EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 11-12-2022

Goede en duidelijke winkel. Alleen was er geen duidelijkheid over de volgende dag in huis. Maar na tevredenheid opgelost.

Mar S 11-12-2022

Ep had de beste aanbieding voor aankoop Sonos s2. Helaas bleek niet meer op voorraad na aankoop, maar ik werd goed op de hoogte gehouden

J de Bruin 11-12-2022

Het pakket werd per omgaande geleverd. Dat was heel prettig. De communicatie verliep keurig en zo hoort het ook. Een volgende bestelling zal ik zeker bij dit bedrijf plaatsen.

Patrick 11-12-2022

Wij hebben al eerder electronica aangeschaft bij EP. Mijn oude LG 55" tv gaf ineens zwart beeld, dus dit was een mooi moment voor een upgrade naar de LG65c2. Savonds de bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd ik keurig gebeld of hij tussen 10:00 en 11:00 geleverd kon worden. Ja graag! Wat een genot is deze TV. Ik raad iedereen deze TV en winkel aan.

Roon 11-12-2022

Zeer goede levering
Product prima kwaliteit netjes telefoontje bij latere aflevering als gepland. Prima

Marieke van t Goor 11-12-2022

Snelle service, overzichtelijk. Zit lokaal en daarom is het persoonlijke contact erg laagdrempelig.

Danny Hardeman 11-12-2022

Super ervaring Bestelling ging zeer snel. Gebeld door de winkel om netjes tijd voor bezorging te bespreken. Een en al lof was de eerste bestelling maar gaan zeker meer volgen

Gunduz 11-12-2022

Top service, wij hebben onze droger via site besteld. Gelijk contact gezocht via telefoon en snel geleverd. Bezorgen en aansluiting van droger is ook goed geregeld.

Aard van Weezel 10-12-2022

Snelle en correcte service maar daarnaast ook vriendelijk geholpen en dat gaf mij een vertrouwd gevoel

Andre 10-12-2022

Top bedrijf, goede communicatie en denken mee. Goed advies gehad en snelle levering!

Maarten 10-12-2022

De Bastard Small bleek na bestelling niet meer op voorraad te zijn maar de klantenservice belde me meteen met een mooi aanbod voor een alternatief. Super geregeld en erg blij mee!

Ans 10-12-2022

Online Mieke stofzuiger voer mijn zoon besteld die door EP Robben in Udenhout zou worden uitgeleverd en bezorgd. Eerder dan verwacht werd ik gebeld om t vrijdagavond even af te geven. Een uitstekende service, zeer klantvriendelijk, goede communicatie, een echte aanrader om voor deze EP dorpswinkel te kiezen. Hier wordt je nog zeer persoonlijk geholpen en goed geadviseerd.

Niels 10-12-2022

De prijs was goed en door de snelle levering was alles mooi op tijd binnen.

R Wognum 10-12-2022

Apparaat besteld maar blijkt niet samen te werken met de overige apparatuur. Dan bel je naar de servicewinkel of het apparaat daar omgeruild kan worden. Telefonisch geen probleem. Kom je daar, nee toch niet mogelijk. Wat heb je dan aan een lokaal servicepunt. Waardeloze club dit.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Irene 10-12-2022

Ik geef je een 9 voor het wachten de hele dag.
Klantenservice is vriendelijk
Is goed om te zegen via email levering tijd.

Timmey 10-12-2022

Super service, snel bezorgd, altijd weer, kan de winkel in Harlingen alleen aanbevelen

DS 10-12-2022

Goede service en correct opgebeld na een vraag over de bestelling. Bezorging conform afspraak en tevreden met het product.

Marcel Jansma 10-12-2022

overzichtelijke shop, snelle feedback na online aankoop, correcte levering. Ep doet wat het beloofd

Naim 10-12-2022

Goede, snelle service. Ik ben blij met mijn aankoop. Zeker een aanrader voor klantvriendelijkheid.

René S. 09-12-2022

Nog geen minuut na het plaatsen van m’n order werd ik door EP Mensonides gebeld voor het maken van een bezorg afspraak. Vervolgens is de vriezer keurig volgens afspraak geleverd. Dat vervolgens de bezorger met een onhandige manoeuvre de lamp in de gang van het plafond tikte kan Mensonides niet verweten worden…

Arnold 09-12-2022

De bestelling van onze nieuwe diepvrieskast liep prima, ook de geplande leverdatum was zoals beloofd. De diepvriezer voldoet ook aan alle verwachtingen. De logistiek was echter slecht geregeld. Er zitten te veel schakels tussen de internetwinkel van EP en het uiteindelijke bezorgteam. Bij 1 van die schakels (PostNL Extra@Home) was op papier de diepvrieskast veranderd in een wasmachine- en drogercombinatie. Ik werd een aantal keren van het kastje naar de muur gestuurd en lomp te woord gestaan door de medewerker van PostNL Extra@Home. EP heeft dit 2x uitgezocht en mij verzekerd dat er echt een diepvrieskast onderweg was. Ook het uiteindelijke bezorgteam (geen PostNL) had op de bon nog steeds een wasmachine- en drogercombinatie staan. Het bleek uiteindelijk toch onze diepvrieskast te zijn. Rare jongens bij PostNL Extra@Home.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2022

Wij zullen dit dan met de betrokken partijen verder bespreken.
EP:Klantenservice

Tiffany 09-12-2022

Ik vind het een hele goeie shop. We hadden een koelkast besteld met Black friday, stond overal op voorraad.. bleek later niet het geval. Een medewerker heeft mij goed geholpen en een en ander achteraan gebeld om te kijken als er nog 1 ergens stond. Maar helaas. Uiteindelijk een vervanger gekregen en werd snel geleverd. Helemaal top!

Manouk 09-12-2022

Er werd snel contact opgenomen, vriendelijk personeel!
De levering ging ook soepel!

Sanne 09-12-2022

Goede aanbieding met betrekking tot een TV, prijs van de folder kwam niet overeen met online. De folder prijs was voordeliger, was zo opgelost! Veel betaalmogelijkheden en lever opties. Gekozen voor levering in de fysieke winkel. Was er snel, ondanks black friday!

D. Godvliet 09-12-2022

Ik vind het makkelijk winkelen online je tikt een EP winkel in tikt een product in waar je naar op zoek bent je krijgt verschillende keuzes waar je uit kunt kiezen en zo heb ik het product besteld. en een dag na de bestelling word het thuis gebracht. tot nog toe bevalt hij prima doet het goed. dit product is besteld bij het magazijn.