EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1619 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam.Tiemens 13-04-2022

Ech super service, zaterdag nieuwe kookplaat besteld en maandag werd deze al geïnstalleerd. Na bestelling even gebeld en werd steeds netjes op de hoogte gehouden en terug gebeld. Goede en snelle service en advies. Wat ons betreft een dikke 10, Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Joan 12-04-2022

Betrouwbare en snelle service. Prima duidelijke website met genoeg keuze. Na bestelling werd mijn product de volgende werkdag bezorgd.

Mina 12-04-2022

Vriendelijke jongeman en koelkast netjes uitpakken en controleren of het recht staat en uitleggen hoe het werkt..
Top service is herhaling vatbaar

Reinald Duijst 11-04-2022

Zeer vriendelijk geholpen bij EP in Spakenburg. De beste man nam de tijd om een goede uitleg te geven over de delonghi volautomatische koffiemachine.
En gaf ook duidelijk aan mochten er vragen zijn zijn we er altijd voor u. dit vind je bijna nergens meer. En de koffie smaakt heerlijk.

Super bedankt voor de service

Herman 11-04-2022

Wasmachine online besteld. Deze werd keurig geleverd op de afgesproken datum en het tijdstip. Nieuwe wasmachine geplaatst waar deze moest staan en de oude machine weer meegenomen

Midia 11-04-2022

Zeer vriendelijke mensen, fijn contact gehad over de bezorging, bezorgtijden zijn ook lekker snel. Ook zeer tevreden over producten! Kortom, prima zaak en zeker aan te bevelen!

Jan 11-04-2022

Mooie website met duidelijke foto's en omschrijving. Een vrieskist besteld, binnen een half uur al een telefoontje van ep dat de vrieskist wel voorraadig was maar zonder verpakking. Was geen punt binnen 2 dagen geleverd en netjes tot in de woonkamer bezorgd. Top🤙

Daan 10-04-2022

Televisie Besteld, op voorraad, snel belletje van wanneer het bezorgt kan worden. En zaterdag Middag bezorgt, aangesloten, en ingesteld zoals besteld.
Goede service, snel geregeld, en voor deze te kiezen online nog langs geweest voor advies en kijken wat er op de markt is.

Thea 10-04-2022

Ik heb een nieuw gasfornuis gekocht
Werd netjes thuis afgeleverd. Bij het uitpakken zag ik dat het gasfornuis beschadigd was, gebeld en eind van de middag had ik een andere . Was goed voor elkaar en vriendelijk personeel .

Elif sarioglu 10-04-2022

Snel levering , goed geholpen , en 3 termijnen betalen , vriendelijke personeel 👏

Aron 10-04-2022

Top service, vriendelijke bediening snelle levering netjes afgewerkt met plaatsen en aansluiten.

Alex 09-04-2022

Gekozen vanwege in3 betaalmogelijkheid. Uitstekend geholpen door klantenservice bij vraag over levering

Tamara 09-04-2022

De internet shop is gebruiksvriendelijk en geeft goede info over het product. Dit in combinatie met het vriendelijke personeel van EP Wolvega, wat zorgde voor goede afhaalservice, verdiend dit gewoon een 10👍🏻

Edwin Boekel 09-04-2022

Wederom top advies & service erg blij met onze soundbar wij zouden Ep Beerepoot aanbevelen .

Tobiasw 09-04-2022

Zeer klantvriendelijk door persoonlijk contact met de vestiging beerepoot. Op tijd geleverd en oude tv makkelijk mee te geven!

Sabrina 09-04-2022

Ik had de Bose QC35 serie II headphone besteld, heel erg tevreden. Product is top, prijs was goed, en snelle levering !

Benno 09-04-2022

Makkelijk zoeken op de website en het gekochte snel in huis . Kan niet beter.

de kroon 09-04-2022

Snelle en goede levering van het bedrijf. nette bezorgers die de diepvries plaatsten en het karton en tempex mee terug namen.

Debbie Groot 09-04-2022

Duidelijke website. Overzichtelijk van wat direct leverbaar is. Vriendelijk personeel.

Leon 08-04-2022

We hebben online een tv gekocht. Deze was op voorraad in de winkel stond er op de site van EP. en er zou contact worden opgenomen als de tv gereed stond om opgehaald te worden. een uurtje later kregen we een belletje dat we de tv konden halen.
De medewerker uit de winkel heeft nog even geholpen met de doos in de auto te leggen.
ik zeg goed gedaan door EP!

Gr leon

Melanie Van den hoek Wielart 08-04-2022

Ondanks dat we aangegeven hadden voor bezorgen en achteraf de dag toch niet konden,heb ik contact gehad en werdt mijn product zelfs nog eerder uiteindelijk bezorgd.

Henry 06-04-2022

Goed geholpen .
Snelle levering
Netjes te woord gestaan aan telefoon.
Goed op de hoogte van alles.
Mooie wasmachine met veel mogelijkheden moet alles nog ontdekken.

Jan Verver 06-04-2022

Na bestelling via internet, direct daarna telefoontje dat het klaar stond in de winkel.

Linda 05-04-2022

Superfijn persoonlijk contact na online bestelling van een wasmachine en fijne service betreffende levering, installeren en meenemen oude wasmachine.

Rompa C.A.H. 05-04-2022

Goede en snelle afwikkeling van wat je hebt gekocht. Vriendelijke en goede levering door de bezorger van EP. Makkelijk betalen via klarna, dus 30 dagen de tijd om te betalen. Altijd gemakkelijk als je niet direct geld op je rekening hebt staan.