EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 24-03-2023

Kwam deze advertentie tegen van een Miele stofzuiger en de prijs was ook nog eens gunstig.
Dus bij EP besteld en de volgende dag netjes afgeleverd.
We zijn er heel blij mee!

Younes Asznee 23-03-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en op de website van EP stond een aanbieding die precies was wat ik zocht.
Goed product, scherpe prijs, snelle levering en achteraf betalen

leon 23-03-2023

zondag avond vriezer besteld dinsdag niks gehoord, gebeld ze hadden geen order woensdag idem, jantje weet niet wat pietje doet en pietje weet niet wat jantje doet, sorry maar hele slechte zaak, heb geannuleerd, twee dagen later had ik vriezer in huis elders besteld.

Mattenset golf8 22-03-2023

Ik ben zeer tevreden ten eerste hoe makkelijk het te bestellen is en als 2e zeer snel geleverd en als 3e het past perfect heel erg blij mee.

betty 22-03-2023

Mijn koffieapparaat hield er mee op. EP.nl was de voordeligste op dit moment. Daarom voor EP gekozen. Snelle correcte levering.

Suus 22-03-2023

Ik ben zeer tevreden over de service!
Ik heb de stofzuiger in de aanbieding online gekocht, en nog een service punt, achteraf betalen.
Al met al zeer tevreden!

E.P.Heerlen 22-03-2023

Geweldige winkel super goed personeel altijd vriendelijk en tijd voor de klant ,met vragen en je krijgt altijd goede uitleg

Van Oosten 22-03-2023

Stofzuiger besteld via internet. Duidelijk, correct en snelle levering conform de afspraak. Hulde !

Marjan Zwaag 22-03-2023

Heb EP Beerepoot gekozen omdat wij daar al langer een tevreden klant zijn. Bestellen via online en snelle bezorging. Wasmachine vlot geïnstalleerd, dus zeer tevreden.

Bvr 22-03-2023

De bestelling liep iets vertraging op, maar heel netjes opgepakt. Ik kreeg een telefoontje en alles werd netjes met mij afgestemd.

Van Rossum 22-03-2023

Bestelproces uitstekend, en geleverd volgens afspraak! Tussendoor op de hoogte gehouden door mailberichten. Prima product.

De Boer 21-03-2023

Snelle levering en goede en vriendelijke service. Oude apparaten worden mee terug genomen.

R. van der Wal 21-03-2023

Goed contact, werd een half uurtje na online bestellen van de televisie gebeld voor een levering optie. Dat kon al heel snel. Zaterdag besteld, vanaf dinsdag leveren.
Levering ging naar afspraak en heel netjes.
Verpakking was ook met netjes en is goed behandeld.
Kortom, geen minpunten. Alles goed verlopen.

Samir mahar 21-03-2023

Ik vind en heel goed service contact wordt snel gereageerd ik vind top.besteleling woedt ook tijd bezorgd keurig mensen ik zou weer bij EP bestellen.

Tony 21-03-2023

Mijn televisie ging ineens stuk die ik iets meer dan 10 jaar in huis had.
Snel op zoek naar een nieuwe dus en heb, zoals mijn oude televisie, bij EP rond gekeken en heb daar ook mijn nieuwe televisie gevonden.
's avonds besteld en verrassend genoeg was ie er de volgende morgen al.

Peet Jager 20-03-2023

Zowel een wasmachine en een warmtepompdroger gekocht beide zwart. Wij zijn blij dat wij bij EP beide apparaten (een mooie set) in het zwart hebben kunnen kopen. We hebben de apparaten op woensdag besteld en donderdag werden ze al geleverd. Bij EP wordt gedaan wat ze zeggen!! Ik werd netjes op de hoogte gebracht wanneer de levering zou plaatsvinden....keurig op tijd stonden hier voor de deur. Keurig afgeleverd door een super vriendelijke meneer! Na het lezen van de gebruiksaanwijzing enz. zijn wij nu heel tevreden met onze keuze. Toppie EP goed gedaan

Salih 20-03-2023

Netjes afgeleverd op de dag dat werd beloofd. Ik heb nog met de klantenservice gebeld om informatie over het product en ook daar netjes geholpen.

AndreL 20-03-2023

Snel gevonden wat we zochten. Goede prijs (goedkoper dan de grote rode M&M) en snel verstuurd.

Naima 20-03-2023

Zeer netjes en optijd geleverd
Je word een half uur van te voren gebelt dat ze er aan komen.
Bij aankomst, komen ze boven of er nog een oude koelkast mee moet, daarna weer terug om de nieuwe koelkast naar boven te tillen
Netjes op plek gezet, plastic en dozen worden meegenome.
Koelkast werkt prima, zee blij mee
Raad jullie aan top service

M.M. van Heiningen 20-03-2023

Ik koop regelmatig producten bij EP. De belangrijkste reden is dat ik de service erg goed vind bij EP. Nog nooit een miskoop gedaan en als er iets was waar ik niet uitkwam dan helpen ze me altijd. Dat is de reden waarom ik graag bij EP koop. Ik heb vertrouwen in deze zaak.

Marjo tebarts 20-03-2023

Heel fijn ervaring belde netjes op voor het brengen van de stofzuiger vriendelijk ook niet gehaast prima bedrijf heinz v benthum ep uit groesbeek mag wel een 10 plus krijgen ook voor de service en vriendelijk heid dit was de 1 keer dat ik daar wat kocht zal er nu vaker wat kopen raad het ook aan in de vrienden groep en kennissen gr zeer tevreden klant👌👌

J.van de Ven 19-03-2023

Zijn goed geholpen in de winkel. Hebben het product online besteld en was geleverd op de afgesproken datum. We komen zeker in deze winkelwagen terug.

de graaf 19-03-2023

review en prijs hebben ons ertoe gezet om bij jullie een aankoop te doen. Voor onze studerende dochter op kamers.

alita wolbink 19-03-2023

ik heb altijd al een top bedrijf gevonden. het zijn leuk mensen en klantvriendelijk en zij hebben veel kennis over een producten die zij verkopen..
de winkel is aanlokkelijk en ziet er altijd verzorgt uit

Hava 19-03-2023

Zeer blij met aankoop en wordt vriendelijk aan telefoon geholpen .ze helpen je met alles als je ze wat vraagt genoeg kennis over produkten