EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

maggy 11-02-2023

Ik had een verkeerde maat tv besteld. Maar dit werd goed geregeld en ik kon m terugsturen. Geld terug. Super.

Bart 11-02-2023

De webshop ging ideaal met bestellen. Wat ik erg netjes vind is dat je daarna gebeld word.

JA 10-02-2023

Shop gekozen om de snelle bezorging en een na laagste prijs. Komt betrouwbaar over. Alles is ook uitstekend verlopen. Dus hoge waardering. Geen ervaring met after-service.

Jer 10-02-2023

Zeer tevreden met de klantvriendelijk. Ben gebeld voor het afstemmen van een leverings afspraak voor onze TV. Dit is wel heel fijn. Keurige levering en ook nog snel. Zeker een aanrader om hier wat te kopen!!

Hanno 10-02-2023

Geweldige aanbieding met een zeer snelle en correcte levering.
Ook de klantenservice gaf een correcte en zeer vriendelijke informatie

J brands 10-02-2023

Super service en snel in goede orde thuis bezorgd ik raad deze webshop voor iedereen aan .......

Nick 10-02-2023

Zeer tevreden over onze wasmachine en droger. Goed service en bereikbaarheid.

Anita 10-02-2023

De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ik kon snel bestellen wat ik wilde. De betalings verliep ook makkelijk. Voor besorging werd vooraf telefonisch contact opgenomen om een afspraak in te plannen, dat is een goede service. Enige puntje van kritiek is dat mijn oude koelkast niet is meegenomen, omdat er nog een klein laagje water in stond.

Jan de Vrij 10-02-2023

Goede en betrouwbare winkel. Levering van nieuwe wasmachine was snel en keurig op tijd.

Ruben 10-02-2023

Via de webshop een combi magnetron besteld. Werd van tevoren gebeld over wanneer het product wordt bezorgd. De magnetron bleek niet de juiste te zijn en toen is er een werknemer langsgekomen om de juiste om te wisselen. Erg nette afhandeling en professioneel.

Tulio 10-02-2023

awesome product en bestel ervaring.. easy peasy direct en coreect.. heerlijk aan de slag met mijn nieuwe speeltje

John 10-02-2023

Koelkast besteld, keurig afgeleverd en heerlijk stil. Super snel geleverd en een hele goede service!!!

HE 09-02-2023

Maandag besteld combimagnetron 2 dagen er zelf erachteraan gebeld voor 1 bevestiging en TT code 2 dagen later nog niks toen maar geannuleerd zijn nu anderhalve week verder hebben ze nog steeds niks gedaan ook niet afgeld bij klarna terwijl ze het al binnen hebben bij EP.NL.
Officiele reactie van EP.nl 10-02-2023

Geachte heer/ mevrouw

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservi

Julia Novikova 09-02-2023

Goed en snel geholpen. Had in de middag besteld via internet , Kon dezelfde dag de tv komen ophalen.

Tazzz 09-02-2023

Hele goede prijs en snelle correcte levering. Eenvoudig winkelen via de website.

blijekoper 09-02-2023

Heel fijn toen bleek dat elders de koel/vriescombinatie goedkoper was (een Liebherr inbouw koel/vriescombinatie) dat ze het wilden matchen. EP Beerepoot was in die zin heel fijn omdat ze ook heel snel konden leveren en installeren (binnen 5 dagen, dus binnen 3 werkdagen). Installateurs/monteurs waren heel aardig en vriendelijk en installeerden de koel/vriescombinatie kundig waarbij van sleep naar deur tot deur is omgebouwd. De levertijd en kundigheid/klantvriendelijkheid betekende dus dat ik bij hun heb gekocht!

Bep 08-02-2023

Goed geholpen via tel er ging iets mis met dhl maar super vriendelijke behandeling zal zeker nog een keer kijken op jullie mooie site vr gr bep

Jacques 08-02-2023

Supergoede service! De dag na aanschaf stond mijn produkt 24 euro goedkoper op de site. Ik heb gemaild en de 24 euro op mijn rekening gestort gekregen!👍Vriendelijke medewerkers en meteen kontakt. Bedankt!!

Y.S 08-02-2023

Goede, betrouwbare en vlotte levering van een mooi kwaliteitsproduct!
De verwarmde onderdekens voldoen aan de verwachting.

Ed Verwimp 08-02-2023

Dit is nu mijn 2 product die ik heb gekocht bij EP en tot heden bevalt het mij perfect, ik zal zeker hier meer kopen als ik iets nodig heb.

Klant 08-02-2023

Goede prijs. Overzichtelijke website. Goed geïnformeerd met een prima levering.

Pien 07-02-2023

Overzichtelijke website met een divers aanbod. Daarnaast was de bezorging erg snel en vriendelijk.

A.Sanders 07-02-2023

Omdat ik altijd goede ervaringen heb met EP koop ik daar al mijn witgoed etc. Ik vind service erg belangrijk , dat is ook wat ik bij EP vindt. Vriendelijk personeel met goed advies en humor, wat ook belangrijk is.

Cor 07-02-2023

ik ben al lang klant van Beerepoot Hoorn. Wat mij deze keer erg tegenviel is dat ik mijn product op maandag heb besteld na overleg met de winkel. Volgens de planning zou hij uiterlijk vrijdag geleverd worden. Vrijdag heb ik niets gehoord en maar eens gebeld hoe het zat. Hier kon men niet meteen antwoord op geven. Ze zouden het uitzoeken en mij terugbellen. In dat gesprek melde men mij dat het door ons gekozen model niet meer leverbaar was en na telefonisch overleg werd voor een alternatief model gekozen. Deze was op voorraad en zou snel geleverd worden waarschijnlijk woensdag of uiterlijk donderdag. Omdat ik niets hoorde vrijdags gebeld en bleek het apparaat in de winkel te zijn. Vervelend dat ze niets met een bestelling doen en je overal achterna moet bellen. Ze hadden na de bestelling mij moeten bellen dat het bestelde apparaat niet op voorraad was en wat we wilden. Kortom deze service vind ik niet wat ik verwachtte van Beerepoot.
Officiele reactie van EP.nl 08-02-2023

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Robert 07-02-2023

Het cijfer gaat in principe niet om de winkel. Maar om de levering. Het artikel werd de volgende dag thuis bezorgd door DHL, dus niet door betreffende winkel. In de beschrijving van de levering staat dat het oude apparaat, mits schoon, meegenomen zou worden. Echter DHL neemt niets mee. Het is maar de vraag of betreffende winkel ingelicht is. Bij een vorige bestelling liep het goed.