EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilbrink 29-11-2022

De bestelling was in de webshop gedaan onder de melding van voldoende voorraad en levering binnen 24 uur. Toch werd daarna de order doorgezet naar Electropan en gebeurde er niets. Na een week gebeld met EP en doorverwezen naar Electropan. Electropan had geen voorraad, de order had dus ook helemaal niet naar hen moeten worden doorgezet. Dus er gebeurde ook niets. Electropan heeft de leverancier gebeld en na twee dagen toch levering door Electropan aan huis. Prima gedaan.

Eric 29-11-2022

De bestelling is makkelijk te verwerken, duidelijke site.
S morgens besteld, ‘s avonds al thuis bezorgd! Super snel!!

Dennis 29-11-2022

Mooie Samsung actie met wasmachines. Goede communicatie en bijzonder snelle levering (zelfde dag).

Barbara 29-11-2022

Makkelijke site. Kostenoverzicht duidelijk, ook voor de extra kosten om de wasmachine op de 2e verdieping te installeren. Superfijn dat de oude wasmachine en alle verpakkingsmaterialen gelijk meegenomen worden. Je hoeft niks te doen!

Jeroen 29-11-2022

Altijd goede prijzen, mooie aanbiedingen. Snelle levering en goede klantenservice!

Dennis Wentel 28-11-2022

Keurig en snel geleverd door een nabije winkel. Met nette en duidelijke uitleg over een zegel die groen moet zijn zodat je kan zien dat de TV rechtop is vervoerd.

R Tol 28-11-2022

Zeer snelle levering van product en de laagste prijs met online vergelijking.

Niet tevreden 28-11-2022

Vlot geleverd via webshop, echter het product (Denon soundbar DHT S217) viel tegen.
Het retourneren moet betaald worden en men bood geen andere mogelijkheden zoals het retourneren via een plaatselijke
EP winkel.
Starre houding waardoor ik niet snel een nieuwe bestelling bij Electronic Partners plaats.

Moedermuis 28-11-2022

Shop is niet heel duidelijk. Ik wil vergelijken, zoeken op een trefwoord, etc. Dit kan hier niet. Wist wel wat ik wilde hebben dus ik kwam er wel. Maar het kan zeker worden verbeterd.

Scheutjens 28-11-2022

Goede service en een winkel met kwaliteits apparatuur. Kortom zeer fijne electrozaak

Olaf 28-11-2022

Makkelijk te bestellen goeie prijs goede service. Had alleen niet verwacht sms te krijgen i.p.v een mail dat spullen klaar lagen. Voor de rest super en snelle service

Beer 28-11-2022

Perfecte service. Goede levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden qua bezorgtijd. Niets op aan te merken.

Marloes 28-11-2022

Online een wasmachine gekocht met de Black friday actie. Netjes volgens afspraak geleverd. Oude wasmachine weer meegenomen. Verkeerde gegevens doorgegeven maar super opgelost. Goede nette en snelle service

Gert 28-11-2022

Nadat wij op het internet een kachel hadden gekocht, bleek dat deze niet voorradig was
wr werden direct gebeld en verder op de hoogte gehouden van de vorderingen van de kachel. Na een paar dagen werden we weer gebeld om een afspraak te maken wanneer ze de kachel konden brengen. Super tevreden

Mensink 28-11-2022

Ik had een wasmachine besteld. Werd netjes gebeld op wat voor tijdstip wij thuis waren om te brengen. De bezorger was zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Brian 28-11-2022

Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering. En vriendelijke service bij aflevering.

MCG 28-11-2022

Levering volgens afspraak. Winkelpersoneel vriendelijk, behulpzaam en kundig!

Gert-jan 28-11-2022

Bestellen ging makkelijk en op dag voor leverdatum netjes telefoontje dat levering plaats ging vinden. De andere ochtend mail dat levering omstreeks die tijd geleverd word en jawel netjes binnen de aangegeven tijd en vriendelijke chauffeur. Top levering en zeer tevreden 👍🏻

Leo van der Linden 28-11-2022

Ik had donderdag24-11 een sonos box via internet besteld. Toen ik belde of ik ben op kon halen bleek bij per ongeluk per dhl verstuurd te zijn. Helaas werd ie daags erna niet besteld. Was even een tegenvaller, maar een o zo vriendelijke medewerker vertelde mij per telefoon dat het door de drukte van BF vertraagd was. Hij bood me gelijk aan dat als ie zaterdag niet binnen was ik een exemplaar uit de winkel in Wervershoof kon halen en dat ik de bestelde dan later terug kon brengen. Was gelukkig niet nodig maar vond het een ontzettend klantvriendelijke oplossing. Daar wordt meegedacht met de klant. Helemaal super, dank je wel!!!👍👍👍

SvD 28-11-2022

In de winkel goed geholpen. Veel informatie verkregen. De laptop die ik wilde was niet op voorraad dus uiteindelijk via de site besteld.

Alkan 28-11-2022

Via EP een goede BlackFriday aanbieding gescoord. De website is mooi vormgegeven en makkelijk door heen te navigeren. Woensdagavond bestelt en vrijdagmiddag had ik het binnen.

Hans 28-11-2022

Prima webshop met duidelijke bevestigingsmails en stipte levering. In woord geweldig. Grote blij

Peter van Leeuwen 28-11-2022

Laptop netjes en op tijd en voldeed helemaal. Extra zaken kon ik ook in de winkel kopen. Denk hierbij Aan extra mogelijoheden voor USB.

Ive 28-11-2022

Ik heb een tweetal speakers voor een hele aantrekkelijke prijs kommen kopen bij EP. De snelheid van leveren, de verpakking en de mailing mbt het geleverde product is snel en goed.

Sytze 28-11-2022

duidelijke en korte uitleg over een artikel, plezierige medeweker en snelle levering en correcte montage van de inbouwkoelkast