EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1616 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rowayna 17-01-2023

Onlangs begaf mijn wasmachine (zanussi) het na 17 jaar trouwe dienst. In mijn zoektocht naar een nieuwe zanussi kwam ik bij EP uit. Goede reviews op trustpilot en daarnaast een heel fijne klantenservice. Voorafgaand aan de aanschaf van de nieuwe wasmachine had ik de klantenservice nog even gebeld of de oude kapotte wasmachine gelijk ook weer meegenomen werd als de nieuwe wasmachine bezorgd werd. Dat was uiteraard het geval. De volgende dag werd de wasmachine geleverd volgens tijd tabel die doorgegeven was en het oude apparaat ging weer mee. Ik ben heel tevreden over EP en de snelle reactie van de klantenservice.

Jan 17-01-2023

Goede service en scherpe prijs. TV werd thuis bezorgd en vooral netjes contact over het moment van leveren.

DBB 17-01-2023

De levering duurde iets langer omdat het artikel niet op voorraad was. Door het persoonlijke en snelle contact super tevreden. Toen het artikel eenmaal binnen was werd het binnen no time op locatie bezorgd.

Zonnebloem 17-01-2023

Goed omschreven produkten en een snelle levering. Ik ben heel treveden over E.P

jose 17-01-2023

makkelijk overzichtelijke site
bestellen ging vlot
en werd snel gebeld voor levering
ook hun betalingsmogelijkheden zijn heel prettig
dus ik ben een zeer tevreden klant die indien nodig wederom gaat winkelen in deze shop

Sebastian 16-01-2023

goede service goed. prijzen👍 dicht bij mijn huis, zeer goede prijzen beter dan de concurrentie

Reinalda 16-01-2023

Is een top winkel ! Zeggen gewoon eerlijk dat het druk is en dat je dan beter online kan bestellen ! Gedaan en week erna aangesloten ! Top service

Peter 16-01-2023

Goede service en ze weten waar ze het over hebben, verder in Hoorn mooie winkel met demonstratie ruimtes

Rene Brands 16-01-2023

Eigenlijk zou iedereen naar Jan Verdaas in Oudenbosch moeten gaan. Goudeerlijk advies, super vriendelijke communicatie en realistische prijzen!
Al jaren een fijne winkel met de beste persoonlijke benadering.

Monique 15-01-2023

Na de online bestelling werd ik gelijk gebeld voor afstemming over de levering. Werd zeer prettig te woord gestaan. Levering was al de volgende dag (middag besteld, de volgende ochtend om negen uur was de t.v. ontvangen). Top service!

Cml londen 15-01-2023

Snelle levering,vriendelijke bezorgers!
Zou hier de volgende keer weer bestellen en raad het iedereen aan!

Paula Rietdijk 15-01-2023

Vaatwasser bestelt en levering gepland voor vrijdag. Op woensdag middag telefoontje of het uit kwam dat hij eind van de middag nog even langs kwam voor installatie. Nou heel graag. Oude vaatwasser netjes losgekoppeld en afgevoerd, nieuwe vaatwasser keurig netjes gemonteerd. Uitgebreide uitleg over de do's en don't van de machine. Twee zeer aardige, rustige medewerkers die alles netjes en schoon hebben achtergelaten. Ik had hiervoor geen ervaring met EP Den Hoorn, maar zeer tevreden.

Bertus 15-01-2023

6 januari besteld online zou donderdag geleverd worden gebeld met klantenservice zij wordt wel gebeld voor afspraak ,volgende keer bestel wel bij coolblue volgende dag in huis +monteurs die het aansluiten

Hakkers 15-01-2023

De levering was top geregeld en de bezorgers waren ook vriendelijk ! Ook het contact met EP verliep super !

Jeannette 15-01-2023

Snelle levering en duidelijke communicatie! Product klopt ook zoals omschreven :).

Richard 15-01-2023

Snel en vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Ik raad deze zaak zeker aan. Product op tijd geleverd

joyce van rijsselt 15-01-2023

Mijn wasdroger was kapot gegaan met de kerst en de nieuwe droger kon pas in januari geleverd worden. En daarvoor kreeg ik een leen wasdroger. Super fijne service en voor herhaling vatbaar om daar in vervolg mijn spullen te kopen. Dankjewel Ep Faarts Valkenburg

Rosalie Bakker 15-01-2023

Super snelle levering. Konden zelfs de dag zelf nog leveren. Goede service en erg vriendelijk

Els 15-01-2023

Ik had voor deze winkel gekozen omdat zij adverteerde met 'voor 20.00 besteld is de volgende dag in huis'. Om een lang verhaal kort te maken is de droger pas 4 dagen later geleverd en heb ik onnodig thuis zitten wachten van 's morgens vroeg tot 's avonds laat!

Ook op een mail die binnen 24 uur beantwoord zou worden, is er geen reactie gekomen.

Het enige positieve in mijn geval was de bezorging en aansluiting, maar dit was PostNL en geen EP.

Albertema 15-01-2023

Razendsnelle levering , heel goed verpakt en schitterend product voor een werkelijk zeer voordelige prijs in vergelijking met andere bedrijven, ik kan niet anders dan 100% blij en tevreden zijn met dit bedrijf

Joy 14-01-2023

Niet geleverd vlgs afspraak. Dus bestelling geannuleerd. Erg jammer, had dit niet verwacht van EP.
Officiele reactie van EP.nl 16-01-2023

Beste Joy,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan.

EP:Klantenservice

Remco 14-01-2023

Mooie en duidelijke site. De informatie is duidelijk en makkelijk te vinden. Hierdoor waren wij er snel uit. Bezorging niet door EP.nl, dat viel wel wat tegen. Op EP.nl een bezorgdatum gekozen, werden later gebeld door transportbedrijf voor een datum. Gelukkig kon het op de dag die we gekozen hadden. Bezorging nam wel oud apparaat mee, niet de verpakking. Raar, nu konden we ook niet kijken of er eventuele beschadigingen op zaten.

Fabian 14-01-2023

Wasmachine was niet op voorraad maar werd goed op de hoogte gehouden van de levering en uiteindelijk nog dezelfde dag dat deze bij hun binnen kwam geleverd!

R.J.A. Wolf 14-01-2023

Deze winkel had op voorraad wat ik zocht. Werd op de gewenste dag geleverd en op de afgesproken tijd. Prima geregeld.

Piet 14-01-2023

Snelle en eerlijke service. Prima!! Goeie prijs en een mooi product. Netjes afgeleverd binnen de voorgestelde termijn. Betaling achteraf is ideaal.