EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1547 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique Kuipers 13-03-2021

Mijn whirlpool droger is een actieproducten.
Dus de vraag was zo hoog dat ik wel 2 maanden moest wachten.
Eindelijk geleverd ben ik tevreden met de
EP droger.

MdV 13-03-2021

We zijn natuurlijk aan het online winkelen gebonden maar dat ging helemaal makkelijk. De service is top want je wordt heel vriendelijk gebeld om een afleverafspraak te maken.
Erg blij met de service!

Joeri 13-03-2021

Maandag een oven besteld donderdag al geleverd . Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Oven werkt ook goed

fam lazeroms 13-03-2021

snelle service. Vrijdagavond laat besteld, de volgende zaterdagochtend om 12.00 al geleverd

Patrick 12-03-2021

Goede tv fijn beeld ik gebruik hem om op te game of live streams te kijken via hdmi

Thecla 12-03-2021

Ik kan niet anders dan zeggen dat ik 100% tevreden ben. Het bestellen ging soepel en binnen 2 dagen had ik mijn nieuwe koelvries combi. Ook het bezorgen ging van een leien dakje, 2 buitengewone vriendelijke bezorgers.
Dik tevreden en zal hier zeker terug komen.

Jopieh 12-03-2021

Aangezien ik in het verleden en enige tijd geleden ook aankopen gedaan bij EP met goede ervaringen oa afspraken nakomen en deskundig uitleg heb ik nu weer een aankoop gedaan enkel de luchtbevochtiger van Boneco de U350
Voldoet na deskundig advies ruimschoots aan de verwachtingen
En ook de ruimschootse betaal mogelijkheden zijn voldoende
Zal zeker weer bij EP kopen

Debora 12-03-2021

Winkel in mijn woonplaats Zwolle, leek me praktisch. Snelle reactie en levering en een fijne wasmachine met ruime garantie en ze namen de oude machine mee.

Ijh.hermans 12-03-2021

Gekozen omdat EP. wel apparatuur op voorraad had.
Super snelle levering
Duidelijke afspraken met tijdstip

Joep Vondenhoff 12-03-2021

Snel en correct geholpen. Duidelijke en voor iedereen begrijpende uitleg van het produkt.

José 12-03-2021

Lekker snel geholpen; even goede oortjes bestellen en een belletje terug dat ze binnen zijn en in de winkel al klaar liggen.

Klasina van Aken 12-03-2021

zelden zo correct geholpen. Communicatie verloopt uitmuntend en met doet wat er toegezegd wordt . In de afgelopen twee maanden hebben we aldus een vriezer, een combi steamer, een kookplaat en nu dus ook een I-pad met hoes aangeschaft.
Iets duurder dan elders, maar de kwaliteit van levering maakt dit ruimschoots goed.

Sevda 12-03-2021

Ik werd heel vriendelijke telefonisch te woord gestaan, goed geïnformeerd.
Na mijn terugbelverzoek werd ik dezelfde dag terug gebeld. EP: die doet het klopt helemaal :)
bedankt en tot ziens bij de nieuwe aankoop.

Rinus Kroeze 12-03-2021

Gewoon goed bedrijf en eigelijk verrassend voordelig .
Kopen en bezorgen ging vlotjes!

zorro1953 12-03-2021

wij hebben al heel veel gekocht bij Van de Rijt(EP), en zijn Erg Tevreden over de Mensen die Deze Zaak Runnen!!, erg vriendelijk-Behulpzaam-en Zeer Servicegericht!!.,

m.v.g.,

Manon 12-03-2021

Kleinere winkel geen amazon of bol.com . Snelle levering en goede prijzen. Blij met het product die ik bij EP heb aangeschaft.

L. Smit 12-03-2021

Heel erg snel bezorgd, goed telefonisch te bereiken en erg behulpzame klantenservice! Niets op aan te merken.

INEKE 12-03-2021

Juiste produkt volgens de omschrijving geleverd en op de afgesproken tijd bezorgd.

Zeer tevreden 12-03-2021

Duidelijke webshop, snelle en correcte levering, maar belangrijkste is de uitstekende service

Jaap 11-03-2021

Goede, duidelijke internetsite. Makkelijk bestellen, punctuele levering, vriendelijk personeel

Herman 11-03-2021

Hulpvaardig, kundig en prijzen marktconform
Inmiddels ca 12 maal een product bij EP gekocht

Trudie Nannings 11-03-2021

EP Beerepoot is sowieso een prima zaak en geweldige service.
Ik bestelde een Bastard One Minute Lighter, die was níét voorradig en zou nog maanden duren dat ie er was.maar ik kreeg een betere voor dezelfde prijs. Ik vind het TOP

Ans O.K 11-03-2021

Via de site gekocht, en omdat men met onze keuken bezig was en er een container stond meteen de verpakking eraf gehaald en in de container gegooid! Maar later bleek dat ik geen inbouw koelkastje had gekocht maar een gewone, jammer want hij valt nu wat uit de toon!
Wel van het keukenbedrijf het deurtje en de roosterplint e d gekregen voor als we een inbouw willen gaan kopen!
Kon door de weggegooide verpakking niet meer ruilen , maar wel heeft men de oude grote koelkast meegenomen , en er werd gratis bezorgd!!
Als we de inbouw gaan kopen gaan we wel weer naar de EP !!

Albert 11-03-2021

Ik vind de weshop klantvriendelijk en overzichtelijk. De aflevering via transmission is een 5, omdat het alveren voor de 3e keer pas ok was.
Officiele reactie van EP.nl 11-03-2021

Geachte heer N,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat Transmission, de transporteur van een van onze samenwerkende partners, 2 maal een niet thuis kaart in uw bus heeft gedaan. Aan de hand daarvan kunt u contact opnemen om een dag en tijd af te spreken.
EP:Klantenservice

Elise Stolk 11-03-2021

Wij hebben voor de webshop van EP Beerepoot gekozen omdat wij al jaren bekend zijn met EP Beerepoot en we weten dat het altijd in orde is, wat we er ook bestellen. Service is altijd goed.
Het is duidelijk te vinden in de webshop, alles is overzichtelijk en er is makkelijk contact te maken wanneer er vragen zijn.