EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1619 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daniella 30-03-2024

Goede communicatie en geleverd Volgens afspraak!! Heel erg tevreden. Top 👍🏼👌🏼

Marlie Thoolen 30-03-2024

Bij EP een espressoapparaat van DeLonghi gekocht. Bij ingebruikname bleken er koffiesporen in het apparaat te zitten. Na contact met de winkelmedewerker blijkt dit normaal te zijn en is het een manier om de apparaten te testen bij de fabrikant. Medewerkers reageren snel en hebben ook onderzocht of het apparaat niet in de reparatielijn zat. Heel zorgvuldig dus, wat het vertrouwen in deze winkel zeker positief beinvloedt.

Bob44 29-03-2024

Snel en keurig netjes geregeld. Uitstekende kwaliteit van Miele C3 stofzuiger tegen een zeer scherpe prijs. Erg blij mee.

I. van Dort 29-03-2024

Bestellen ging makkelijk. De bezorging van de bestelling ging prima. Avond bezorging zonder dat ik daarom gevraagd had. Helemaal top

JMRietveld 29-03-2024

Wasmachine was voorradig en kon volgende dag al gratis worden bezorgd. Vooraf gebeld over het tijdstip van afleveren. Deze winkel is echt een aanrader!

B de lange 27-03-2024

Zeer goed geholpen met product waarvoor ik kwam

Goede service en snel geholpen

Janny 27-03-2024

Ik heb lang moeten wachten tot ik me gasfornuis in huis had de winkel in kollum begreep me wel hoe ik me voelde en toen ze hem kwamen brengen kreeg ik nog een bosje tulpen dit kon ik wel waarderen toen kwam ik erachter dat een pit gas lucht weg kwam hier komen ze vanmiddag voor ook weer een service

Richard 27-03-2024

Very good Service and professional people, it’s a new shop discovered for Me and the prices are very good 👍

Caressa 27-03-2024

Hele goede service!!!

Dit heeft mij makkelijker gemaakt voor een keuze van een afzuigkap... ook netjes gemonteerd en ook voor het thuisfront een tekening gemaakt wat motorloos en met motor betekend wat een afzuigkap betreft.

Visser 26-03-2024

Positieve winkelervaring! Fijn contact met de medewerkers en blij met de geleverde koelvriescombinatie! Bedankt EP!

Thomas 26-03-2024

Goede prijs en service! Snelle levering! Product voldoet aan de verwachting.

Vera 26-03-2024

Fijne, overzichtelijke website. Heel blij met mijn wasdroger. Ook de bezorging was erg prettig, vriendelijke man en nog wat uitleg erbij!

Jan Pierweijer 26-03-2024

Fantastische service en zeer netjes gewerkt. Monteurs vriendelijk. Oude machine meegenomen.

Douma 25-03-2024

Tv geleverd gekregen, bleek beschadigd,snel op gelost .
Vriendelijk personeel,altijd snel en keurig geholpen

Jorp Waterkott 25-03-2024

Goede service! Duidelijke communicatie omtrent de levering. Vriendelijke bezorger!

W. Kamminga 25-03-2024

Omdat ik vind dat je de lokale ondernemers moet steunen, kom ik vaker bij EP Terpstra in Dokkum, en zoals altijd werd ik ook nu weer vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste W. Kamminga,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over EP Terpstra in Dokkum! We waarderen het enorm dat u, ondanks de vele keuzes, kiest om een lokale ondernemer te steunen.

We zijn blij dat u onze service als vriendelijk en deskundig heeft ervaren. Ons team staat altijd klaar om u te helpen met het vinden van de juiste producten en diensten, en om u te voorzien van het beste advies.

We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel!

Klantenservice EP.nl namens Het team van EP Terpstra Dokkum

D.Hageman 25-03-2024

De bestelling ging soepel en de levering was vlot geregeld en het geleverde artikel werkt ook prima😀
Bedankt.

Beste D. Hageman,

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij dat u tevreden bent over uw bestelling bij EP.nl. We vinden het belangrijk dat onze klanten een soepele bestel- en leveringsproces ervaren, en dat het geleverde artikel aan de verwachtingen voldoet.

We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze service vindt.

We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop of in één van onze winkels!

Mario1967 25-03-2024

Goed advies voor mijn aankoop gekregen inventum vaatwasser zeer stil en mooi apparaat

Beste Maria1967,

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij dat u tevreden bent over het advies dat u heeft ontvangen bij EP: en dat u tevreden bent met uw Inventum vaatwasser.

We vinden het belangrijk dat onze klanten goed worden geadviseerd, zodat ze de juiste keuze kunnen maken voor hun behoeften. We zijn dan ook blij dat u onze service als goed heeft ervaren.

We hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe vaatwasser!

Pbandel 25-03-2024

Kwam als eerste toen ik zochte op wasmachine daar kwam hij goed op goed koper dan de rest en snelle levering

Beste Pbandel,

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop bij EP.nl. We vinden het belangrijk dat onze klanten de juiste producten kunnen vinden tegen dee goede prijs, en dat ze deze snel en eenvoudig kunnen bestellen.

We zijn dan ook blij dat u onze website heeft gevonden en dat u tevreden bent met de prijs en de levertijd van uw nieuwe wasmachine.

We hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe wasmachine!

JvW 25-03-2024

Ruime keuze aan wasmachines, dat vond ik erg fijn. Netjes gebeld voor het leveren van mijn wasmachine en ook netjes op tijd.

Kenan 25-03-2024

Erg tevreden met de extra service! Elke cent waard. De volgende keer bestel ik hier weer.

Beste Kenan,

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de extra service die u heeft ontvangen bij EP:. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich gewaardeerd voelen en dat ze de beste service krijgen die we kunnen bieden.

We zijn dan ook blij dat u onze extra service heeft ervaren en dat u deze de volgende keer weer wilt gebruiken.

We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen als klant!

Bob44 24-03-2024

Keurig en heel snel geregeld. Ook goede kwaliteit tegen heel scherpe prijs. Zijn we blij mee.

H.V. 24-03-2024

Het product was per web besteld. Hey was in het systeem blijven "hangen" en werd na talloze telefoontjes een week later geleverd door Past. Nl. Bij proefdraaien bleek het niet in orde. Bezorgers waren zeer geduldig en hebben het probleem opbelost.

Beste H.V.,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het erg jammer dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering.

We zijn blij dat de bezorgers van PostNL u konden helpen met het oplossen van het probleem met het product. We waarderen hun geduld en professionaliteit.

We nemen uw feedback ter harte en we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt.

We hopen dat u ondanks de problemen toch tevreden bent met uw product.

Bob44 24-03-2024

Learna Cullinane 24-03-2024

Everything was delivered fast with no problems. Im happy will definitely order again. Maybe payment options too