EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1619 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tevreden klant 18-06-2022

Goede kwaliteit van het product, snelle levering en ook een goede service. Ben dus zeer tevreden

Dijkstra 17-06-2022

Ondanks de lange wachttijd voor levering van de inductie kookplaat van Etna, prima verzorging door EP Dokkum.

GW 15-06-2022

Om 16:00 een bestelling gedaan. Zou 2 dagen later geleverd worden. Stonden dezelfde dag om 18u voor de deur. Klasse!

M adler 15-06-2022

We zijn echt zeer tevreden over deze winkel hele goede service en vriendelijke mensen aan de telefoon en ook in de winkel zou jullie zeker aan bevelen

Geoffrey 14-06-2022

Een besteklade voor een vaatwasser besteld. Op voorraad, gekozen voor bezorging. Keuze gemaakt voor bezorgdag. Een dag na bezorgdag, nog steeds niets in huis, ik bel naar de winkel, heeft hoofdkantoor mij mailtje vergeten te sturen dat deze 3 dagen later pas bezorgd zou worden. Gelukkig moest ik in de buurt zijn, dus maar zelf diezelfde dag nog in winkel opgehaald. Vriendelijk personeel in de winkel en nogmaals excuses gekregen. Komen we er thuis achter, dat we een ander product hebben gekregen. Weer terug naar de winkel. Meneer in de winkel kon me vertellen dat dit niet de eerste keer is dat deze fout werdt gemaakt met dit specifieke product. Helaas konden ze me niet helpen aan het goede product en moet ik miin geld retour krijgen. TLDR: onderdeel besteld, verkeerde binnen, en kunnen ze niet bestellen. Ben nu kleine 2 weken verder zo, en heb nog geen product. Personeel in de winkel is vriendelijk, daarom geen 1 gegeven.

Henry Leidelmeijer 14-06-2022

De product kwam netjes op tijd, geen problemen.
Ga zo door zou ik zeggen.
Bij bestellen op de website ging erg snel.

E.M. 14-06-2022

Direct aan de telefoon de uitleg al een 9. In de winkel geen wachttijd en goede uitleg en vriendelijk personeel. Kopje koffie. Snelle levering en aansluiting thuis. Kan niet beter.
Heel erg bedankt.

Jordi 13-06-2022

Wasmachine besteld via de shop. Nog dezelfde dag gebeld door een vriendelijke mevrouw van de plaatselijke vestiging voor het maken van een leveringsafspraak. Er werd met mij meegedacht dus de machine kon geleverd woren op een dag dat ik thuis was. De monteur,die echt stipt op tijd was, heeft de wasmachine netjes aangesloten en uitgelegd hoe alles werkt. Kortom, een aanrader.

Bleeker 13-06-2022

Deze keer ben ik helaas zeer ontevreden over hoe het is gegaan. Leverdatum werd steeds gewijzigd en uiteindelijk op de betreffende dag toch nog weer later dan afgesproken. Bij montage is slang van de bestaande wasmachine losgekoppeld van de afvoer, alleen zijn ze vergeten om het daarna weer te koppelen. Resultaat, bij de eerstvolgende was loopt het hele washok vol met water en zijn we tot in de nacht bezig geweest om alles weer enigszins droog te krijgen. Dit is niet wat we gewend zijn van EP Beerepoot waar we toch al enige jaren vaste klant zijn.
Officiele reactie van EP.nl 15-06-2022

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

RayN1975 13-06-2022

EP is voor mij het toppunt van een klassieke winkel die de tijd neemt voor haar klanten en hen professioneel advies geeft. De bezorging ging snel en de nazorg was netjes en goed georganiseerd.

M.A.Potze-Walet 13-06-2022

Voor deze shop gekozen omdat ik een combi-magnetron op de webshop van EP vond die aan mijn wensen voldeed. Op de webshop aangegeven dat ik de magnetron graag door EP Zwolle-zuid wilde laten leveren.
Even was er een probleempje met de levering maar daarvan werd ik telefonisch op de hoogte gesteld en gehouden door een medewerker van EP Zwolle.
Een paar dagen later dan gepland, maar voor mij geen enkel probleem, werd de combi-magnetron keurig aan huis afgeleverd!
Erg prettige eerste kennismaking met EP Zwolle.

G.K. Zijlstra 13-06-2022

Ten eerste is deze winkel het dichts bij ons en de ervaring die wij hier mee hebben is heel goed.

Jaap 13-06-2022

Ik was op zoek naar een reparateur die goed met de soldeerbout kan omgaan. Zo kwam ik bij Hofman in Wolvega terecht. Mijn fraaie installatie klinkt weer zoals het ooit was en er zijn geen storingen meer. Fantastisch!

Monique 13-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het in mijn woonplaats is en mocht er wat zijn kan ik zo naar de winkel met vragen...ipv online iets kopen bij een andere zaak waar je dan moet mailen met vragen, gwen goeie ercaring mee vandaar dat ik bij jullie koop.Ook mijn koelkast hier gekocht 2 jaar geleden...service is goed, vriendelijk personeel ook laatste x toen ze mijn fornuis brachten 2 vriendelijke mannen...

rene heemskerk 13-06-2022

Ik had een e reader via internet bestelt lag de volgende dag klaar super geregeld

dhr.Schild 13-06-2022

77 inch Oled van LG gekocht bij EP:Stadshagen in Zwolle.
Wat een top bedrijf.
Super uitleg gekregen want mijn voorkeur ging eerst uit naar een ander toestel. Maar zo blij met deze keuze, wat een plaat(je)
De bezorgers hebben de tv keurig opgehangen en geïnstalleerd. Dat wilde ik eerst zelf doen :)
Blij dat ik dat niet gedaan heb. hij is echt groot!
Deze jongens weten wat ze doen. Oude toestel en alle papier en karton rommel meegenomen, kortom echt een aanrader!

Brigitte 12-06-2022

Vriendelijke telefonische bestelinformatie, gemakkelijk online te bestellen, snel geleverd, mooi prijsje.

Tiny 12-06-2022

Zeer klantvriendelijk en goede uitleg over de producten.
Gratis levering ook belangrijk en zich houden aan de afgesproken tijd /datum.
En hierbij ook zeer vriendelijk en behulpzaam

Tijn 12-06-2022

Makkelijk besteld en al snel een afspraak ingepland. Bezorgd door twee vriendelijke heren!

Maartje 12-06-2022

Mooie aanbieding, tevreden met het product. Gebeld en heel goed geholpen door de klantenservice, omdat ik een foutje had gemaakt bij mijn bestelling. Bezorging snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Enige reden dat ik geen 10 geef is het principe van alleen lokaal bestellen. Hoewel ik dat een goed principe vind, zou het makkelijker moeten worden gemaakt om bij een winkel wat verder uit de buurt te bestellen, als dat de enige winkel is die nog voorraad heeft.

Marc 11-06-2022

Goede service , denken met je mee. Of het nu gaat om labtop, melkopschuimer of koffiefilters, dat maakt geen verschil. Er wordt alle tijd genomen om je wensen zo goed mogelijk te herkennen En gunnen aan locale winkelier

ep;berepoot 11-06-2022

prima winkel goede service koop al jaren me electronica producten bij deze zaak

Vaassen 10-06-2022

Gisteren 't.v. kapot gegaan. Vandaag naar de EP winkel en vanmiddag alweer een nieuwe geïnstalleerd. Top heel fijn!

Jaap 10-06-2022

Duidelijke site.vlot geleverd.
Fysieke winkel hier top.
Jammer dat verschil tussen online en in de winkel bestellen onduidelijk is aan gegevem

Deesx 09-06-2022

Vriendelijk personeel! Attent, denken mee. Niets op aan te merken iedere keer dat ik ze nodig heb.