EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Pols 08-05-2023

Amerikaanse koelkast besteld, bleek met schade uit de doos te komen.
Gebeld en er werd direct voor een oplossing gezocht.
Voor dezelfde prijs wordt de koelkast komende week omgeruild voor een ander model.

Dave 08-05-2023

De terug koppeling voor het leveren van het product was super!
We kregen regelmatig een update voor de levering, echt Top!!

Jl 08-05-2023

Nette winkel, belde netjes dat de vriezer iets later kwam! Goede communicatie en aardig personeel!

Arjan 08-05-2023

Toevallig bleek een medewerker van EP in mijn woonplaats te wonen en werd ik gebeld met de vraag of en wanneer die persoon even kon langskomen om de tv te brengen. Supersympathiek! Zeer tevreden.

Den 08-05-2023

Bestelling werd eerder bezorgd werd telefonisch geïnformeerd hier over kwam nog goed uit ook 👍 top service

Co 08-05-2023

Het product is goed, helaas heeft EP deze laten aansluiten door een extern bedrijf. Zij hadden de wasmachine niet goed op de leiding aangesloten en helaas heeft EP dat niet opgelost, maar heb ik dat zelf moeten regelen.
Ik was een andere EP winkel gewend, welke nog nooit een externe partij langs gestuurd heeft.

Nicole 07-05-2023

Bestellen ging makkelijk , bezorgen ook netjes. Al met al is alles netjes gegaan bonnen ook netjes via de mail gekregen en de winkel naam en adres waar ik heen kan als er problemen zijn.

Rob 07-05-2023

Leuke actieprijs was voor mij de reden om bij EP te bestellen. Informatie over levering en aflevering dik in orde. Dikke pluim

Nadia 07-05-2023

+ goeie prijs product verhouding
+ duidelijke communicatie
- levering duurt +\- 5 dagen

Willem 07-05-2023

Snelle reactie op bestelling
Top levering op afspraak
Keurige aflevering
Top !

Bac 07-05-2023

Duidelijke site, scherpe prijs, snelle levering en de bestelde e-reader is prima in orde.

Ab 07-05-2023

Hele prettige winkel omgeving.
Kundig en prettig personeel.
Goed assortiment

Henry 07-05-2023

Vaatwasser werd binnen 24 uur geleverd. Super service. Werd netjes gebeld voor leverafspraak en de oude vaatwasser werd weer netjes meegenomen. Gewoon super service.

Arthur Verhoef 07-05-2023

EP Boelaards verdient een uitstekende beoordeling voor hun uitstekende service en klantvriendelijkheid. Het bedrijf heeft onlangs een warmtepompdroger bij mij afgeleverd en ik was zeer tevreden over de manier waarop ze hun diensten hebben verleend.

Allereerst waardeer ik het persoonlijke contact dat EP Boelaards met mij heeft opgenomen om de leverdatum af te spreken. Dit liet zien dat ze mijn planning en tijd waardeerden, en ik was blij dat ik niet de hele dag op de levering hoefde te wachten. Bovendien namen ze de tijd om me uit te leggen hoe de machine werkt, wat zeer nuttig was.

Wat ik vooral op prijs stelde, was de vriendelijkheid van de medewerkers van EP Boelaards. Ze waren zeer behulpzaam en beantwoordden al mijn vragen met geduld en professionaliteit. Ze toonden echte interesse in mijn behoeften en gaven me alle informatie die ik nodig had om mijn aankoopbeslissing te nemen.

Al met al kan ik EP Boelaards ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een professioneel en vriendelijk bedrijf voor het leveren van huishoudelijke apparaten. Hun service en klantvriendelijkheid zijn uitstekend en ik zou niet aarzelen om ze opnieuw te gebruiken in de toekomst. Bedankt EP Boelaards!

Van der schaar 07-05-2023

Snel geleverd, netjes verpakt.
Goed koffiezet apparaat wat doet wat ie moet doen.

Robbert 07-05-2023

De laagste prijs voor mijn artikel. Gewoon goed en snel geleverd. Een betrouwbare partner. Ik zou ze zo weer kiezen.

Lammie 07-05-2023

Opzoek naar een wasmachine, bij ep uitgekomen. De laagste prijs (aanbieding). Super snelle levering en prima geregeld.

Bob 07-05-2023

Omdat ik op de dag van bezorging nog geen bericht had ontvangen gebeld naar het filiaal. Na 4x bellen had ik ze te pakken en werd mij medegedeeld dat de wasmachine nog niet bij hun was. Toen ik aangaf met een kleine jongen thuis hier toch wel een beetje door in paniek te raken netjes geholpen. De vrachtwagen zou als het goed was voor de middag komen en om 15:00 werd de machine bezorgd.

Gerrianne 07-05-2023

Mooie aanbieding, goed product, goede communicatie, snelle en vriendelijke bezorging.

Nettie 07-05-2023

Ik geef een 10
Als alle bedrijven zo werken hadden we een stuk minder problemen !!
Correct afgehandeld, en ja zo houd je tevreden klanten, en dat missen we nog weleens…

Merry 07-05-2023

makkelijke bestelling via internet, gebeld over beschikbaarheid en zelf met optie gekomen om gratis te versturen terwijl t eigenlijk n ophalen in winkel actie was.

Fam.Verhagen 07-05-2023

Alles duidelijk op site te vinden. Mooi voordelige prijs. Afspraak makkelijk te plannen.
Belde dat in buurt moesten zijn of artikel eerder konden bezorgen, wel alternatief omdat ons niet op voorraad was (alleen dichte deur ipv glazen deur, verder exact dezelfde). Goede aflever service.

Rico 07-05-2023

Kon het heel makkelijk bestellen en kwam netjes op tijd binnen en het is een top apparaat die ik heb besteld

Sanne 07-05-2023

Er was een leuke actie voor de Kobo Libra 2, snelle en fijne service van EP! Na 2 werkdagen kon ik al genieten van de super fijne ereader:)

Henk 06-05-2023

We zijn voor EP gegaan omdat deze met de warmtepompdroger die wij op het oog hadden had goedkoopste was.
We zijn zeer snel geïnformeerd geworden over de voorraad status de dag en tijd van de levering.
De medewerker van EP in Valkenburg was netjes op tijd en zeer vriendelijk.Kortom top geregeld