EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 01-03-2024

Genoeg informatie op de site kunnen vinden. Bestellen en betalen ging erg gemakkelijk.
Snelle levering en keurig thuisbezorgd! Zeker een aanrader!!

Robert 29-02-2024

Goed en betrouwbaar winkel en vriendelijk personeel en grote assortiment met producten

B.J.M. 29-02-2024

Goede service. Vriendelijk geholpen aan telefoon. Vakkundig personeel. Goed!

Jolanda 28-02-2024

Verder alles top , alleen het personeel kan vriendelijker.
Aan de telefoon en ook bij de bezorging..

Yan 28-02-2024

Vriendelijk personeel. Kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen na het online bestellen.

Ade 28-02-2024

De website is overzichtelijk. Ik heb heel snel en eenvoudig het product kunnen bestellen.

Esmee 28-02-2024

De bezorging was heel snel en de inbouw was netjes gedaan. Ook was het contact met de winkel fijn.

Bijzitter 28-02-2024

Super ervaren bedrijf. Goede info en staan altijd voor u klaar. Vriendelijk personeel.

Nieuwpoort 27-02-2024

Onze droger was na 12 jaar kapot gegaan. Na telefonisch contact en goed advies stond er diezelfde avond een nieuwe droger bij ons op zolder! Wat een fantastische service!

Sertje 27-02-2024

Ik ben zeer tevreden dit over de verloop van de planning van de bezorging de bezorgers de medewerkers van de winkel hadden mij gelijk gebeld voor een afspraak in te plannen van de bezorging van mijn vaatwasser Mijn volgende aankoop zal zeker weer bij EP zijn !

Frans 27-02-2024

Bestellen gaat zoals je mag verwachten heel eenvoudig en duidelijk. Snelle reactie en verwerking.

Waar het echter mis gaat is bij de DHL. De bezorging is wat je van DHL kunt verwachten traag dus niet zoals beloofd volgende dag geleverd maar twee dagen later en dat word je dure pakket ergens in de galerij neergezet zonder bericht. Heeft mij anderhalve dag thuis wachten gekost. DHL dus…

Product een Sonos Beam Gen 2 helemaal top! Snel aansluiten en wordt direct in je Sonos systeem opgenomen. Geluid dik in orde. Alleen kwam ik erachter dat je voor Dolby Atmos ook een TV nodig hebt die dit ondersteund. Apple TV 4K voldoet helaas niet. Beetje jammer, maar verder mooi systeem zeker in combinatie met de Mini Sub.

De reden dat ik de Sonos Beam Gen 2 hier heb aangeschaft is de prijs. Erg voordelig in vergelijking met andere aanbieders. En dan vind ik een dag extra wachten niet heel erg als het goed gecommuniceerd zou worden. Dan had ik niet een hele dag thuis hoeven te wachten.

michel 26-02-2024

zo soepel het verkoop process bestel de ijskast 2 uurtjes later word Ik netjes gebeld voor de planning tijd ongeveer volgende dag ook netjes gebeld door bezorger fantastisch kortom zeer relaxt process en in alle rust ijskast bezorgd ....super blij mee tot de volgende aankoop das 1000%

HMC Amsterdam 26-02-2024

Snelle levering zonder overdreven veel e-mails. Zakelijk en concreet. Product compleet en netjes afgeleverd.

Joop de Bie 26-02-2024

Bestelling wordt mooi op tijd geleverd en bij vragen zijn ze makkelijk te bereiken en wordt er aandacht aan je besteed. Dus goede service.

John Berends 26-02-2024

In samenwerking met EP Groenlo via de shop een diepvrieskast gekocht. Top geholpen.

B Arnts 26-02-2024

Had online een wasmachine besteld. Binnen een uur al een telefoon dat ze wasmachine de volgende dag konden leveren tussen 1100 en 1300. Was een winkel model andere was niet op voorraad. En inderdaad wasmachine was zonder schade zoals de verkoper beloofde de bezorgers waren mooi op tijd Oude wasmachine meegenomen andere aangesloten en waterpas gezet. Korte duidelijke uitleg gehad. Zeer tevreden. Hoop dat hij weer 10 jaar draait zoals de oude wasmachine.

Joyce 26-02-2024

Heeft snelle levering, en kan betalen met drie in 1. Geweldig voor iemand die net verhuist is dat hij/zij niet alles gelijk hoeft te betalen maar in drie termijnen zonder rente. Topper! Zeker aanbevolen!

Natasja 26-02-2024

Goed en leuk geholpen en weer een mooi kitchenaid product gescoord. Ondanks de verbouwing de normale service en kwaliteit, dus een aanrader.

Kees 25-02-2024

In goed overleg onze televisie afgeleverd. Zeer tevreden met onze aankoop !

Richard 25-02-2024

Een mooie aanbieding bracht me bij deze winkel.
Afrekenen ging wat lastig (ideal werkte niet), en de vooraf beloofde levering binnen 24uur bleek niet door te gaan.
Maar na een paar dagen werd het beloofde contact opgenomen en werd de droger vlot geleverd.
En die doet het prima!

Theo Heuzen 25-02-2024

De website is professioneel en makkelijk in gebruik. Zowel de levering als aansluiten naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Martin 24-02-2024

Heel tevreden over de service. De levering lukte niet omdat het systeem onze lange naam niet kon verwerken. Toen heb ik gebeld, men heeft me meerdere keren excuses gemaakt en de volgende dag de TV geleverd.

Stella 24-02-2024

Snelle service. Miele stofzuiger gekocht. Dit recente type niet overal verkrijgbaar fijne webshop! Mogelijkheid verspreid betalen. Klantenservice is prima.

Robert Okragly 24-02-2024

goede service en vrindelijke verkopers en groot assortiment met koffie apparaten

B.J.M. 24-02-2024

Goede, vriendelijke en vakkundige installatie. Het apparaat op de plaats van bestemming gezet en het oude meegenomen.