EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 04-12-2021

We zijn ons huis aan het verbouwen en wilde een nieuwe tv aanschaffen en met de Black Friday kwam de aanbieding voorbij.
Netjes werden we gebeld toen hij in de winkel was.
Nette service 👍

Alexander 04-12-2021

Prima service en na vergelijk de beste prijs voor de televisie die we aangeschaft hebben. Erg blij mee.

Jeremy 04-12-2021

Scherpe aanbiedingen en netjes afgehandeld.
Ze nemen de moeite om contact met je op te nemen over de levering.
Kortom top service.

Laura 04-12-2021

Eenvoudige webshop, goed te volgen pakket levering, wel een dag later aangekomen dan gepland. (December)

Jeroen Meppelink 04-12-2021

Ik volgde het bedrijf al langere tijd via de socials, nu online tijdens Black Friday een nieuwe tv gekocht. Het model dat ik wilde was niet gelijk voorradig, maar ben in de winkel geweest en met een vergelijkbare tv vertrokken en nog een soundbar.

Goed geholpen, voldoend keus, en erg sterk online!

Thierry 04-12-2021

Zeer goede winkel aanrader, Ze konden onze wasmachine niet op de dag leven maar kregen we als oplossing een beter model. Kijk zo maakt EP me blij!

Ricardo 03-12-2021

Top bedrijf. De woensdag besteld, de vrijdag in huis! Aardige chauffeur en ik werd netjes gebeld om een afspraak in te plannen! Ik ga hier zeker weten weer mijn tv binnenkort kopen! Bedankt!

Hennie 03-12-2021

Snelle levering. Product voldoet prima.
Product is ook volgens de beschrijving op de site van EP.

Ben Benjamins 03-12-2021

Maandag 29-11 jl. besteld via ep.nl en kon dezelfde dag de bestelling al ophalen bij de plaatselijke epwinkel.
Super snelle afhandeling door de plaatselijke winkel.

Uiterloo 03-12-2021

Goede service klantvriendelijk personeel die meedenkt. Ik zal veel vaker shoppen bij ep.

Piet 03-12-2021

Vanwege de corona is het gemakkelijk om via de website te bestellen door de aangegeven drukte zou het wat langer kunnen duren.
Daar hield ik rekening mee maar het pakketje was binnen 2 werkdagen al binnen...helemaal TOPPIE...tot de volgende keer maar weer....doei doei

René 03-12-2021

Gemakkelijk product gevonden op de website. Bestelling was eenvoudig en snel. Informatie van het bestel en factuur process uitstekend. Levering snel en compleet.

Hartogs 03-12-2021

Online bestelling geplaatst. Snel geleverd. Alles zoals het hoort, dus een 10!

Netty en Leen 03-12-2021

EP: Elburg Komt afspraken correct na. Hebben veel in voorraad.
Vlotte bezorging en prima installatie!
Duidelijke uitleg gekregen van de monteur.

Hans 03-12-2021

Prima service en keurig op tijd geleverd. Afgehaald bij EP winkel in Wolvega.

PH 03-12-2021

Prima prijzen en snelle levering. Aandachtspunt: Het retour nemen van het oude apparaat is gratis, maar gebeurd (bij klein apparatuur) niet door de externe leverancier, waardoor je deze evengoed naar de winkel moet brengen. Vriendelijke klantenservice.
Officiele reactie van EP.nl 03-12-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Op onze webshop staat vermeld dat leveringen door DHL, Post.nl niet retour mee genomen worden. U mag áltijd het product bij de EP:winkel brengen of aan de klantenservice een retourlabel vragen. Dan voeren wij het af bij binnenkomst.
EP:Klantenservice

Marc 03-12-2021

Dit keer via de website iets bij EP besteld. Ging eenvoudig en snelle levering!

marc 03-12-2021

Meer dan uitstekende aanbieding genoten voor de 4 hue e14 color lampen. De andere dag al geleverd !

Esra 03-12-2021

Na het plaatsen van de bestelling werden wij ‘s avonds gebeld over de bezorging de volgende dag. Het bezorgingstijdstip werd telefonisch doorgegeven, waardoor wij goed op de hoogte waren over de bezorging. Onze televisie is goed afgeleverd en we zijn er heel blij mee! Erg goede service!!

Siebe 03-12-2021

Prima geholpen, ophangen TV aan de Muur perfect gedaan en zeer correcte medewerker. kabelgootje later opgehaald in de winkel die ik gratis mee kon nemen, prima service, daarom komen we er al jaren.

Doede wijnja 03-12-2021

Vriendelijk personeel en top service, echt een aanrader, voor al uw aankopen moet u naar xxx gaan.

Koen Bosters 03-12-2021

Fantastische service. Nette jongens. Echt een aanrader! 👍🏻 Als we de volgende keer weer wat nodig hebben bestellen we weer bij EP.nl

EvW 03-12-2021

Een overzichtelijke site en genoeg keuze en goede aanbiedingen. Op vragen per mail en telefoon wordt snel gereageerd.

Jeroen 03-12-2021

Prima aanbieding en netjes de volgende dag geleverd! Ben erg blij met de service en het product!

Mark 03-12-2021

Door een fout van mijn kant pakket VEEL te laat binnen, maar door mijn fout had het net zo goed niet binnen kunnen komen. Snelle acties van klantenservice, duidelijke en vriendelijke communicatie.

gewoon super.