EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 09-09-2022

Website is overzichtelijk en werkt prima. Snelle levering en prima prijzen.

HWM.bv 09-09-2022

Ik ben bijzonder vakkundig en vriendelijk te woord gestaan. Ook de mannen die kwamen te installeren waren keurig en vriendelijk.

Jannette 09-09-2022

Alles ging makkelijk en correct. Snel bezorgd. Het product was ook keurig ingepakt.

H Huijsing 09-09-2022

Nette prijs, goede vriendelijke service en levering op de afgesproken tijd.

Miranda 09-09-2022

Ruime winkel, goed advies. Komen afspraken na.
Koop regelmatig mijn spullen bij hun. Zeer tevreden.
Het betreft EP Beerepoot in Hoorn.

Machteld 09-09-2022

In verband met de gunstige prijs kwam ik bij E.P. Het product voldoet uitstekend en de bezorging was verrassend snel. Van deze winkel ga ik vaker gebruik maken.

Michiel 08-09-2022

Echt een top-winkel. We hebben hier een prachtige TV gekocht voor een hele scherpe prijs en deze werd netjes 2 dagen later bezorgd bij ons conform afspraak.

Ono 08-09-2022

Stijlloos en niet voorradig zoals vermeld wordt op website. Ben later terug gebeld door een zeer onvoorbereide medewerker die tijdens het gesprek nog moest uitzoeken wanneer de wasmachine wordt geleverd. Blijkbaar moest deze nog besteld worden bij de leverancier en zou twee dagen later dan vermeld bezorgd worden.
Amateuristisch en riekt naar oplichting.
Hopelijk krijg ik mijn geld nog terug.
Officiele reactie van EP.nl 09-09-2022

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservi

japio 08-09-2022

Was de goedkoopste maar ook de beste service!
Webshop makkelijk te bekijken.

Morningstar 08-09-2022

Prima site , duidelijk en gemakkelijk.
Product goed verpakt en zoals op de site stond omschreven.
Het Melitta koffieset apparaat bevalt goed.

G.J. Laros 08-09-2022

Door de EP wordt nog ouderwetse service verleend. Op juiste tijd digitaal besteld is het juiste artikel ook op tijd in huis!

artikel 08-09-2022

Op de site was het artikel makkelijk te vinden wat we graag wilde hebben, maar alleen de communicatie is beneden peil. Ze zeggen het een , maar er gebeurt het ander. Om een voorbeeld te noemen. Ik heb gebeld wanneer het artikel geleverd werd en er werd gezegd dat deze op die dag binnen zou komen en dat ze mij zouden bellen als het artikel geleverd zou worden. Zelf nog maar een keer gebeld in de loop van de middag en toen werd er gezegd nee hoor deze komt vandaag helemaal niet binnen.
Maandag werd ik gebeld om te leveren. Dit werd niet de volgende dag terwijl dit in het gesprek van vrijdag wel werd benoemd. De levering zou via een bepaalde tijd komen en daar was ik ook vanuit gegaan, Helaas werd ik gebeld dat de ze al voor de deur stonden. Benoemd dat ik dit niet prettig vind en dat er niet voor niets tijden worden afgesproken, maar min of meer werd gezegd ja we zijn nu eenmaal eerder en verder werd er geen woord over gerept. Ik heb dit nogmaals benoemd bij de handtekening zetten.

Betsy 07-09-2022

Snel, netjes en goed verpakt afgeleverd!
Top! Zeer scherp geprijsd. Ga zeker weer een keer wat bestellen.

Rob Brussaard 07-09-2022

Perfecte service product zoals omschreven op de website en levering perfect op tijd

Dick 06-09-2022

Snelle levering en uitstekend verpakt
Communicatie ging prima via website en mail

Joyce 06-09-2022

Snel geleverd, op de dag van bezorgen werd ik gebeld of ik wel daadwerkelijk thuis was en hoelaat ze ongeveer kwamen, vriendelijk personeel.

SD Penning 06-09-2022

EP Bolsward staat altijd voor je klaar! Supersnelle levering, vriendelijkheid en deskundigheid staan aan top!

de de Hoogd 06-09-2022

Zeer tevreden, goede en vriendelijke service. Aangeschaft product voldoet aan mijn eisen.

C 06-09-2022

Nadat ik gegoogle heb om een strijkijzer te kopen vond ik bij ep een mooie aanbieding, dus besteld en kreeg binnen 24 uur mijn bestelling binnen, top

Marc 05-09-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat de levering van de wasmachine die ik wou door een filiaal uit de omgeving gedaan kon worden. De bezorgers van EP Rickelman Best hebben de machine naar boven gebracht en aangesloten. Daarna voor vertrek het machinereinigingsprogramma gestart zodat de eerste was niet vuiler (vetter) uit de machine komt dan hij erin gaat

Maurice en Anita Van londen 05-09-2022

Heel duidelijk en makkelijk dingen te bestellen. En ze komen het netjes thuis brengen en oude ophalen

Beuk 05-09-2022

Product ontvangen als omschreven en snel geleverd ook nog eens. Wat wil een klant nog meer, factuur van de plaatselijke EP zaak, helemaal goed. Ik ben tevreden en mocht ik weer iets nodig zijn zal ik deze winkel niet overslaan voor het maken van een keuze.

René 05-09-2022

Makkelijk vanuit huis e-reader uitzoeken. Goedkoopste prijs en volgende dag in huis

Cathy 05-09-2022

Erg tevreden. Zeer snelle levering. Er werd netjes gebeld dat het niet devolgende werd maar een dag later.
Als je een vraag steld per app krijg je meteen antwoord. Super zaak!!

Dirk 05-09-2022

Vorige week 4k ultra hdspeler besteld en 2 dagen later al in huis. Snelle en goede service.