EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ekawo 29-09-2023

Goede reclame van de wasmachine in de folder, vlotte bezorging en telefonisch contact hierover.

Bart-Jan Olthuis 29-09-2023

Via Internet besteld, daarna werd er direct contact met mij opgenomen over het moment van levering. Dit kwamen ze ook precies na zoals afgesproken. Kortom; uitstekend.

John 29-09-2023

Via internet kieskeurig een wasmachine uitgezocht. Kwam uit bij EP en daar besteld. Duidelijke site en via de mail oo de hoogte gehouden. Perfect geregeld.

Simon 29-09-2023

Online gekocht bij EP. Ging makkelijk en bezorging ging ook in goed overleg.

Martijn Sennef 29-09-2023

Goede webwinkel en prettige service. Duidelijke product omschrijving en foto. Bezorging ging vlekkeloos

Widad 29-09-2023

Ze hebben een groot assortiment en daarnaast is het een fijne webshop om te shoppen naar hetgeen wat je nodig hebt. Inmiddels heb ik een Amerikaanse koelkast vanuit Ep staan en is er vandaag ook nog een vaatwasser onderweg. Een klein minpuntje was het “vandaag besteld, morgen in huis” gevalletje. Dat klopte niet helemaal. Maar al bij al ben ik tevreden

Msteur 28-09-2023

Winkel shop ging probleemloos. Het gezocht product snel gevonden. Duidelijke omschrijving van de wasmachine en positieve revieuws

Ruud 28-09-2023

Goede prijs (goedkoper dan concurerenten als Mediamarkt) en goede service. Door winkel gebeld om geschikt bezorgmoment af te spreken, heeft verkoper na werktijd zelf afgeleverd. Top!

Zaka 28-09-2023

Afgelopen weekend een warmtepompdroger online besteld. Er stond dat deze op voorraad was en op woensdag bezorgd zou worden. Woensdag wordt er contact met mij opgenomen dat de droger niet op voorraad is, maar bij de leverancier en dat het onduidelijk is wanneer deze binnen gaat komen. Ik vraag meerdere keren of er dan contact opgenomen kan worden met de leverancier, om een indicatie te krijgen wanneer de droger wel binnenkomt, maar dat wordt gewoon genegeerd. Het is niet fijn om in het ongewis te blijven.
klantenservice-66 28-09-2023

Geachte heer van den Eertwegh,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP René de leverende winkel.
Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

EP:Klantenservice

Hans Huijsmans 28-09-2023

Scherpe prijs, eenvoudig te bestellen en mogelijkheid te laten bezorgen of in winkel af te halen.

Margreet 28-09-2023

De levering verliep vlot. Vriendelijk en accuraat personeel. De site is overzichtelijk en de prijzen goed.

Asha 28-09-2023

Heb online wasmachine besteld, ging zo vlot en snel, volgende dag geleverd en op de plaats geïnstalleerd super vriendelijk bezorgers. Zee tevreden raad het iedereen aan

Deb 28-09-2023

Nadat de wasmachine van mijn eerste keuze niet op tijd leverbaar was, werd er een prima alternatief aangeboden. Heel fijn dat er zo adequaat meegedacht werd.

Dikke 10 voor klantvriendelijkheid en service!

Patrick 28-09-2023

Jammer genoeg niet de volgende dag geleverd gekregen was pas maandag mogelijk door drukke al staat het wel op de website dat het de volgende dag geleverd wordt

Hilde 28-09-2023

Goed Miele stofzuiger tegen een mooie prijs gekocht, telefonisch werd mij gevraagd of de bezorging ook eerder mocht; keurig zoals afgesproken bezorgd, vriendelijke medewerkers...

Goede prijs, goede keuze, goed product, goede service!
Zeer tevreden over mijn aankoop en de bezorging.

Nico 27-09-2023

Erg verrast door het aanbod op de site(s).
Kende EP niet totdat ik ze voorbij zag komen op google toen ik een wasdroger zocht.
Erg goede prijzen/acties. En erg goed uitleg en advies beschrijvingen bij het product.

francien 27-09-2023

Bestellen en aflevering gingen heel soepel en snel in huis. Aangenaam verrast .
Ook de tijden die opgegeven werden klopten . Zeer tevreden.

Happyme007 27-09-2023

Ben super blij met mijn nieuwe tv en is snel bezorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel en ook de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Ben zeer tevreden en super blij. Dankjewel EP! Bestel zeker vaker bij jullie!

Hilde 27-09-2023

Goede prijs en goede en proactieve afstemming met lokale EP winkel over levering van de droger. Fijn!

H van den Broek 27-09-2023

Erg moeizaam verlopen. Na het opgeven van de levertijd werdt ik gebeld dat het voor EP beter uitkwam om 3 dagen later te leveren. De winkel heeft na mijn commentaar een oplossing bedacht en het via via laten bezorgen. Ze kwamen en zetten het apparaat met doos en al binnen en waren even snel weer weg. Dit was mijn eerste en laatste aankoop bIj EP.

Bart k 27-09-2023

Wat ben ik blij dat er nog winkels zijn war je terecht kan voor goed advies. Dan maar niet vandaag besteld en morgen bezorgd. Desnoods liever even wachten. Da's ook de lol en voldoening van zo'n aankoop dan ook meteen. Ik ben steeds meer klaar met internet aankopen.

B.Veen 27-09-2023

Mijn bestelling van een wasmachine was makkelijk en overzichtelijk en de levering binnen enkele dagen. Ook de bezorging verliep prima, vooraf werd het dagdeel doorgeven en ik werd 30 min van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.
Ik ben zeer tevreden.

Saskia 27-09-2023

Slechte communicatie. Op de website stond 1 tot 3 werkdagen levertijd. Op woensdag besteld en aangegeven dat het de maandag erna geleverd moest worden. Op maandag nog geen bericht gehad hoelaat ze zouden komen. Ze hebben iets van zich laten horen. Klantenservice gebeld, te horen gekregen dat de winkel die het levert maandags dicht is en had moeten bellen en dat ze dinsdag zullen bellen. Dinsdag hebben ze niet gebeld. Al met al heeft het 1.5 week geduurd voordat ze eindelijk de droger hebben geleverd.
klantenservice-66 28-09-2023

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij hierop kunnen reageren.
Wij zullen dan kijken wat er in uw geval is mis is gegaan waardoor de order vertraging heeft opgelopen.

EP:Klantenservice

Robert 27-09-2023

Webshop is duidelijk, helder en prima informerend. De gekochte wasdroger werd volgens afspraak geleverd door een vriendelijke bezorger.

Marie José 27-09-2023

Een volgend product ga ik weer kopen bij EP. De website is toegankelijk, het bestelproces verloopt met goede informatie-voorziening en ze bieden een installatie service aan met uitleg. Het orderproces is van A to Z goed geregeld, ik ben super tevreden met dit bedrijf!