EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 06-05-2023

Zeer goede ervaring ondanks de levering van dhl niet goed was gegaan( zwaar beschadigd geleverd) kreeg ik snel een nieuwe waterkoker geleverd!
Ontzettend lieve mensen aan de telefoon gehad , zeer tevreden dus

Carola 06-05-2023

Ik koos voor EP, omdat de airpods daar, op dat moment, het goedkoopst waren. Er was een beetje haast bij ivm een vakantie. De webshop melde. Voor 20.00 uur besteld. De volgende dag in huis.
Helaas was dat niet het geval. Ik heb op dinsdag besteld. Kreeg hem vrijdag. De beloofde mail bij het versturen had ik nog niet gekregen. Die kreeg ik maandag ochtend. Uw bestelling is onderweg. Die had ik inmiddels al. Tegelijk met deze mail ook een verzoek de verzending te beoordelen.
Ik zou, bij haast, zeker niet meer hier bestellen. Anders kan het prima. Want de verzending op zich was prima. Alleen de beloofde levertijd dus niet. Helaas.

Martijn 06-05-2023

Bij EP voor een goede prijs een combimagnetron gekocht. Levering keurig op het afgesproken moment.

In het digitale proces rondom de factuur ging iets mis, maar in notime had ik alsnog de factuur in mijn mailbox na mijn verzoek.

Al met al een prima ervaring!

Veronique Potters 06-05-2023

Mooi en goedkope prijs en snelle levering.

Ik beveel deze winkel zeker aan.

Bert Wilmsen 06-05-2023

Mooie en duidelijke website.
Prima service en snelle levering.
Bij een volgend bestelling kom ik zeker terug.

Claudette Tillemans 06-05-2023

Zeer fijne winkel en erg vriendelijke monteurs! Koelkast was snel geleverd en persoonlijk contact verliep naar wens! Toppie!

Robin 06-05-2023

Zaterdagmiddag besteld 3 uur later geleverd top service!! Nemen gelijk je oude droger mee

Wil kruit 06-05-2023

Werd gelijk na de bestelling gebeld voor een alternatief voor de bestelde was automaat omdat deze niet voorradig was, heel tevreden en een vlotte afhandeling!!

Pim 06-05-2023

Fijn om bij je eigen lokale EP (in Enter) te kunnen bestellen, met de service en het persoonlijk contact dat daarbij hoort. Ze geven nuttig advies en hebben regelmatig goede aanbiedingen waarmee ze niet onderdoen voor webshops.

CW 06-05-2023

Warmtepomp droger besteld die uiteindelijk niet te leveren bleek. EP kwam met goed alternatief en snelle levering.

Peter 06-05-2023

Zeer snel geleverd en persoonlijk gebracht. Vriendelijk ook. Alles onbeschadigd en kompleet!

Auk 06-05-2023

Goede omschrijving van het product en een fijne prijs! Jammer dat er in het weekend geen bezorging plaats vind.

Chantal 05-05-2023

Duidelijk site. Goede prijs t.o.v. een andere. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling tot en met de levering.

henk 05-05-2023

Eenvoudig iets bestellen en daarbij een scherpe prijs. Daarna direct een email als bevestiging. De levering op tijd een goed verpakt.

André 05-05-2023

Wij hebben een nieuwe tablet besteld. Voor een goede prijs en snel geleverd. Compliment voor de goede service.

pablo 05-05-2023

online tv besteld netjes geleverd op de juiste datum en tyd het is een qned van lg 75 inc en was 600€ afgepryst

Rik 05-05-2023

Duidelijke bestelsite
Goed gecommuniceerd en netjes bezorgd.
Alles goed geregeld.

Dormits 05-05-2023

Wcht e we n goede droger erg blij mee. En een Top service als het apparaat word gebracht.

M 05-05-2023

Vanwege de april korting bij EP een wasmachine gekocht. Erg flexibel qua afleveren, kon zo een andere afspraak maken wanneer het tijdslot toch niet uit kwam.

Mattheus 05-05-2023

Het product wordt gegarandeerd door de producent. Daarom kies ik altijd voor de goedkoopste aanbieding, uiteraard dan wel van een betrouwbare winkelketen.

Karel R. 05-05-2023

Een eerlijk en kundig advies, De producten zijn gemakkelijk gerangschikt, vriendelijk personeel.

Mees 05-05-2023

Wasmachine aangeschaft middels internet keuze menu. Eenmaal besteld goede contact over levering. Levering correct en vriendelijke bezorgers. Zelf de machine aangesloten. verder zeker geen probleem ondervonden

Limbo. 05-05-2023

Goede service en goede levering .Eerste datum van levering waren we verhinderd, na telefoontje was het zo geregeld.
Als er iets is kunnen we zo bellen.
Top.

Frank 05-05-2023

Goede service, scherp geprijsd.
Snelle levering en installatie .
Kortom aan fijne aankoop

Bart 05-05-2023

Prima ervaring zoals die eigenlijk altijd zou moeten zijn. Ook bij emailcontact ivm onduidelijk werd ik gebeld daarover, prima geïnformeerd en ook prima afgehandeld.