EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1547 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Desiree just 09-03-2021

Uitstekende service er wordt goed meegedacht en eerlijk advies bezorging op afspraak na een telefoontje dus je hoeft niet te zitten wachten

Zuma 09-03-2021

Goede leveringsvoorwaarden! Zware Miele wasmachine naar zolder gedragen en aangesloten. De oude zware Miele meegenomen. Heel erg fijn!

xander. 08-03-2021

Duidelijke webshop, artikel werd goed verzorgd en geinstalleerd met duidelijke uitleg.

Karel 08-03-2021

Een eerste kennismaking met EP. Kende ze niet. Zicht een artikel dat bij andere aanbieders uitverkocht was. EP had het, in een winkel. Unieke combinatie webshop + winkelvoorraad. Artikel was scherp geprijsd en werd keurig voor me gereserveerd zonder aanbetaling en ik kon afhalen op afgesproken moment. Jammer dat de pinbon niet geprint kon worden (printer defect), maar de factuur met een handtekening was ook goed.

Maarten 08-03-2021

Goede prijs. Makkelijk bestellen. 'S avonds al telefoon van de bezorgdienst. En de dag erna netjes op tijd geleverd.

Stefan 08-03-2021

Persoonlijke, vriendelijke en snelle service. Een Half uur van te voren wordt je gebeld en wordt er gevraagd of ze over halfuur welkom zijn

René V. 08-03-2021

De bestelde vaatwasser bleek niet meer op voorraad, maar ik kreeg direct een goed alternatief voor dezelfde prijs aangeboden. De klantenservice was uitstekend en de monteurs waren vriendelijk en zeer bekwaam.

RLH5 08-03-2021

Goede prijs voor een goede scheerapparaat.Makkelijk zo een goede met een goede prijs te vinden bij kieskeurig.nl

Jan 08-03-2021

Duidelijke web site, na bestelling correcte opvolging via telefoon. Bestelling op tijd geleverd

Charlie 08-03-2021

Online besteld. Prettig contact en snelle levering. Duidelijkheid over garantie.

Arnold 08-03-2021

Prima winkel, na de bestelling werd ik keurig geïnformeerd over de te verwachten leverdatum. Toen het product binnen gekomen was werd ik ook meteen gebeld. Heb mede voor deze winkel gekozen omdat hij door een zelfstandig ondernemer wordt gerund, dat soort winkels hebben mijn voorkeur.

Pieter 08-03-2021

Zeer prettig geholpen, telefonisch mijn bestelling gedaan en alles lag klaar om direct mee te nemen.

Trudy Jacobs 07-03-2021

Duidelijke site met duidelijke informatie. Eerlijke reviews, waar ik wat aan heb. Goede service. Snelle bezorging. Geen klachten. Zal zeker hier vaker wat bestellen.

Marjolein 07-03-2021

Site is overzivhtelijknen klantvriendelijk. Bezorging ging volgens afspraak en was prima. Medewerkers zijn kundig en aardig.

Frans van Wijngaarde 07-03-2021

Ik ben tijdig en volledig geïnformeerd. De levering was super snel. het pakket was degelijk ingepakt.

K.Eilander 07-03-2021

Moesten een nieuwe wasmachine hebben. Vanwege het covid19 virus was het niet mogelijk om naar de winkel te gaan en 1 uit te zoeken. Dus moest het wel via internet. Ik had al op vele site s gekeken maar was er nog niet uit, Via de vergelijkingssite kieskeurig kwam ik bij EP terecht. Ik had er 1 gezien, maar die was de dag dat ik wou bestellen er niet meer. Heb toen telefonisch contact gehad en de mensen van EP hebben meegekeken wat er nog wel beschikbaar was. Heb toen hier thuis overlegd ,en heb nog weer contact gehad. Heb toen 1 via de site gekocht. De volgende dag werd ik al gebeld voor een bezorg afspraak. Twee dagen later is die afgeleverd en keurig netjes bezorgd en aangesloten. En het waren ook nog eens zeer prettige mensen, die hem bezorgden.

Ik ben zeer te spreken over de mensen van EP Mulder,
En als ik weer iets moet hebben, is dat zeker de winkel waar ik als eerste ga kijken.

Jos 07-03-2021

Ik ken deze winkel al van mijn ouders die kochten er ook al hun tv.s en wit goed naar volle tevredenheid.

Astrid 07-03-2021

We hadden snel een koelkast nodig en na uitzoeken werd het de volgende dag al geleverd. Dus heel tevreden over de de snelheid van leveren en de koelkast natuurlijk

Roel 07-03-2021

Zeer goede service bij het ophangen van een tv aan de muur. Alle verschillende apparaten netjes aangesloten en uitleg gegeven.

Fam Melman 07-03-2021

Besteld en de volgende dag geleverd prima service en we bestellen al jaren bij EP Hoorn

Graaf 06-03-2021

Wij vinden het een prettige winkel Ten eerst hele leuke en lieve mensen werken hier.Ze zijn ook erg behulpzaam.Ik zou geen ander winkel kiezen..Wij blijven EP altijd trouw.Zels onze kinderen gaan naar EP...Die vinden het ook een prettige en vriendelijke jongens in hun dorp...Wij hopen ook dat zij gauw weer hun winkels mogen openen....Super.EP.

M Hessels 06-03-2021

Snelle levering en efficiënte afhandeling. Op vragen werd professioneel antwoord gegeven.

Mike 06-03-2021

Goeie dag, ik had deze site bezocht.Ik was tevreden met wat ik gekocht heb bij jullie. Zeer tevreden met de stereo/ set een fijnedag nog ..

petra gerritsen 06-03-2021

gemakkelijk online besteld waterfilters voor jura koffieapparaat en die dag zelf al opgehaald bij de winkel.
vlot en correct afgehandeld.

Frans d B 06-03-2021

duidelijk omschreven en zeer net geprijs t.o.v de concurent en erg snel bezorgt binnen de 12 uur top service