EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 21-08-2021

Nieuwe droger gekocht
Volgens de site op voorraad maar toch moesten we er 5dagen op wachten?(we hadden speciaal een droger gekozen die op voorraad was)

Mooi volgens afspraak geleverd en aan gesloten

Wel jammer dat men daar +-€30. Voor vragen (stekker in stopcontact en uitleg)

J van Scherpenzeel 21-08-2021

Zou binnen 3 dagen geleverd worden maar werden er 10. Maar de afhandeling ging keurig en werd netjes te woord gestaan.
Officiele reactie van EP.nl 23-08-2021

Geachte heer van Scherpenzeel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is geleverd door EP:Beerepoot. Helaas ook in uw geval hebben wij te kampen met beleveringsproblemen. Uiteraard hoop ik dat het product naar tevredenheid is!
EP:Klantenservice

W & C 21-08-2021

Gemakkelijk, gemoedelijk, vriendelijk, duidelijk en ook nog eens om de hoek. Dus ga gewoon naar Jan, die weet er alles van.

Mike 21-08-2021

Vaatwasser gekocht: Goede website en prijsniveau, Vlot contact over levering en inbouwmogelijkheden, Nette levering en vlot ingebouwd hoewel ik eigenlijk net buiten het leveringsgebied viel. Ik kan alleen maar positieve zaken benoemen. Volgende keer zeker weer!

Chantal 21-08-2021

Prima en snelle levering. Uitsteke
nd dus. Zelfs een dag eerder dan aangegeven bij de bestelling

Bert 21-08-2021

In een folder stond een aantrekkelijk geprijsde mobiele telefoon. In de webshop stond deze alleen op winkel voorraad. Dus heb ik een soortgelijke telefoon uitgezocht en besteld. En die had ik na 2 dagen in huis. Dat ging allemaal heel gemakkelijk.

Ellen van den Bosch 21-08-2021

EP is een betrouwbare zaak. Alles op tijd en goed geleverd. Kreeg gelijk een track en trace nummer om het artikel te kunnen volgen van EP.15

Wim Peeters 20-08-2021

Goede prijs en snelle levering. Locale winkel dus ook gemakkelijk in geval van garantie.

Kenneth Palmtak 20-08-2021

Top zaak en service .Wasdroger van Samsung gekocht, kreeg een dag voor levering te horen dat deze niet meer op voorraad was helaas. Kreeg met korting een duurdere model aangeboden. Deze is netjes en geleverd en geïnstalleerd. Goed en prima opgelost, dus zeker een aanrader.

Miriam van Voblijni 20-08-2021

Uitstekende service! Bestelde koelkast werd keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Ook werd de oude koelkast meegenomen.

Top service ! Een 10!

xxxxxx

Mirjam 20-08-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe inbouwoven via internet ,na veel review 's gelezen te hebben over de oven zelf maar ook over EP heb ik hem hier besteld , goede webshop met beschrijving ,goede communicatie met de medewerker die belt om een afspraak in te plannen ,kwamen we tot een afspraak tot plaatsen , de monteurs bellen ook nog een half uur van tevoren dat ze onderweg zijn ,dat is ook erg fijn
Oven plaatsen ging prima ,Oude oven namen ze mee ( dit wel aangeven tijdens het bestellen ! )
Helaas bleek dat me gas slang boven de inbouwoven ,knel heeft gezeten ,Hier over gebelt en ondanks dat ze het erg druk hadden ,belde ze toch de andere ochtend dat er een monteur onder weg was ,Die heeft het meteen opgelost
Al met al ben ik zeer tevreden over dit bedrijf voor mij een Dikke 10 plus

Petra Schipper 20-08-2021

Ik zal iedereen Dezen winkel aan raden
Om er wat te kopen zijn heel erg goed voor de mensen ze helpen heel goed

Sybren 20-08-2021

Medewerkers denken goed mee om tot een oplossing te komen en zijn bereid daar tijd in te steken en zoeken naar de voordeligste oplossingen, waarin service gaat boven kostprijs.

Ronald 20-08-2021

Koel/vriescombinatie aangeschaft bij EP Total Electronics in Vaassen. Perfect geholpen in info- en besteltraject en geweldig ingebouwd op de plaats van onze oude koel/vriescombinatie. Doordat de maatvoering van de kast 1 cm. breder was , moest er nogal wat worden aangepast. Dit werd voortvarend aangepakt en super uitgevoerd.

Focco jonkman 20-08-2021

Prima service. Belden gelijk na online bestelling van een vriezer om een afspraak te maken voor levering.
Had installatie service erbij genomen zodat hij keurig op zolder geplaatst werd en de oude daarvandaan weer afgevoerd werd.

Ernst 19-08-2021

Vakbekwame installateur, vaatwasser netjes ingebouwd, alle rommel ook opgeruimd. Helaas een aantal uren later dan de afspraak.
Officiele reactie van EP.nl 20-08-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft de EP:Winkel ook uitgelegd waarom ze later waren? Anders adviseer ik u dit alsnog even na te vragen. Er zijn altijd omstandigheden waardoor vertraging kan zijn, wellicht een andere uitgelopen installatie. Vervelend natuurlijk voor u, maar het zou een verzachtende omstandigheid kunnen zijn.
EP::Klantenservice

PVDD 19-08-2021

Website, bestellen, gebeld worden en afhalen allemaal in een uur tijd. Een fluitje van een cent, zo eenvoudig en snel.

Frank van der Meer 19-08-2021

Ik ben bij EP: W. van der Steen in Bergen binnengelopen voor assistentie bij het vervangen van de accu van mijn HP Spectre 360. Ik had niet het juiste gereedschap en één schroefje van de behuizing was dolgedraaid. Een medewerker van de winkel is meteen aan de slag gegaan en heeft met na enige tijd de behuizing open kunnen maken en de accu vervangen. Ik vroeg wat de kosten waren, maar ik kon zonder iets te betalen mijn PC meenemen! Nou, dat noem ik nou service!

Mandy 19-08-2021

Bezorging van de droger volgens afspraak. Op advies van de bezorgers ook laten aansluiten op de afvoer! Perfecte service dus!

Ad 19-08-2021

Groot assortiment en overzichtelijk uitgestald. Vriendelijk behulpzaam personeel. Servicegericht en attent!

Lucas 18-08-2021

Wasdroger besteld waarbij stond levering 2/3 dagen. Na twee dagen winkel EPTOL IJmuiden gebeld om te horen wat de status is. Droger was geleverd maar beschadigd en retour gestuurd. Nieuwe was onderweg.
Had fijn geweest als EPTOL IJmuiden even contact had opgenomen.
Twee dagen later weer zelf gebeld. Status onbekend. Droger zou die dag binnen kunnen komen maar dat kon pas bevestigd worden nadat hij was afgeleverd.
Ik besloot de order te annuleren. Of ik de volgende dag daar dan even over wilde bellen. Ehh nee ik annuleer bij deze de orde en verwacht creditering van het betaalde bedrag. Na wat druk werd mijn IBAN gevraagd en was het gesprek beëindigd.
Even later werd ik gebeld door EPTOL IJmuiden. De droger was binnen. Hij kon over vijf dagen geleverd worden.
Nou nee dus. Order is geannuleerd en graag crediteren.
Ik heb middels mail dit ook bevestig met het verzoek om mij een bevestiging van de annulering te sturen.
Wederom niets gehoord. Vijf dagen later was het aankoop bedrag teruggestort.
Kortom service meer dan slecht.
Officiele reactie van EP.nl 18-08-2021

Geachte heer S,
Hartelijk dank voor uw bericht. Natuurlijk heel vervelend dat de levering via EP:Tol niet geheel goed is verlopen. Men wilde u echter ook geen beschadigd apparaat leveren en moesten dus een andere voor u bestellen. De leverancier levert helaas niet direct uit, maar daar gaan 1-3 werkdagen over heen. Voor u vervelend maar ook voor de winkel want zij willen u natuurlijk vlot kunnen leveren, helaas hebben veel leveranciers lange levertijden.
Daarnaast is uw geld teruggestort op de 16e augustus, en dat gebeurd altijd pas na bevestiging van annulering vanuit de winkel. Het geld is dan bij ons direct weg, maar verwerking bij uw bank kan dan helaas langer duren.
U kunt er van op aan dat wij als EP: service zeer hoog hebben staan, maar heel af en toe lukt dat niet direct om externe factoren, in uw geval een beschadigd apparaat die de ondernemer u niet wilde leveren.
EP:Klantenservice

Ton 17-08-2021

Prijs/kwaltiteitsvergelijking leidde ons naar Faarts,Valkenburg. De nieuwe wasmachine kon - ondanks overstromingsperikelen in Valkenburg - snel worden geleverd: binnen 3 werkdagen.
We kozen voor een totaalpakket: levering op gewenste plek in huis + aansluiten + uitleg. De prijs hiervan was gezien het resultaat van de levering alleszins redelijk.
Prima service van vriendelijke eigenaar/monteur + zoon, gedegen advies en uitleg, en goede nazorg (levering van TwinDos-flacons die 2 dagen later alsnog werden bezorgd) verbaasden ons positief: zó kan het dus ook!

Gerrit 17-08-2021

ik heb deze winkel in eerst instantie op de gunstige prijs uitgezocht.
Het artikel (wasdroger) was niet op voorraad waar wij een keurig mailtje van kregen maar binnen 2 dagen kregen we al bericht dat de droger binnen was er werd telefonisch een afspraak gemaakt wanneer hij gebracht kon worden en werd keurig op de afgesproken tijd gebracht.

Y.S. 17-08-2021

EP is dicht bij huis. De prijzen zijn meestal goed en de service is persoonlijk.

Michiel 16-08-2021

Wasmachine gekocht. Snelle en correcte levering, keurig op plaats neergezet en oude machine meegenomen.