EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tom 13-05-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe radio en kwam vanwege de scherpe prijs bij EP terecht. Duidelijke website met goede informatie scherpe prijs, snelle levering. Kortom: uitstekend!

Hans 13-05-2022

Makkelijke site, goede vergelijking mogelijk tussen de produkten en een leuke aanbieding gevonden.

N. Zeemans 13-05-2022

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop bij Baas en tevreden over de medewerker die de afwasmachine geplaatst heeft.

Petra 13-05-2022

Alles keurig geregeld en zeer vriendelijk
Bezorger wasbeer behulpzaam
Goede artikelen

Dirk 12-05-2022

wasmachine online gekocht die op voorraad was. Was hij niet toen 12 dagen aan het lijntje worden gehouden met dan wordt hij geleverd. iedere keer niet. Steeds zelf moeten bellen naar de klanten service. iov andere gekocht. Die was goedkoper en wel meteen leverbaar. heel blij mee dat we weer een wasmachine hebben. gelijk opgehaald. Ze zouden gelijk het verschil terug storten. wacht er nu al 4 dagen op. Wat een slechte service.

A.Wil 12-05-2022

Prima service van Corona Den Hoorn. Hun voorraadbeheer is prima in orde. De gewenste TV was op voorraad in Den Hoorn en dat klopte. De volgende dag werd ik al opgebeld of ze meteen de TV konden brengen en installeren. 30 mins later kwamen ze met de TV. Weer 30 mins geïnstalleerd en de oude tv en verpakking meegenomen. Geweldig!

Jose 12-05-2022

Ik vind de site,overzichtelijk.de artikelen zijn goedkoop.geweldige service,ook bij levering.

Anna 12-05-2022

Snelle service, ben zeer tevreden met het product, vriendelijk personeel, ik kwam de winkel binnen op woensdag, en op zaterdag was het geleverd.

R Velthuizen 12-05-2022

Mooi product, snel besteld,hele snelle levering
Goede garantie, zeer degelijke,betrouwbare winkels

Marjolein 12-05-2022

Fantastische service heel vriendelijke bezorgers goede uitleg van de wasmachine ook telefonisch goed tewoord gestaan. Heel blij met mijn aankoop machine doet het goed. Zou zeker anderen aanbevelen bij Boelaars te kopen.

Peter 11-05-2022

Handige site, de producten zijn overzichtelijk en duidelijk omschreven, de prijzen en specificaties zijn makkelijk te vergelijken met de vergelijk-tool bestelling, snel en correct geleverd

maarten cools 11-05-2022

Ben goed tevreden over deze winkel word telefonisch goed geholpen en snel geholpen super

Moon 11-05-2022

Mijn oven snel en makkelijk besteld. Goede uitleg en specificaties op de website. Snel in huis. Door een vertraagde dhl nog contact gehad met de klantenservice. Ook hier erg netjes te woord gestaan.

Janneman 11-05-2022

Ontevreden over het feit dat er niet achteraf betaald kon worden met Klarna. Kon alleen met iDeal betalen. In dat er wel reclame gemaakt wordt voor achteraf betalen.
Tevreden met het product en de levering hiervan.

Jan Pieter 11-05-2022

Ik heb voor het eerst online bij EP.NL een BBQ aansteker, the Black Bastard one minute lighter, besteld, zeer aantrekkelijk geprijsd, snel en goed afgeleverd, helemaal top geregeld door EP Beerepoot ism DHL. Heb nog meer BBQ accessoires van The Black Bastard nodig en ga bij EP.NL Beerepoot kijken naar hun aanbiedingen hiervoor

Anoniem 11-05-2022

Ik koos deze winkel omdat het dicht bij huis was. Wilde mijn aankoop op de fiets gaan halen. Kreeg ik net voordat ik wilde gaan een telefoontje dat het artikel 20 km verder op ligt. Helaas. Niet nu maar morgen kom ik het halen.
Telefoontje was welkom. Liever had ik het op mijn gekozen adres gehaald. Dan een 9. Nu een 8

Sonja 11-05-2022

Super! Wasdroger die ik had besteld was niet op voorraad.. door te late levering van leverancier, maar na telefonisch contact en perfecte informatie een ander model uitgezocht.

Jaap 11-05-2022

Personeel is altijd behulpzaam bij de keuze en bezorging meer dan OK. Niet altijd de goedkoopste misschien, maar wel een uitstekende service en waar krijg je dat nog tegenwoordig.

Erna Koster 11-05-2022

Goed geholpen en probleem oplossend. Nadat de aankoop gedaan was , was er een probleem met leveren. Dit goed gecommuniceerd en opgelost. Top!

Lisette 11-05-2022

Top! Goede levering en goede verpakking. Product bevalt ook nog erg goed!..

Martine 11-05-2022

Vorige week een frituurpan besteld, mooie prijs en gemakkelijk te bestellen. Alleen de levertijd was niet aangegeven, want via de knop om de leverdatum te kiezen werd ik naar de betaalpagina gestuurd. Maargoed, hoe lang kan zoiets nu helemaal duren tegenwoordig?

Helaas laat de levering nogal te wensen over. Zeer slechte aanduiding van de leverdatum en tijd via Trans Mission. Ook leveren ze niet bij buren. Ik was niet thuis omdat ik niet wist dat ze kwamen, dus had een kaartje in de bus om een nieuwe datum af te spreken.
Gepland voor 2 dagen later, hele middag zitten wachten voor niets want de zending was vertraagd las ik uiteindelijk in een mail later die avond.
1 week later nog niets ontvangen... ik ben benieuwd wanneer ze komen en wat ze doen als ik weer niet thuis ben.
Had ik nu maar dat tientje extra betaald bij een andere leverancier.

peter 11-05-2022

Hier een warmtepomp droger besteld,achteraf bleek deze niet meer leverbaar.
Kreeg ik een luxere uitvoering voor dezelfde prijs,hier belde ze zelf voor op!
En een dag later bezorgd dus top service en goede communicatie,erg tevreden!!

C Dekke 10-05-2022

Prima snelle service en netjes afgeleverd. Netjes gebeld na bestelling dat aflevering niet voor maar na het weekend zou plaatsvinden.

Sonja 10-05-2022

Is via kieskeurig.nl als goedkoopste naar voren gekomen. Was een snelle levering met een weekend ertussen. Netjes verpakt en kon goed volgen waar mijn pakje was.

Sjaak 10-05-2022

Perfecte winkel, deskundig advies, snelle levering en thuis afgeleverd en geïnstalleerd.