EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel j 29-05-2022

Koelvries combinatie gekocht in
deze super winkel , supersnel en goed geleverd ,

Djman 29-05-2022

Alles perfect geregeld, heb er veel plezier van,was op tijd ze hebben zich aan de afsprak gehouden.

O. De Vries 29-05-2022

Wij kopen altijd bij EP. De service is fantastisch. Wasmachine keurig aangesloten bij mijn 93 jarige moeder. Zelfs met een sopje de boel schoon gemaakt en uitleg gegeven over de werking. Top!
....

de Groot 29-05-2022

Gebruiksvriendelijke webshop met met aantrekkelijke aanbiedingen . Ook een snelle levering van het gekochte product .

Ina 29-05-2022

Leuk personeel dat je graag vriendelijk wegwijs maakt met je nieuwe aankoop en niet opdringerig is om de je de duurste aankoop te laten doen maar echt luistert naar jou wensen voor het te kopen product. De winkel is ook niet zo groot als die media knallers en dat vindt ik ook prettiger

Paul Verjans 28-05-2022

De bestelling is snel en naar tevredenheid afgeleverd. We zijn zeer tevreden!

dirk 28-05-2022

Kreeg geen antwoord op een aanvullende vraag. Wilde beschermhoes voor mijn pocketbook erbij hebben.
Groet

Ciska 28-05-2022

De door mij bestelde wasdroger bleek niet leverbaar. Omdat ze vergeten waren mij hierover in te lichten, kreeg ik een andere wasdroger aangeboden. Prima opgelost.

Jan Pieter 28-05-2022

Prima prijs kwaliteit, goede service, zeer klantvriendelijk, top. Leuke winkels, mooie aanbiedingen

Margriet 28-05-2022

Vanmorgen nieuwe wasmachine en droger, weer AEG, ruim 20 jaar met de vorige gedaan. Vriendelijk en deskundig geholpen en goed geadviseerd.

Kennis en service 28-05-2022

Of er iets gekocht wordt of niet de service verlening en productkennis is bij Beerepoot altijd van hoog niveau.

Rosanna 28-05-2022

Had goede berichten gehoord. Nou die kloppen zeker. Wasmachine gekocht is netjes geïnstalleerd. Ook nog uitleg gehad.
Hele aardige medewerker. Ook vindt ik t heel fijn dat er meerdere betalings mogelijkheden zijn

Toine Rijsdijk 28-05-2022

Goede service, vriendelijk ,en redelijk van prijs.is al 30 jaar onze winkel.

Nel Goedbloed 27-05-2022

EP Broek op Langedijk, voorheen Stet teZuid-Scharwoude is een fijne zaak om te winkelen. Het personeel is vriendelijk en geeft deskundige uitleg van zaken. Na de verhuizing is de klantvriendelijkheid zéker niet veranderd. We gaan nu allen op de fiets terwijl het eerst lopend te doen was. Zal de zaak zéker aanprijzen als anderen daar naar vragen 👍

Marc 27-05-2022

Prettig geholpen bij het aanschaffen van een Jura koffieautomaat. Kopje koffie mogen proberen. Goed en eerlijk advies gekregen.

Wilco 27-05-2022

De hele bestelling ging vlekkeloos.
De site was ook goed overzichtelijk.
Ik heb bij Beerepoot Hoorn besteld omdat die alles op voorraad had en andere winkels niet

Tom vh 27-05-2022

Goed advies in de winkel er wordt ruim de tijd genomen voor je. Zit je met een probleem? Geen nood ze staan voor je klaar en komen zelfs langs om te kijken of ze het kunnen oplossen.

Super blij met de 65 inch neo qled tv 👍🏻

B.J. 27-05-2022

Ik heb gekozen voor EP omdat de winkel EP:Swaak, in mijn woonplaats Leiden, goed bekend staat. Daarnaast is de webwinkel van EP heel prettig om mee te werken.

Stien Meuwszen 26-05-2022

Keurig geholpen, prima service.
Koop eigenlijk altijd bij EP Groot Zevert in Groenlo ook reparatie service is altijd in orde.

Motje 26-05-2022

Helaas zijn veel artikelen online al lange tijd niet voorradig, wat de keuze zeer beperkt. EP geeft op de site aan dat je achteraf kunt betalen via Klarna, maar pas bij het betaalscherm merk je dat er een minimum bedrag aan gekoppeld is om achteraf te mogen betalen. Tevens was er bij het plaatsen van de bestelling een grote melding dat je bij de bestelling een kraskaart zou krijgen. Deze heb ik helaas niet ontvangen in de mail en ook na een telefoontje heb ik nog geen verdere reactie mogen ontvangen. Service en het nakomen van beloften is niet de sterkste kant van EP..... (jammer).

Edwin 25-05-2022

Snelle en goede levering en goede service tijdens en na de levering
Ben zeer tevreden

Pien 25-05-2022

Snelle service, goede bezorging. Verwachte levering wordt goed gecommuniceerd! Top!

Jaap 25-05-2022

Ik beveel een ieder die voor Excellente Producten gaat van harte EP aan, want zoals de naam al zegt: Op de Eerste Plaats voor Eerlijke Prijzen!

Jaap 25-05-2022

Fam.Maassen 25-05-2022

Fijne winkel, netjes bellen mbt levering.
Komen afspraken netjes na. Op na volgende bestelling bij EP Witgoedhuis in Beesd