellen

Henny 14-01-2023

We hebben gekozen voor zijlstra omdat koop locaal na de coronacrisis belangrijk is ..
De service was top .geen aan of opmerkingen.

Tijs Stam 14-01-2023

Duidelijke webshop, telefonisch word je netjes te woord gestaan en de monteurs komen op de afgesproken tijd langs.

Cynthia 14-01-2023

Netjes, snel gebeld voor een afspraak en snel bezorgd alles volgens afspraak!
Het personeel is heel erg vriendelijk!
Top service!

Ivo Boeijen 14-01-2023

van bestelling tot levering,goede informatie en service!!!

fijn weekend mvg Ivo Boeijen

csje 14-01-2023

goede prijs, snelle service . Niks fout gegaan. Wat wil een mens nog meer ?

E 14-01-2023

Goede service en we we werden vooraf gebeld door de chauffeur hoe laat hij aan de deur stond dat hebben wij als een erg fijne service ervaren. Zouden er de volgende keer weer bestellen. AANRADER!!

Peet 14-01-2023

Goede en snelle levering vriendelijke bezorger netjes binnen gebracht dus teverden

Grzegorz 14-01-2023

Alles op hoog niveau, goede service, zeer goed contact.de bestelling is heel goed en vlot verlopen

Chris Pannekoek 13-01-2023

Zeer tevreden over alles eigenlijk.
Het bestellen ging makkelijk en de levering was heel vlot.

Hakim 13-01-2023

Goed product en prima levering. De levering was 2 dagen later dan gepland maar dat hebben ze netjes vooraf laten weten door mij persoonlijk op te bellen.

Marja Bischof 13-01-2023

Altijd goede service bij EP Beerepoot in Bovenkarspel . Fijne winkel om aankopen te doen. Ik ga altijd naar EP Beerepoot, omdat je er ook altijd prima voorlichting krijgt over hetgeen je wilt kopen, of het nou een dure tv of een wekkerradio is.

Sasann 13-01-2023

Zoals altijd goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel. Dit keer online gekocht na telefonisch advies.

Matthew 13-01-2023

Snelle en een goede service met vriendelijk personeel. Dit is een goede combinatie waardoor wij al jaren klant zijn.

Ron Brederveld 13-01-2023

Prettig geholpen voordat de vriezer opgestuurd werd is er gebeld om de maten te controleren. Verder prima afgeleverd.

Martijn 13-01-2023

Gewoon goed. Droger aangeschaft via website. Makkelijk online en goede zorg erna. Toestel is op juiste plek netjes geïnstalleerd en oude apparaat zorgeloos mee terug.

Sander 12-01-2023

Ik was op zoek naar een goede printer. Op EP kreeg ik een goede prijs aangeboden voor een kwalitatief goed product, en ook nog snel geleverd. Daarnaast is mijn ervaring met de service van EP ook altijd erg goed.

Andani 12-01-2023

Ik heb twee week terug wasdroger gekocht heel erg blij .
Heel goed service en vriendelijke klantenservice.
Topi

Anne 12-01-2023

Overzichtelijk, duidelijk en snelle bezorging. Alles volgens afspraak . Ik had nog een aanvullende vraag, heb ze gebeld. Werd kundig en snel en vriendelijk te woord gestaan .

Jan Hendrik 12-01-2023

Mooi geprijst, snel en betrouwbaar! Mooie koffiemachine gekocht die snel geleverd is.

charles struijer 12-01-2023

super netjes en vakkundig geholpen nette klantenservice staan je goed te woord

Arjan van 3 12-01-2023

Duidelijke webshop. Daarna goed telefonisch contact gehad. Met afleveren ook even een belletje. Heel goed gelopen zonder enig gedoe.

Wolf 12-01-2023

Levering perfect, netjes van ervoor opgebeld.
Vaatwasser werkt goed, netjes schoon en met de extra droog programma ook goed droog.

Piet F. 11-01-2023

Ep Tummers in Roermond is wat ons betreft de leverancier voor electronica. Hulpvaardig en vakkundig personeel dat zowel de voor- als nadelen vertelt.

Ramon v maren 11-01-2023

Goede winkel en klant vriendelijk en goede service en een goede klante service