EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Taco 28-12-2021

Je bestelt en betaalt, krijgt meteen respons en EP houdt je op de hoogte van de verzending. Het pakket werd zelfs iets te vroeg afgeleverd! Hulde, dat zouden meer bedrijven moeten doen. Wanneer ik ook bij EP achteraf kan betalen, zou ik helemaal tevreden zijn.

Fam: Arends 28-12-2021

Wij hebben hiervoor gekozen omdat het makkelijk is om te bestellen.
Erg goede service en duidelijke uitleg.

marius Privee 28-12-2021

De ervaring met Beerepoot is zeer goed. Online alles goed geregeld en ook de wijziging in de order werd snel en enthousiast uitgevoerd. De mannen die de wasmachine brachten en plaatsten deden dit met een lach en een duidelijke uitleg. Ja Beerepoot je bent een bedrijf voor ons dat waar maakt wat je zegt. Bedankt!!!

Alfred Vinke 28-12-2021

Ik werd snel en goed geholpen
Ik zou het iedereen aanraden het was zelfs nog goedkoper dan de grotere elektronica zaken

Nicole 28-12-2021

Eerder hebben we witgoed apparatuur
hier aangeschaft. Nu onze vaatwasser kapot ging en niet te maken bleek, hebben we op de website gekeken. Deze is zeer overzichtelijk. Al snel waren we eruit. Omdat we voor 20 uur bestelden, werd de vaatwasser de volgende dag geleverd én geïnstalleerd. Zelfs net voor de kerstdagen. Hier was goede communicatie over. Twee vriendelijke mannen kwamen de vaatwasser installeren nadat ze de oude vaatwasser eruit hadden gehaald. Hele goede service, wij raden deze winkel zeker aan.

R Wognum 28-12-2021

Ik koop al jarenlang mijn elektrische apparatuur bij Beerepoot. De prijzen zijn keurig en er wordt goede service geleverd. In dit geval duurde het iets langer dan verwacht voordat de koelkast werd afgeleverd, maar met de Kerst en Corona perikelen heb ik daar alle begrip voor.

Sharon jansen 28-12-2021

Prima webshop. Onze afwasmachine werd zelfs een dag eerder bezorgd . Ook het maken van een aflever afspraak ging super fijn. Lekker persoonlijk via de telefoon. Ik hou daar van

Sean 28-12-2021

OLED tv besteld, netjes van te voren gebeld of de levering uitkwam.
Netjes tot aan de deur geleverd en wauw wat een tv! Echte toppers dit is heerlijk genieten met mijn ps5 ga zo door EP!!

Theo 27-12-2021

Tijdig geleverd, goed geïnformeerd artikel voldoet aan de bestelling. degelijk verpakt

richard 27-12-2021

overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik en duidelijk mbt betaling en factuur etc

Arjan Veurink 27-12-2021

Goede concurrente prijs, en zo steun je de lokale ondernemer in deze toch wel lastige tijd.
En mochten er vragen zijn dan kun je hiervoor ook bij je lokale ondernemer terecht. Heerlijk toch.

Koos 27-12-2021

Heldere uitleg over het gekochte product. Goed geholpen en zeer tevreden met de aankoop.

eric janssen 27-12-2021

helder , plezierig. niet opdringerig,
denken mee met je vraag .. en je eisen betreffende apparatuur

Jonas-Tellegen 27-12-2021

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en ald ik wat thuis heb komen ze meteen. En nooit trammelant gehad dat iets niet goed was. We komen er zeker uit als er iets zou voorvallen. Echt top.

Caat 27-12-2021

Altijd vriendelijk, correct en behulpzaam bedrijf zou ze eigelijk een elf willen geven, omdat zij mij zo prettig geholpen hebben, of een mooie fee!

Willem 27-12-2021

Via de webshop van winkelinwestland.nl naar de webshop van EP geleid. Een zakelijke en snelle bestelling. Prima externe dataopslag gekocht binnen 2 dagen in de bus.

WFL 27-12-2021

Een hele goede service en de vriendelijke bezorging ging pas weg als alles goed aangesloten is en alles werkt!

Kees 27-12-2021

Onze nieuwe TV hier gekocht. De prijs maakte geen verschil met andere winkels, maar omdat EP Rickelman bijna om de hoek zit, ervoor gekozen bij hen te bestellen. Volgens de website levering op vrijdag, maar op dinsdag werd al gebeld. En dinsdag ook al in huis. Zelf geïnstalleerd, met in het achterhoofd de mogelijkheid om, indien nodig, nog hulp in te roepen. Dat was uiteindelijk niet nodig.

Maureen 27-12-2021

Goeide service
En als je vragen had.
Werdt die beantwoord van de koelkast.
En werd netjes uit gepakt
En de afval werd mee genomen

Heel goed bevallen bij hun een koelkast
Zou het zekers aanraden

Ed 27-12-2021

Ben op zich prima tevreden. Puntje van kritiek: op de site stond dat ons product (wasmachine) op voorraad was. In de praktijk bleek dat niet zo te zijn en moestem we een week langer wachten... beetje jammer. Ik snap overigens goed dat de plaatselijke ondernemer hier niets aan kan doen, dit is een "centrale kwestie".

Marian 27-12-2021

Fijne winkel, communicatie is goed en goede service!
Wat ze niet in de winkel hebben bestellen ze voor je.
Ik raad deze winkel echt aan!

Tjalzzz 27-12-2021

Gemakkelijk product kunnen bestellen. Werd binnen 15 minuten al gebeld dat het op voorraad was en afspraak gemaakt wanneer ik het kon ophalen. Goed geregeld

Henk Jan Snapper 27-12-2021

Is moeilijk om de klantvriendelijkheid te melden. De winkel was gesloten door de corona. Besteld via internet.
Er was mij iets niet duidelijk , per telefoon opheldering gevraagd en duidelijk antwoord gekregen. Het artikel opgehaald bij de winkel deur. Plezierig geholpen en nog een goede uitleg erbij. We kwamen en komen zeker terug.

Scs 27-12-2021

Super winkel, het fijnste was dat ep ook in woerden leverde en de oude wasmachine meegenomen hebben.
ik had het vrijdag besteld en hij was woensdag al binnen en het waren hele aardige mensen die het geleverd hebben, in 1 woord top service! Ik ga zeker vaker hier bestellen! Echte aanrader!

Naadje 27-12-2021

Meedenkend, klant vriendelijk. Hebben zelfs mijn artikel weten te leveren uit een ander filiaal zodat ik het alsnog op de gewenste dag kon ontvangen. Bezorgers punctueel en vriendelijk ! Aanrader