EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Saskia Van der graaf 08-06-2021

Snelle service en plaatsing! Waren lekker op tijd! Aanrader om volgende keer weer te bestellen

Henk Kroonen 08-06-2021

Tja! wat vind je ervan? verbouw je je badkamer en wil je een leuk klein stereotorentje, kom je bij Beerepoot terecht, deskundig advies deed mijn eerste keus veranderen! O ja, en toen de droger defect was hadden wij geluk want er was magazijn opruiming bij Beerepoot! voor dochterlief gelijk ook maar 1 meegenomen :-) moeder de vrouw houdt van koken en wat kom je dan tegen in de aanbieding van Beerepoot? de Meyere wok geschikt voor inductie! wat is ze daar blij mee wat werkt dat ding goed. Dus??? is er deze week een Teppanyaki (braadslee ) in de aanbieding en moeders dus op naar de winkel! maar dat is jammer, "we hebben hem niet mevrouw!" maar we bestellen hem en u krijgt bericht als hij binnen is. 2 dagen later is hij er. dat ding werkt dus ook weer perfect en voor papa ook fijn want die moet altijd alles afwassen en die pannen zijn zo goed schoon te houden perfect!! dus veelzijdigheid ten top!

Rieks 08-06-2021

Kon het product gemakkelijk op de site vinden. Lag ook keurig klaar om afgehaald te worden. Achteraf bleek het een product te zijn dat gewoon in voorraad, dus ik had ook gewoon naar de winkel kunnen gaan zonder via internet te bestellen.

Piet 08-06-2021

Gebruiksvriendelijk, duidelijke prijzen, ook prettig dat de lokale winkel het levert.

R. de Wilde 07-06-2021

Voor Electronica shop ik heel vaak bij EP. Je krijgt er goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Het internet is heel makkelijk in omgang en ik had de volgende dag het product al in huis.

Pieter 07-06-2021

Goede service Ze plaatsen een zware koel/vriescombinatie op 1etage van flat Vriendelijke medewerkers en deskundig

Bram 07-06-2021

Hallo Het bestellen en aansluiten van mijn nieuwe wasmachine was zo gebeurt. Dat. Blijkt wel uit het feit dat de eerste was prima is verlopen en de volgende al weer draaid hier uit blijkt dat het ook een 85 jarige lukt.

M.v.g. Bram Verheul

John 07-06-2021

Op internet een stofzuiger gezien en via EP Stevens besteld. Stofzuiger niet op voorraad en duurde 10 dagen voor ik deze in huis had
Op zich niet erg, maar communiceer dit aan de klant. Apparaat werkt verder goed.
Officiele reactie van EP.nl 07-06-2021

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend! Helaas schuiven leveranciers momenteel heel erg met de leverdata, dat is uiterst vervelend voor u, maar ook voor de ondernemer. Ik neem aan dat u hierover al contact heeft gehad met EP:Stevens anders adviseer ik u dat alsnog te doen.
EP:Klantenservice

Tessa van Eck 07-06-2021

Alles netjes geregeld en heel snel.Duidelijke website en product prima verpakt.

Rob 07-06-2021

Online kookplaat besteld. Ging erg soepel. Na bestelling gebeld door EP Leek om de aflevering te regelen. Ging prima. Complimenten voor EP (Leek)

Monique Kamphorst 07-06-2021

Snelle en duidelijke communicatie, zowel op de website als telefonisch! Ik heb gebruik gemaakt van de installatie service en was allemaal netjes en snel geregeld. Keurige jongens en alles netjes meegenomen zoals verpakking en oude wasmachine!

AP 07-06-2021

Makkelijke manier van winkelen, betalen en goede service vooraf, tijdens en na de koop.
Fatsoenlijk en plezierig personeel!

EdwinH 06-06-2021

Al vaker spullen bij EP Swaak gekocht. Prettige winkel en goede service, daarom nu bij hen ook een nieuwe wasmachine gekocht. Bezorging liep voorspoedig, binnen no time de oude afgevoerd en de nieuwe geplaatst. Voor mij is EP Swaak de zaak voor bruin- en witgoed.

Wil 06-06-2021

Ondanks transportschade buiten hun schuld prima service en zeer correcte afhandeling.

Jeroen Den Otter 06-06-2021

Goed contact, de bestelling stond in backorder bestelling maar ik werd netjes op de hoogte gehouden

K.Eilander 06-06-2021

Via Kieskeurig ben ik bij EP uitgekomen. Ben heel tevreden over de service die ze verlenen, en de mensen die het hier brengen ( EP Mulder ) zijn heel vriendelijk en leggen je het ook heel goed uit. Wat nog een mooie redenen is dat je aangeschafte dingen in 3 termijnen kan betalen.

Peter 06-06-2021

Eerst in de winkel geïnformeerd naar een strijk unit, artikel was daar niet op voorraad, maar de tip gekregen om het on line te bestellen. De volgende dag was het al in huis en stond mijn vrouw al te strijken. Top product en snelle levering

Ruben 06-06-2021

Air-conditioning aangeschaft en deze werd snel en vakkundig geleverd! Mijn electronica bestel ik voortaan hier, bedankt.

Nel van Donk 06-06-2021

Ik ben al jaren klant in deze winkel,de service is 100%,zijn vriendelijk en als ik iets niet snap met nieuwe apparatuur dan nemen ze alle tijd om het telefonisch uit te leggen.

Venna 06-06-2021

Prima website en prima service! Op de afgesproken tijd stond de televisie klaar.

Mike 06-06-2021

Tafelkoelkast online besteld. Werd keurig zoals aangegeven bezorgd binnen 1 tot 3 werkdagen. Werd voordat de bezorging plaats vond netjes gebeld of ik thuis was.
Top service.

Toine 06-06-2021

Artikel besteld via de website met zelf afhalen. In de winkel was de bestelling echter niet doorgekomen. Zelfde middag werd de airco nog thuisbezorgd. Dat vind ik nou goede service.

Danny 06-06-2021

Fantastische service en vriendelijk telefonisch contact zoals een echte Rotterdammer is !

J de Bruijn 05-06-2021

Zeer goed geholpen bij EP op Broek en Langedijk. Dyson werd de volgende dag aal keurig bezorgd in Vught. Blij met mijn aankoop en de keurige afhandeling.

Mario 05-06-2021

Geweldige witgoed shop uitstekende klantenservice prijs kwaliteit zeer goed perfecte snelle en vriendelijke levering ik ga hier vaker bestellen!

Gasfornuis inventum rvs gekocht werkt perfect zeer mooi!