EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerco 03-01-2022

We werden keurig geholpen via de telefoon en de volgende dag werd de bestelling al geleverd ! Super !

Carmen Voskuilen 03-01-2022

Fantastische en ruime winkel net deskundig personeel!! Wij kopen alles hier omdat de service erg goed is en je altijd in geval van storingen een beroep op ze kunt doen. Ze staan 24/7 voor je klaar !! Kortom een topzaak!!!!

Zwanen 03-01-2022

Werd gebeld zoals toegezegd. Kon meteen terecht. Snel en professioneel afgehandeld

Bert 03-01-2022

Online bij EP Hofman Wolvega besteld, er werd direct telefonisch contact opgenomen dat de TV wel in de winkel stond maar dat men liever een volledig nieuwe TV wilden afleveren. Ondanks dat de bestelling 23 december werd geplaats konden we kerstavond al van de nieuwe TV genieten. Bij aflevering werden nog praktische tips gegeven ondanks de keuze om zelf installeren.

Willem 02-01-2022

Goede prijs, snelle levering, op afspraak. Uitstekende service, nieuw apparaat op de plek afgeleverd

avdw 02-01-2022

Eenvoudig bestelproces, goede prijs en keurig volgens afspraak geleverd. Al met al zeer tevreden.

Guus 02-01-2022

Snel duidelijk en goed.
Enig puntje ter verbetering is dat ik een ophaalpunt had willen opgeven in de buurt. Dat kon niet.
Verder super

Hans Houdijk 02-01-2022

Super snel geleverd en keurig geïnstalleerd. Oude machine en materiaal netjes meegenomen. Uitleg ook netjes.

Groen 02-01-2022

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Bestelling kwam op keurig op tijd. Naderhand had ik een vraag gemaild over toezending van een nieuwe factuur. Dit was binnen enkele minuten geregeld; Top!!

Ayleen 02-01-2022

EP heeft een snelle levering met een goede service. Na mijn bestelling telefonisch contact gehad met de vraag wanneer mijn bestelling geleverd kon worden. Daarna een mail ontvangen met tijdstip waarop de bezorger langs zou komen. Alles was netjes geleverd en verzorgt.

Lida 02-01-2022

Goeie service, direct werd ik opgebeld na de online aankoop over de bezorg dag. Prima gegaan, bezorging was top.

Marjon 02-01-2022

bestelling on-line gedaan, na bestelling werd ik ook nog telefonisch benaderd of ik mogelijk interesse had in een andere wasmachine die de volgende week in de aanbieding zou komen. Bezorgers kwamen keurig op tijd, waren vriendelijk , beleefd en deskundig. Binnen no-time stond de wasmachine op de zolderetage, geïnstalleerd en wel. Korte uitleg gekregen over de werking van de wasmachine.

MartijnvD 02-01-2022

Sonos Beam (gen 2) via Internet besteld.
Zeer correct gebeld/geïnformeerd door de winkel dat levering een vertraging zou kunnen oplopen vanwege de feestdagen.
Kort daarna opnieuw gebeld door de winkel dat de levering toch op tijd bezorgd was in de winkel.
Samengevat: zeer goede communicatie en service!

Simone 02-01-2022

Prima oven besteld, personeel altijd behulpzaam en weet wat ze verkopen. Goede service.

A.Harmsen 02-01-2022

Kopen al heel ons leven bij Jan Verdaas.
Goeie service.
Klantvriendelijk.
Prijs vriendelijk.

JGteH 02-01-2022

Maandag 27/12 een e-reader gekocht omdat mijn oude de brui eraan had gegeven. Op 29/12 werd deze geleverd, zodat ik tegen mijn verwachting in nog 5 dagen leesgenot kon ervaren

Ron de Graaf 02-01-2022

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering alles goed en duidelijk en perfect verlopen .

Daphne 02-01-2022

Vriendelijke medewerker, snel geholpen. Kon product meteen ophalen. Bon bij product meegekregen.

Rose 02-01-2022

fijn in de buurt.naar service en betrouwbaarheid gekeken.beide top. snelle vriendelijk levering .

G.J. de Vries 02-01-2022

Snelle levering en goed overleg over de leverging. Bij levering duidelijke uitleg en alle troep werd meegenomen. Een mooie grote vriezer die jaren mee zal gaan.

Larbi 02-01-2022

Ik vind de prijs voor mijn smart tv een topper. U kunt ook in drie termijnen betalen zonder rente.
Je wordt gebeld voor het brengen.

msw 02-01-2022

Vriendelijke personeel. Met goede kennis van zaken. Voor een printer geweest, erg goed geholpen. Later via internet een stofzuiger besteld en opgehaald in de winkel. Klopte helemaal. Het product stond klaar en weer vriendelijk geholpen. Kom hier zeker terug

Ton Bovendeerd 02-01-2022

Hele fijne winkel waar we afgelopen jaar een vanwege verhuizing naar een nieuwe woning een verscheidenheid aan producten hebben gekocht zoals o.a. nieuwe TV, HUE verliching, wasmachine/droger en koffiemachine. Voor advies m.b.t. assortiment is er altijd een specialist met goed advies. De persoonlijke benadering vinden wij belangrijk en daarnaast zijn de prijzen meer dan redelijk. We zijn zeer tevreden en zullen trouw blijven terugkomen!

Jordi 02-01-2022

Afgelopen maand een fornuis gekocht. Fijn dat je 'in 3en' kunt betalen. EP heeft keurig telefonisch een afspraak gemaakt voor de levering. Deze verliep prima. Alles aangesloten en werkend achtergelaten. Kortom, een prima winkel. :-)

Jacobs 02-01-2022

EP, valt werkelijk niets op aan te merken. De website is overzichtelijk. Het product snel afgeleverd. Telefonisch goed bereikbaar. Bijna onwerkelijk maar ze bestaan nog gelukkig.