EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tim beers 26-11-2023

Goede prijs en duidelijk communicatie over de levering en levertijd. Voor mij de belangrijkste punten voor een webshop.

Cdude 26-11-2023

Prima aanbod en prima prijs. Ook nette reactie vanuit de winkel. Maar erg slecht via de ik dat voor het laten bestellen en afleveren in de winkel 10 euro extra bestelkosten worden gerekend (voor een product waarbij de verzendkosten normaal gratis zijn). Dit stimuleert lokaal en duurzamer kopen niet.
klantenservice-66 27-11-2023

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er precies niet helemaal goed is gegaan.

EP:Klantenservice

Melline 26-11-2023

Prima winkel, goed advies en goede installatie en bezorging . Er wordt geluisterd naar je wensen en je budget

Zineb 26-11-2023

betrouwbaar
track en trace voor het pakket
veel producten worden aangeboden voor een mooie prijs

Damien 26-11-2023

Alles goed verlopen, me product netjes gekregen. Allemaal snel en zonder problemen.

Joyce 26-11-2023

Snelle levering en een goed product. We hebben even de hulp nodig gehad van de klantenservice en dit was snel en gemakkelijk, ze hebben ons direct verder kunnen helpen.

Wil 26-11-2023

Fine site, goede acties en levering via partners perfect. Echter op dit moment problemen met bestelling via DPD welke al een week onderweg is.

Fred 26-11-2023

Een bijzonder scherpe prijs voor een soundbar met subwoofer waar concurrenten ondanks blackfriday niet bij in de buurt kwamen.
Bovendien supersnel bezorgd (minder dan 24 u).

Thomas K. 26-11-2023

Netjes gebeld om een afspraak voor de volgende dag in te plannen. Bezorger belde voor aankomst; dit was zeer aangenaam. Bezorging verliep daarnaast vlekkeloos. Hele goede service van EP! De tv staat als een pareltje in onze woonkamer.

peter 25-11-2023

prima produkt en prima prijs en afgesproken snel verzonden en geleverd. aanrader zo

Silverbeard 25-11-2023

Shop is gebruiksvriendelijk, werd dezelfde dag dat ik besteld heb gebeld voor een bezorgafspraak en de bezorger vroeg ook nog of hij nog verder kon helpen.

Nu hangt er een mooie nieuwe TV in mijn slaapkamer en ik heb niks negatiefs beleefd.

10/10, would order again.

Danny 25-11-2023

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Volgende dag telefonisch contact waar ze konden bezorgen. Top service ga zo door!!!

Claudie 25-11-2023

Helaas moet ik EP een 1 geven. Op een maandagavond een wasdroger besteld, aangegeven dat ik hem graag de maandag erop zou willen ontvangen. Daar zou nog een afspraak voor gemaakt worden, stond erbij. Ik werd de volgende dag gebeld; de droger was opgeladen in Friesland (!! hoe klimaatvriendelijk; ik woon in Eindhoven) en was onderweg. Ik zou nog een mailtje krijgen. Die kreeg ik woensdagmiddag, ik zou binnen 2 werkdagen gebeld worden voor een afspraak. Ik werd niet gebeld. Maandagochtend zelf gebeld naar de installatiedienst waar EP mee samenwerkt; die van PostNL. Bleek dat ze alleen op dinsdag en vrijdag in mijn postcodegebied kwamen. Daar zat ik dan, voor niks een snipperdag genomen. EP gebeld en aangegeven dat ik niet tevreden was over de gang van zaken. Medewerkster was heel vriendelijk en begreep het. Ze zou gaan bellen en kijken wat ze voor me kon doen. Ik heb na een uur gebeld om te zeggen dat ik de bestelling annuleerde. Ik was bang dat ik bij eventuele reparaties weer hetzelfde gedoe zou hebben. Daarna bij een lokale ondernemer een wasdroger besteld en die stonden de volgende dag op de stoep. De wasdroger werd gratis naar zolder getild (betaalde ik bij EP €50 voor).
Al met al; vriendelijke medewerkers, maar geen aanrader als het aan mij ligt.

Henk 25-11-2023

Gewoon een fijne winkel je wordt altijd netjes geholpen en goed advies.
Top!!!

Gerard van der Veer 25-11-2023

Ik geef een 9, natuurlijk is er altijd wel ruimte voor verbetering. Maar mijn ervaring levert een slogan op:
wat EP beerepoot u biedt vindt u nergens ander niet.

Brigit Duimel 25-11-2023

Heel prettig dat je gebeld wordt wat uitkomt qua levering en dat je op de dag zelf ook nog bericht krijgt. Top!!

Monique Lamboo 25-11-2023

Scherpe aanbieding van de ereader die ik heb gekocht. Voor 8 uur besteld en inderdaad de volgende dag geleverd ondanks drukke periode. Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Bianca 24-11-2023

This was my second purchase from EP and everything was great this time too! The first time was the washing machine that they delivered. Then they took away my old one (on the stairs, I live on the 1st floor, no elevator), and mounted the new washing machine. And now I got a TV and handled the old TV.

Rob Prins 24-11-2023

ruime winkel, veel producten klaar uitgestald, goed opgeleid personeel waarbij geen verkoop drang achterna zit vragen worden deskundig beantwoord

Diederik 24-11-2023

Duidelijke website met goede informatie en de levering was snel en zorgvuldig.

Peter S 24-11-2023

Gebruiksvriendelijke site, goed en snel contact, goede service ivm lange wachttijd die veroorzaakt werd door de fabrikant van de vaatwasser. Bij eerste gebruik een interne storing in de machine, ook oorzaak van fabricage. Na 1 dag was er al een monteur van EP en het was verholpen. De calamiteiten waren dus geen schuld van EP en heeft ons prima geholpen 👍

FvL 24-11-2023

Duidelijke webshop en laagste prijs voor de printer die ik zocht.
Bezorging door DPD was slecht. Track&trace was niet up to date, en pakket was in mijn afwezigheid onbeheerd voor mn voordeur gezet, terwijl het volgens DPD nog in depot stond.
EP reageerde snel op mijn klacht hierover.

Scheutjens 24-11-2023

Fijne winkel, goede service en vriendelijk personeel. Vakkundig op het gebied van elektronica.

Ivo Stoop 23-11-2023

Eenvoudig kiezen
Veel uitleg over het artikel duidelijke voorwaarden snelle nette bezorging

TomG 23-11-2023

Personeel heel klantvriendelijk,meedenkend en oplosgericht. Levering tot deur in aangegeven tijd en ook vriendelijk