EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilde 25-04-2024

Snelle en vriendelijke communicatie. Bezorging ging ook heel goed en conform afspraak. Steeds zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Ook blij met onze nieuwe vriezer :)

Tamara 25-04-2024

Koffiemachine besteld. Best een flink bedrag dus fijn dat je bij EP in drie termijnen kan betalen. Na bestelling was de machine vlot in huis en ben ik d.m.v. e-mails netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Denijs 25-04-2024

Snelle levering
Duidelijke communicatie over telefoon
Fijne professionele bezorgers / installateurs met goeie tips

Gemma 25-04-2024

Mooie aanbiedingen. Snelle reactie bij aankoop. Goede begeleiding ten aanzien van levering. Heel vriendelijke mensen.

Lies den ouden 25-04-2024

Niet alleen is het een hele mooie zaak/geworden, de service is uitstekend. Ruim assortiment en professionele adviezen. Service aan huis is excellent. Heel vriendelijk voorkomend personeel.

Thijs 25-04-2024

Fijne duidelijke winkel en tevens website.
Goede snelle levering met duidelijke uitleg (wasmachine aangeschaft)
Oude wasmachine meegenomen net als het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen

Noortje 25-04-2024

Zeer vriendelijke en duidelijke manier van communicatie via korte lijnen. Goed advies en goed gevoel bij de aankoop daardoor.

Henk B. 25-04-2024

We hadden online al uitgezocht welk merk en type we wilden. Naar de winkel gestapt. Volgende dag afgeleverd. Afspraken + service prima in orde.

Krups KM8508 Duothek koffiezetapparaat 25-04-2024

Het koffiezetapparaat is gemakkelijk te bedienen. En de koffie is lekker heet. Je kunt er zelfs een pot thee mee zetten, maar dat hebben we nog niet gedaan.

Miranda 24-04-2024

Erg blij met de levering en service van Swaak B.V.
Vriendelijk te woord gestaan na telefonisch contact te hebben gehad. De levering en aansluiting van de nieuwe wasmachine is netjes verzorgd door 2 vriendelijke mannen. Het controle programma l is na aansluiting uitgevoerd van de machine uitgevoerd. Tevens is de werking van de machine netjes uitgelegd. Ik raad de heren van Swaak B.V. zeker aan!

Ton 24-04-2024

Mooie aanbieding..makkelijk bestelsysteem en volgens afspraak bezorgt.

Blij mee

Janny 24-04-2024

Heel snel na het online bestellen van m8jn vriezer werd ik al gebelt door de bezorg winkel.
Goede uitleg en hij werd op de afgesproken dag keurig bezorgd en geplaatst.
Nog even uitleg gehad waneer de vriezer opgestart k9n worden, echt top.
Zelf het karton meegenomen.

Adrian 24-04-2024

Gisteren heb ik nieuwe wasmachine ontvangen.ik was zelf thuis niet maar mijn vriendin wel.Bezorger heeft mijn nieuwe wasmachine netjes binnen gebracht en zelfs ook oude meegenomen ! Wat een service!

Marianne 24-04-2024

Prima shop netjes op tijd de levering gekregen.
Was de eerste keer dat ik via deze site wat besteld hebt
Aanrader

Kristel 24-04-2024

Fijne winkel en klantenservice. De bezorgers hebben het fornuis keurig afgeleverd in mijn appartement op de tweede etage.

Sebastian 24-04-2024

Good very professional. Quick delivery time.
Contact with shop on very high standart

Jac. 24-04-2024

Goede prijs
Duidelijke website
Snelle levering
Vriendelijke en behulpzame bezorger

Daniel 24-04-2024

Snel en op tijd geleverd en prijs was zeer concurrerend. Goede communicatie m.b.t. de aflevering.

A. Langendoen 24-04-2024

Meer dan goede service. Met goed overleg een nieuwe magnetron/hete luchtoven door deze zaak geleverd.

Michel Kraijo 24-04-2024

Super goed behandeld, telefonisch contact gehad en men kon de Bosch Warmtepompdroger al de volgende dag leveren ipv na het weekend.... dus de vrouw Dik Tevreden. en ze namen ook gelijk de oude droger mee voor recycling.

Sasan 23-04-2024

Prima online aangekocht bij een online winkel met vriendelijke personeel en goede service. Wasmachine werd op tijd thuisbezorgd en oude opgehaald. Het zou nog prettiger zijn geweest plaatsen van Wasmachine gratis was.

Marieke 23-04-2024

De site werkte perfect, het telefoontje mbt afspreken leverdatum ook fijn om dat persoonlijk af te kunnen stemmen. Levering verliep ook prima en mooi op tijd

ellen 23-04-2024

wasmachine kapot, echt ellende snel een andere gevonden voor een nette prijs. volgende dag netjes afgeleverd en oude mee terug. kan gewoon zeggen een prima winkel en perfecte aanschaf. super blij. 10 plus dus.

Joke, Venhuizen 23-04-2024

Ben zeer tevreden over mijn aankopen, namelijk een AEG wasmachine en een LG QNed televisie. Werd geholpen door vriendelijk, bekwaam personeel.

e 22-04-2024

Supersnelle levering van een miele black pearl stofzuiger, super blij mee.!