EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjors 02-05-2022

Zeer fijne service en aardig personeel in de winkel. Ep weijs in zetten. Omdat tv niet op voorraad was in winkel op internet besteld via site in zetten. Nu word alleen service partner een winkel in Groesbeek 32km bij mij vandaan. Hierover contact opgenomen maar kon niet meer veranderd worden zonder tv te annuleren. Jammer dat ik fijn word geholpen bij weijs en dan commissie naar een ander gaat.

Jappie Hettinga 02-05-2022

Uitstekende communicatie omtrent de levering. Geen enkel probleem met retour van onze oude grote en zware Amerikaanse koel/ vriezer.

Renée Rose-van Doesburg 02-05-2022

We hebben al meerdere keren producten bij EP gekocht. We kijken eerst op de zeer overzichtelijk site en als we een keuze hebben gemaakt, gaan we naar een EP winkel. We hadden 2 koel/vriescombinaties uitgezocht op de site. Dit keer zijn we in de EP winkel in Broek op Langedijk geweest. De verkoper was heel vriendelijk en heeft ons alles goed uitgelegd en laten zien. Daardoor hebben we de juiste keuze kunnen maken. We zijn heel tevreden wat betreft klantvriendelijkheid en product. Ook de bezorgers verdienen een pluim. Levering zonder problemen. Top!!

Grietje 02-05-2022

Gratis en vlot geleverd. Met handige track en trace. Met visa betaald, die mogelijkheid vind ik belangrijk bij duurdere artikelen.
Netjes verpakt.

TonNi 02-05-2022

Ik was bewust op zoek naar de lokale vestiging van een landelijke keten. Dat gaf het bestelgemak van een prima webshop, gecombineerd met de afleverservice door mensen uit de buurt.

Familie Lipholt 02-05-2022

Ruime keus, scherp geprijsd. Snel besteld en volgens afspraak geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer onze nieuwe koelkast geleverd werd. In één woord; top!

Hoek 02-05-2022

Mooie zaak vriendelijk personeel goede service top zaak ik zou de zaak zeker aan bevelen aan mijn familie en vrienden en kennisen

Karanfil 02-05-2022

Prima services op tijd geleverd helemaal blij mee ook met de product voor dat ze kwamen netjes gebeld👍🏻

Ruud R. 02-05-2022

Bij EP-Groot Zevert TV gekocht die nergens anders meer verkrijgbaar was, echter lag mijn adres ver buiten het bezorggebied van deze EP. Deze EP in Groenlo heeft toch de moeite genomen om mij deze TV te leveren, niet via de eigen bezorgservice, maar door PostNL, hij was keurig ingepakt en is gelijk na het bestellen verzonden. Grote klasse, ouderwetse service die je (helaas) niet overal meer tegenkomt.

Renate 02-05-2022

Scherpe prijs voor een prachtige tv. Overzichtelijke site en de aankoop met de winkel ging makkelijk en goed. Werd erg vriendelijk en goed geholpen. Ik ga hier zeker vaker kopen!!

Marjam 02-05-2022

Super service en professionele en kundige bezorgers. Telefonisch perfect ter woord gestaan. Nergens anders dan bij EP bestellen

Marco H 02-05-2022

Erg tevreden, De tv was hier duidelijk het goedkoopste. De website werkte ook makkelijk en logisch mee. Het ophalen in de winkel ging vlot en de medewerker liet mij duidelijk zien hoe je hem het beste uit de doos kon halen.

EDV diensten 02-05-2022

Goede persoonlijke service wasmachine vaatwasser en magnetron gehaald

Gewoon goed !!!

Skorting 01-05-2022

Ik heb een nieuwe oled TV besteld bij EP. De website is overzichtelijk en de bestelling was snel geplaatst.
De TV is conform afspraak geleverd op de gewenste dag.

Emile 01-05-2022

Bij EP een mooie deal tegengekomen: prachtige LG 55 inch Oled voor een prijs ruim onder die van de concurrentie!
Zondag besteld en er zou dinsdag worden geleverd: maandag werd ik gebeld of het ook eerder kon - diezelfde avond nog vriendelijk bezorgd in huis! Topservice, bedankt daarvoor! Mvg, Emile

Maria 01-05-2022

Gemakkelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Een inbouw koelkast en inbouw diepvries besteld .. energiezuinig en een vertrouwd merk!

Floris 01-05-2022

Vorige week via de website en LG OLED Televisie besteld. Deze werd via EP:Rickelman geleverd. Ik wilde toch even weten of deze nieuw in de doos zat. Gebeld naar de winkel, netjes te woord gestaan, en bevestigd dat dit zo was. De volgende dag werd de TV door hun eigen bezorgdienst bezorgd. Deze is veel professioneler dan de standaard bezorg services die andere winkels gebruiken voor dure apparatuur. Ik zal dus zeker weer gebruik maken van de EP in de toekomst want de prijs was ook zeer goed!!!

André 01-05-2022

Online bestelling met link naar plaatselijke winkel. prima, overzichtelijk en snelle service.

Fm71 01-05-2022

Goed geholpen bij ep mensonides harlingen,
Mooie miele stofzuiger gekocht,
Top.

B 01-05-2022

Nieuwe TV besteld, na de bestelling werd ik netjes opgebeld om een bezorgtijd af te spreken. Tv werd netjes geleverd en ter plekken getest en op beschadigingen gecontroleerd. Hier kunnen nog veel winkels een voorbeeld aan nemen! Topzaak!

Dick 30-04-2022

Snelle correcte levering, mooie tv, eenvoudige installatie, zeer mooi beeld.

Mamaria 30-04-2022

Makkelijk online bestellen, goede service bij aflevering. Alleen kon de wasmachine alleen niet op de (via website) aangegeven dag worden afgeleverd, maar 2 dagen later. Om deze reden een cijfer 9 en geen 10

S.van buiten-kooy 30-04-2022

Fijne winkel. Snelle levering. Goed contact.

Blij met onze wasmachine

Bezorgservice ook top

Joey 30-04-2022

Wasmachine binnen gehad en zelf helemaal geïnstalleerd en werkt top top naar behoren dankjewel!

Ilse 30-04-2022

Goede prijzen en super service. Na gedoe met de bezorgende partij is het door EP super opgepakt en heb ik toch nog snel mijn artikel kunnen krijgen. Ze