EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1619 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

L. Rosa 23-01-2023

Heel attent. Werd voor alle zekerheid gebeld na de bestelling. Werd gevraagd of de maten echt passend waren. Heel vriendelijk. Bezorging exact volgens planning.

Rowy 23-01-2023

Zeer klantvriendelijk klantenservice. Werd goed geadviseerd en ook mbt de leveringstijd. Deze viel precies in het tijdvak van de lunchtijd en ophaal tijd van de kids. Denken oplossingsgericht en hebben de chauffeur hierover geïnformeerd. Echt top!

Roelof Faber 22-01-2023

Het gekozen artikel was niet meer leverbaar. Ik kreeg voor dezelfde prijs een upgrade.
Daarnaast zeer correct en volledig in de communicatie en werden alle afspraken qua levering nagekomen

Antoon 22-01-2023

Goede service, gemakkelijk bestellen,achteraf betalen, artikel snel en goed ontvangen

Monique C 22-01-2023

Ik heb een gasfornuis gekocht, en voor een hele mooie prijs.
Netjes alle stappen doorlopen, en netjes thuis bezorgt, door 2 hele vriendelijke mannen. Ze hebben hem op zijn plek gezet en aangesloten. Netjes gelijk de oude meegenomen. De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Ik zal iedereen die ergens om vraagt, zeker aanraden om eerst bij EP te kijken, want de service is echt top!

Tevreden klant 22-01-2023

Vlotte bestelling en levering fijne prijs en kwaliteit. Wat ook heel fijn is dat je in 3 termijnen kan betalen zonder poespas. Ja zeer tevreden

henk 22-01-2023

Ben eerst in de fysieke winkel geweest, maar daar niet voorradig. Daarna besteld in de shop waarbij ik ondersteuning kan krijgen van de winkel. Prima geregeld en snel geleverd. Goed product!

Laurens 22-01-2023

Erg tevreden over Sonos Beam aankoop. Scherpe prijs, snelle en nette levering zoals aangegeven. Top!

Sjoerd 22-01-2023

Prijs en vriendelijkheid heel top. Bezorger kwam met een grote vrachtwagen en moest een moeilijke draai maken, ondanks dat bleef hij vriendelijk. Bezorging was in onderling overleg te regelen wat ook handig is met dure tv's. Ik geef een 8, omdat de ik een vraag bij de klantenservice uit heb staat sinds dinsdag en we zijn nu 4 dagen verder en heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Ondanks dat: Top bedrijf!

Johan 21-01-2023

Super. Goed te woord gestaan. Uitstekende opvolging. Afspraak keurig nagekomen. Zeer vriendelijke bezorger. Uit de kunst !

Manuela 21-01-2023

Goede service,vriendelijke en vrolijke bezorger! Respect voor de bezorger die al dat zware spul moet uitladen en neerzetten!

Winny 21-01-2023

Topservice, super vriendelijk en snel, smiddags besteld, volgende dag thuis gebracht. Heel blij mee.

Yavuz 21-01-2023

Ik heb koffiemachine besteld Was goedkoopste en snelle bezorging goed ingepakt

S. Buitendijk 21-01-2023

TV werd voor een mooie aanbieding aangeboden. Levering was erg snel en service was top!

Ruud de Vries 21-01-2023

Veel keuze en helder geadviseerd. De afwasser is op de afgesproken dag en tijd geleverd en geplaatst door een vriendelijke en beleefde monteur. Deze nam ook ruim de tijd om mij het apparaat uit te leggen en handige tips te geven voor het gebruik. Ik ben een tevreden klant!

Fam L. 21-01-2023

Onze nieuwe tv is perfect gemonteerd en geïnstalleerd door X en Y heel blij mee.

Capello 21-01-2023

Dit is nu mijn tweede keer dat wij bij het EP bedrijf besteld hebben. Eerste keer een volautomatisch koffieapparaat van Siemens (vorig jaar) en nu een wasmachine 9kg van Samsung. Goede service, klantvriendelijk, snel en ook nog de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen.

Mar 21-01-2023

Snelle levering. Helaas paste de koffiemachine niet op de plek waar het moest komen. Maar het retourzenden en een telefoontje werd alles prima geregeld

Cml londen 20-01-2023

Snelle levering, aardig personeel! De volgende keer zal ik wederom mijn product bij ep kopen indien mogelijk!

Aad 20-01-2023

Goede service overzichtelijk aanbod en snelle levering en gemakkelijk met betalen

Aleksandra 20-01-2023

Ik ben erg tevreden over de levering van de gekochte apparatuur, zeer snelle en vriendelijke service. Ik zal ook mijn volgende aankopen bij jullie doen.

Petra 20-01-2023

Altijd nog goede ervaringen met EP:Beerepoot gehad. Koop liever lokaal dan bij grote elektronica bedrijven vanwege de servicegerichtheid en menselijk contact. EP:Beerepoot biedt zeer goede service is klantgericht en geeft goed en eerlijk advies.

M 20-01-2023

Ze hadden de goedkoopste aan bieding. Dus....Goedkoop en een snelle levering. Gedaan wat ze beloofd hebben.

Max 20-01-2023

Behulpzame klantenservice en heel soepele afwikkeling van aankoop. Ontzettend blij ermee.

JM 20-01-2023

Gebruiksvriendelijke website, kon makkelijk filteren op mijn behoeftes.

Bij specificaties miste ik de aanwezigheid van een hoofdtelefoon aansluiting, door de duidelijke afbeeldingen kon ik echter zien dat deze aanwezig was.

Pakket vlot geleverd, binnen 24uur. De levertijd mocht wel wat duidelijker in de mail, je moest eerst een hele bon downloaden en vervolgens was het eerst zoeken naar de levertijd. Dit kan echter ook aan het pakketbedrijf liggen.