EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PP 14-03-2023

Prima winkel en dito service! Netjes geholpen en goede communicatie. Ga zo door.

Nina 14-03-2023

Snelle levering. Na klacht over schade bij levering tot een goede oplossing gekomen!

Emile 14-03-2023

In de fysieke winkel ervaar je de goede service veel beter dan online, dat is een feit , echter zou die goede winkel ervaring en naam voortgezet kunnen worden door de bezorgers. Ik bestel een koelkast van 799 euro. En het word naar mijn gevoel bezorgd alsof ik online boodschappen heb besteld , en daar krijg ik nog meer hulp, ik had wat meer service verwacht, uitpakken, installeren en afval meenemen .

Kees 13-03-2023

Website beloofde ‘indien voor 20.00 besteld dan de volgende dag geleverd’.

Ik had (net) voor 20.00 besteld. Niet de volgende dag maar de dag erna geleverd. Ik ontving een orderbevestiging om exact 20.00 uur. Toch jammer dat er niet een beetje ‘coulance’ is ingebouwd.

Edwin 13-03-2023

Jammer dat het artikel niet in de winkel aanwezig was. Via internet bestellen kon wel. De afleverdatum was 2 dagen later dan wanneer ik zelf zou bestellen. Jammer! Toch positief beoordeeld vanwege de prettige verkoper

Piet 13-03-2023

De website werkt goed. De bestelling is op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger.

Paul Folsche 13-03-2023

Zoals altijd goed voorgelicht en klantgerichte houding . Blijf derhalve trouw klant

Kluwer 12-03-2023

Snelle levering binnen 1 dag van een Siemens wasmachine. Oude wasmachine keurig meegenomen, wasmachine geplaatst en volledig aangesloten, droger weer op de machine geplaatst en volledige uitleg van de werking van de machine. Kortom prima service en ook nog eens 5 jaar garantie op de wasmachine!

Betsy 12-03-2023

Makkelijke overzichtelijke website, goede prijs en snelle levering, wat wil je nog meer😉

Rd 12-03-2023

Ze weten wat service is. Gewoon altijd heel goed geholpen!! Met al mijn moeilijke vragen.;)

Mandy 12-03-2023

We waren opzoek naar een koffieapparaat waar een sterk bakkie mee gezet kan worden. Dit ivm de toekomstige slapeloze nachten die ons te wachten staan. Het apparaat voldoet tot nu toe aan onze eisen. Een lekker sterk kopje koffie.

Goede service, prima installatie! 12-03-2023

Was goed te volgen wanneer de levering/installatie zou plaatsvinden. En die is keurig uitgevoerd!

Droger 12-03-2023

Ik ken de winkel helemaal niet, maar omdat ik een zelfde maat zocht als mijn wasmachine kwam ik hier terecht.
Zag bij Google goede recensies…
Datum bezorging zelf in te vullen en bezorging prima

Ruud 12-03-2023

Een ruim assortiment en goede filters die je helpen met je keus
Goede service, ze komen met oplossingen in plaats van alles bij de klant te plaatsen
Mogen in sommige gevallen iets duurder zijn dan een webwinkel maar dat maakt de service meer dan goed

EP:Swaak Leiden 12-03-2023

Nadat ik eerst de website van EP:Swaak Leiden had bekeken heb ik besloten langs de winkel te gaan. In nog geen 3 mnd tijd heb ik een vaatwasser en een koel/vriescombinatie daar gekocht. Er werd goed uitgelegd waarom er betere keuzes waren dan de keuze waarmee ik in 1ste instantie binnen kwam. Daardoor heb ik de juiste keuzes kunnen maken en ben ik nu super blij met mijn aanwinsten. De apparaten zijn netjes bezorgt en prima geplaatst. Is er iets niet naar je zin komen ze gewoon zonder problemen langs om je te helpen. Ik werd ook nog geattendeerd op de mogelijkheid om 5 jaar extra garantie kosteloos te verkrijgen. Fijn om het vertrouwen te hebben in een bedrijf waar service vanzelfsprekend is.

LR Sliman 12-03-2023

Had afgelopen week Deebot Omni x1 besteld met in3 betaal optie , was netjes geleverd alles werkt als het hoort en ben heel blij mee.

Sandra 11-03-2023

Wij zijn zeer tevreden over onze winkelervaring. Zowel online als telefonisch contact gehad, netjes en vriendelijk geholpen. De levering verliep vlot. Al met al weer een tevreden klant!

Maaike 11-03-2023

Vriendelijk te woord gestaan, en niet alleen over de aanschaf zelf. Maar ook over inschakelen elektricien etc. Dat gaat verder dan aankoop zelf. Heel fijn

Martje 11-03-2023

Het is een geweldige stofzuiger en ben er heel erg blij mee.ik raad al mijn vrienden aan om ook een stofzuiger zonder zak te kopen.

Lenky 11-03-2023

Perfecte service, ik werd gebeld dat ik het vandaag al kon ophalen. Dat kwam mij niet uit, dus levering op de afgesproken datum en tijd. Vriendelijke chauffeur. Prima aanbieding. Goed product. Wat wil je nog meer?

Rob 11-03-2023

Makkelijk om te bestellen en een super snelle levering, ik ben zeer positief.............

S.V. Groeneveld 11-03-2023

Wat opvalt is dat de webshop los lijkt te staan van de fysieke winkels die uiteindelijk de levering verzorgen. De levertijden die je voor de bestelling ziet staan geeft dan ook een veel te optimistisch beeld. Dat is zonde, want je zet daarmee in op éénmalige lokkertjes i.p.v. terugkerende klanten.
Hoewel we onze wasdroger 5 dagen later ontvingen dan was vermeld, moet ik er wel bij zeggen dat de bezorger deze ter compensatie naar de zolderverdieping heeft gebracht en de oude daar opgehaald. Normaal is dit een een extra betaalde service van 40 euro, overigens ook wat extreem voor 5 minuten werk.
Qua standaardservice en levertijd communicatie is er nog ruimte voor verbetering.

Linda S 10-03-2023

Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd. De bestelling was goed te volgen met de track&trace code.

Wim 10-03-2023

Prima prijs- kwaliteitverhouding; gratis levering tot aan de voordeur; in3 betaling (zonder BKR).

Arend 10-03-2023

Via Consumentenbond bij EP terecht gekomen. Beste product tegen prima prijs. Bestellen ging zoals verwacht mag worden. En bij levering heeft de bezorger me even geholpen om de droger boven op de wasmachine te zetten nadat hij keurig uitgelegd had waar ik op moest letten met de nieuwe droger.
Echt tevreden dus.